Eintracht Frankfurt - LFC >> Kamptråden Champions League, 3 runde
Re: Eintracht Frankfurt - LFC >> Kamptråden Champions League, 3 runde
Endelig lidt optur..
Fanme meget brok herinde. Vi spiller bedst, styrer kampen og fører. Lad os nu glæde os lidt
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
Sådsn!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Jamen så kald os da bare Arsenal.....
Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
H.O.P.T.I.M.I.S.T.
Vi SMADRER det PIShold !
Jeg synes, det er den bedste halvleg, vi har spillet i år.
Bradley er meget bedre i dag end han plejer.
Hellere en hundCynwal skrev:Sku man smide en 20'er på mere end 7 mål i kampen?
"We're not racist, we only hate the mancs"
Kun udadtil. Indeni er jeg indebrændt, skumlende og misantropisk.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
Sådan mand. Det virker som om at vi blev lidt tændt af den scoring som kunne sende krisen helt op i defcon 1. Og samtidig havde vi så både kvalitet og heldet til at få vendt resultatet, i hvert fald foreløbigt. Omend det nok ikke er gavnligt på længere sigt at skulle forlade sig på kontrascoringer og dødboldsmål, omend Arsenal har held med det sidste. Lad os håbe at vi forsætter resten af kampen og at det er denne kamp der vender tingene for holdet.
Jeg er stadig ikke imponeret over vores taktiske opsæt dog. Arne leder med lys og lygte efter løsningerne i øjeblikket, men der er ikke rigtig noget der virker helt perfekt. Vi er meget sårbare defensivt i dag. Jeg synes dog, at det er en meget fin løsning med både Isak og Ekitike på banen samtidig og ofte begge centralt, ikke noget med at en af dem konstant står ude på kanten. Det kunne være interessant at se Salah i en lignende rolle, hvis han skulle forsøges at blive kickstartet.
Jeg ville overveje at tage enten Gakpo, Wirtz eller Isak ud, for at få Endo eller Mac Allister på banen for at sikre os længere nede på midten, men vi skal nok lige give det et kvarter i 2. halvleg hvor Slot kan justere lidt på opsættet og se om det løser problemerne. Frankfurt kommer lidt let til chancer, men er også gode til at sprede os ud med deres 5-back kæde. Dem kæmper vi godt nok med at løse, både defensivt og offensivt.
Jeg er stadig ikke imponeret over vores taktiske opsæt dog. Arne leder med lys og lygte efter løsningerne i øjeblikket, men der er ikke rigtig noget der virker helt perfekt. Vi er meget sårbare defensivt i dag. Jeg synes dog, at det er en meget fin løsning med både Isak og Ekitike på banen samtidig og ofte begge centralt, ikke noget med at en af dem konstant står ude på kanten. Det kunne være interessant at se Salah i en lignende rolle, hvis han skulle forsøges at blive kickstartet.
Jeg ville overveje at tage enten Gakpo, Wirtz eller Isak ud, for at få Endo eller Mac Allister på banen for at sikre os længere nede på midten, men vi skal nok lige give det et kvarter i 2. halvleg hvor Slot kan justere lidt på opsættet og se om det løser problemerne. Frankfurt kommer lidt let til chancer, men er også gode til at sprede os ud med deres 5-back kæde. Dem kæmper vi godt nok med at løse, både defensivt og offensivt.
Imod moderne fodbold.
- Cynwal
Marmadashvili redder vores røv med en feberredning.
Ekitiké er en ægte Well Digggerarse
Isak begynder at finde den gode timing i sine løb
Szoboszlai er her der og alle vegne
Wirtz involverer sig mere og mere
Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
Jeg fandt et billede, hvor vi begge er med:

Vi SMADRER det PIShold !

- JudgeArdaStudge
Set-pieces FC
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Wirtz skal fandeme ikke skiftes ud, vi skal have gang i Agent 0010