LFC - Nottingham Forest FC >> Kamptråden PL runde 12
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: LFC - Nottingham Forest FC >> Kamptråden PL runde 12
Bolden rør ikke linjen!
FFS!!
"We're not racist, we only hate the mancs"
Hvorfor blev Robbo's annulleret mod City, men ikke det her?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det er jo SÅ MEGET off side, hvis der var offside sidst mod City. Han står i synsleltet!!!!
Vi SMADRER det PIShold !
- JudgeArdaStudge
Jeg hader Konaté
Der er ingen grund til at forære dem et hjørnespark, men han er så klumpedumpe, at han kan ikke finde ud af bare at spille den tilbage til Alisson. Vi er nød til at hente en forsvarer til januar og få ham solgt.
Nu er han ved at koste os et mål igen. Han er en katastrofe. Der er jo mål. Den klovn har kostet os to mål nu i en kamp, hvor vi har haft al spil. Kyl ham til Spanien, selvom jeg tvivler på, Real Madrid gider have ham længere.
Nu er han ved at koste os et mål igen. Han er en katastrofe. Der er jo mål. Den klovn har kostet os to mål nu i en kamp, hvor vi har haft al spil. Kyl ham til Spanien, selvom jeg tvivler på, Real Madrid gider have ham længere.
Senest rettet af JudgeArdaStudge lørdag, 22. nov, 2025 16:36, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Der er ingen linje som intet overhovedet
Seriøst jeg sad lige og tænkte, for helvede Konate, det kunne lige passe med, at de scorede på hjørne nu og så scorer de.JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 22. nov, 2025 16:35Jeg hader KonatéDer er ingen grund til at forære dem et hjørnespark, men han er så klumpedumpe, at han kan ikke finde ud af bare at spille den tilbage til Alisson.
- JudgeArdaStudge
Han er så elendig. Heldige, at vi ikke er bagud med to nu, selvom offensiven har spillet godt. Defensiven er en joke, men det er klart med Konaté på holdet.Fowler89 skrev: ↑lørdag, 22. nov, 2025 16:36Seriøst jeg sad lige og tænkte, for helvede Konate, det kunne lige passe med, at de scorede på hjørne nu og så scorer de.JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 22. nov, 2025 16:35Jeg hader KonatéDer er ingen grund til at forære dem et hjørnespark, men han er så klumpedumpe, at han kan ikke finde ud af bare at spille den tilbage til Alisson.
Senest rettet af JudgeArdaStudge lørdag, 22. nov, 2025 16:49, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Der var ikke en skid hånd der by the way. Hans arm var helt naturlig.
Vi kan kun takke os selv.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
- JudgeArdaStudge
Slot har tabt kuglerne, hvis han mener, at der er andre positioner, der er vigtigere at styrke end centerforvaret. Den bovlamme franskmand er værre end Lovren.
Senest rettet af JudgeArdaStudge lørdag, 22. nov, 2025 16:49, rettet i alt 1 gang.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Reglerne er anderledes når det er i direkte forbindelse med en scoring. Så bliver der dømt hands uanset om armen er i naturlig stilling eller ej.
Vi SMADRER det PIShold !
- JudgeArdaStudge
Få ham nu ud. Det ender galt, hvis Slot ikke får flået ham ud i pausen.
Senest rettet af JudgeArdaStudge lørdag, 22. nov, 2025 16:48, rettet i alt 1 gang.
Salah er altså nice i dag!