Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
-
VanDjik4
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 30
af VanDjik4 » mandag, 10. nov, 2025 17:24
Meget skuffende, og udfatteligt så mange fejl Liverpools hold laver denne her sæson, kamp efter kamp. Det er nok den dårligste defensive kamp i flere år jeg har set, specielt i 1. halvleg, hvor Man City scorede til 2-0. Det var divideret ali-bi bold at ikke gå til dem… Men de står bare og glor 9/10 gange.
Nå kan godt leve med Liverpool fra dags dato efter 0-3 til Man City går all-in på CHL finalen nu og evt i en finale mod Bayern München som nok er Europas bedste hold kamp til stregen til maj- månede… Men det kræver dæleme hårdere og bedre kampe end de her 2 Manchester nederlag indenfor få uger… C Palace kampen var dog en reserve kamp, hvor Arne Slot havde solgt den på forhånd pga det tætte program senere hen på året, hvilket er fornuftigt.
Håber aldrig jeg ser Michael Oliver som dommer(+VAR dommer) igen (Mht Liverpools kampe), magen til kæmpe pengegrisk dommer har jeg aldrig set før. Men Man Citys Håland ownede da også Konate som trænger til noget konkurrence i LFC. Marc Guehi fra C.Palace ville sætte Konate af fra dag-1.
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Vi SMADRER det PIShold !
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » mandag, 10. nov, 2025 20:26
Er ked af at sige det, men det ændrer ikke på noget. Resultatet står ved og dommerne vil begå samme fejl igen. Mod Wolverhampton fik Man City et nærmest identisk mål godkendt. Vi står måbende og undrende og lader gang på gang korruptionen vinde og frustrationerne boble. Det er jo tankevækkende, at det stort set aldrig går ud over Man City. Det kan ikke længere være nogen tilfældighed og man er blånaiv, hvis man tror dommerne ikke er partiske, det har David Coote på det kraftigste fået bevist. PGMOL skal stoppes og Webb skal fyres. Intet andet er godt nok og før det sker, så vil tingene ikke blive bedre. Klubberne skal stå sammen (minus Man City) mod det her.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Junte
Hr. Drejer skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 22:36
Junte skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 21:39
Han er bare fantastisk
"Nu skal jeg fortælle dig noget. Jeg kan spise den samme gode mad som Dronning Margrethe d. 2 ag Danmark kan spise"
Mange af disse klip fra tvmidt er fantastiske, ikke mindst det med fuckmanden.
Men det er jo også nemt at sætte sig ind i, og beskriver i øvrigt mine følelser, for bl.a denne slags kampe, på smukkeste lyriske vis

-
TG12
JudgeArdaStudge skrev: ↑mandag, 10. nov, 2025 20:26
Er ked af at sige det, men det ændrer ikke på noget. Resultatet står ved og dommerne vil begå samme
fejl igen. Mod Wolverhampton fik Man City et nærmest identisk mål godkendt. Vi står måbende og undrende og lader gang på gang korruptionen vinde og frustrationerne boble. Det er jo tankevækkende, at det stort set aldrig går ud over Man City. Det kan ikke længere være nogen tilfældighed og man er blånaiv, hvis man tror dommerne ikke er partiske, det har David Coote på det kraftigste fået bevist. PGMOL skal stoppes og Webb skal fyres. Intet andet er godt nok og før det sker, så vil tingene ikke blive bedre. Klubberne skal stå sammen (minus Man City) mod det her.
Jeg tror bare aldrig vi får 100% unbiased og retfærdige kendelser medmindre man får automatiseret samtlige kendelser.
Måske kunne man nå noget af vejen ved i højere grad at straffe dommerne for fejl kendelser, men så længe PGMOL er en rygklapper organisation, hvor man holder hånden over komplet uduelige dommere så sker der ikke en skid.
Det er ærværdigt klubben prøver, men vi får i bedste fald en “vi beklager fejlen” og Oliver får 3 dages fri for at dømme, så er han klar igen.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » mandag, 10. nov, 2025 23:06
Jeg er enig i hvert et ord TG. Måske netop derfor jeg er begyndt at forsøge at distancere mig lidt mere fra fodbolden. Dermed ikke sagt, jeg ikke ser fodbold, eller jeg ser kun Liverpool, men jeg investerer mig mindre i det, fordi det er ude af mine hænder og i hænderne på de forkerte.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp