Manchester City FC - LFC >> kamptråden PL runde 11
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Manchester City FC - LFC >> kamptråden PL runde 11
Man C er helt fantastiske i aften. Jeg troede vi ville være tættere på dem. Men det er simpelthen lykkes os at bruge £450 M. på at forringe holdet. Det er helt utroligt, det jeg er vidne til. Slot ligner ikke en mand med løsningerne.
Gakpo er også temmelig langsom ifht Nunez.
Men inden vi sukker efter Nunez så skal vi huske han ikke kunne skyde forbi en ladeport fra en meters afstand..
Skulle vi sukke efter nogle af dem vi har solgt er det da Diaz, fantastisk kasse han lavede i går, og jeg havde alle dage beholdt ham fremfor Gakpo..
- JudgeArdaStudge
Hvor er vi ringe. Og nu vil jeg endegyldigt begrave al chance for at genvinde mesterskabet. Vi er et metervarehold i denne sæson, der skal forsøge at hænge på i top 4. Det er enormt skuffende. Ingen af vores indkøb har slået til og de spillere, der skal bære os og vise vejen har mere travlt med at diskutere med Wayne Rooney og med folk på nettet. Der er intet mesterskabshold over det her. Slot er udspillet og sejren mod Real Madrid får blot spillerne til at virke som et hold, der kun kan tage sig sammen, når den er gratis.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- JudgeArdaStudge
Er de kommet ind? Det har jeg ikke lagt mærke til.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Jeg forstår det ikke. Jeg synes Mama er en rigtig god målmand.mortenbak skrev:Udover at Konste ser skidt ud på 1 mål, så sunes jeg sgu også Mamardashvili ser lidt sløj ud.
Jeg har ikke den store fidus til ham og savner Kelleher
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ikke engang Szobo spiller godt i dag
Vi mangler en spiller som Doku. Han er et af de bedre driblere de her øjne har set.
Få nu den transferrekord angriber ind ffs
Nu har Han rigtig nok scoret og spillet godt. Men synes overvejende han mangler end-product. Udover Idag husker jeg ham mest som en ligeved og næsten spillereFowler89 skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 19:07Jeg forstår det ikke. Jeg synes Mama er en rigtig god målmand.mortenbak skrev:Udover at Konste ser skidt ud på 1 mål, så sunes jeg sgu også Mamardashvili ser lidt sløj ud.
Jeg har ikke den store fidus til ham og savner Kelleher
Ikke engang Szobo spiller godt i dag![]()
Vi mangler en spiller som Doku. Han er et af de bedre driblere de her øjne har set.
Jeg er dog død misundelig på den fart, og acceleration at han han har..
Vi har absolut ingen spilere der er særligt hurtige tilbage. De to sidste blev solgt i sommers - Diaz og Nunez
Senest rettet af TG12 søndag, 09. nov, 2025 19:11, rettet i alt 1 gang.
- JudgeArdaStudge
I følge vores datanørder, der har scoutet ham, må han kun få få minutter ellers går hans glasben i stykker igen. Det er de samme datanørder, der har sagt, at vi er nød til at lalle rundt som vi gør, ellers overanstrenger vi os og får skader. Lallepool FC.
Hvornår har data nørderne lagt vægt på skader som en parameter i evalueringen? De har da ramt mere end en spiller som var mere skadet en de spillede…JudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 19:11I følge vores datanørder, der har scoutet ham, må han kun få få minutter ellers går hans glasben i stykker igen. Det er de samme datanørder, der har sagt, at vi er nød til at lalle rundt som vi gør, ellers overanstrenger vi os og får skader. Lallepool FC.
- JudgeArdaStudge
Det er de begyndt med, til gengæld har de så glemt også at kigge efter spillere med fart, men fart kan jo ende i overanstrengelsesskader, så det giver måske god nok mening at undgå sådanne spillere.TG12 skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 19:12Hvornår har data nørderne lagt vægt på skader som en parameter i evalueringen? De har da ramt mere end en spiller som var mere skadet en de spillede…JudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 19:11I følge vores datanørder, der har scoutet ham, må han kun få få minutter ellers går hans glasben i stykker igen. Det er de samme datanørder, der har sagt, at vi er nød til at lalle rundt som vi gør, ellers overanstrenger vi os og får skader. Lallepool FC.
24-25 Salah havde scoret på den med lukkede øjne. Han er washed.
- JudgeArdaStudge
Der sidder røde fans, der har betalt flere tusinder for en billet i aften.
- JudgeArdaStudge
Det må falde tilbage på træneren, at man sidder og tænker, vi er nød til at købe ind til defensiven og offensiven i januar. Vi har ingen hurtighed på holdet.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det er åbenbart det man får for £450 M. Absolut ingen af dem vi har købt har forstærket os. Ekitike har været ok, men resten, puhaaa 
Yes, en ny hurtig højrekant ville være passende. Salah ligner en der burde spille i en legends kamp sammen med Jan Mølby, han ser helt færdig ud.JudgeArdaStudge skrev:Det må falde tilbage på træneren, at man sidder og tænker, vi er nød til at købe ind til defensiven og offensiven i januar. Vi har ingen hurtighed på holdet.