LFC - Nottingham Forest FC >> Kamptråden PL runde 12

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på .......... øhhh

1 - Alisson Becker
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté ud i 55. min.
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
6 – Milos Kerkez ud i 68. min
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
0
Ingen stemmer
7 - Curtis Jones ud i 78. min
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
0
Ingen stemmer
9 – Alexander Isak ud i 68. min
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo
0
Ingen stemmer
22 – Hugo Ekitike ind i 55. min
0
Ingen stemmer
14 - Federico Chiesa ind i 68. min.
0
Ingen stemmer
26 – Andy Robertson ind i 68. min
0
Ingen stemmer
73 – Rio Ngumoha ind i 78. min
1
17%
Ingen er værd at stemme på i dag
5
83%

Afgivne stemmer: 6

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: LFC - Nottingham Forest FC >> Kamptråden PL runde 12

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 22. nov, 2025 18:37

YNWA! skrev:
lørdag, 22. nov, 2025 18:34
Glasner :lol:
Ja, det er lige desperat nok.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

TG12

Indlæg af TG12 » lørdag, 22. nov, 2025 18:42

YNWA! skrev:
Fortæl gerne hvorfor du mener Glasner er et dårligere bud end Slot var da han kom til os.

Glasner highlights:
- FA Cup med palace
- Europa Leauge med Frankfurt
- super Cup Frankfurt

Slot (for Liverpool)
- hollandsk mesterskab
- hollandsk pokal

Glasners CV er efter min mening lige så godt og har tilmed fået PL erfaring med CP. overvejende synes jeg også han spillere mere “Klopp like” end Slot og selvom jeg synes det er røv vi missede Guehi har jeg respekt for han slår i bordet over for ledelsen og værner om holdet fremfor det finansielle.

Husk også på Dortmund engang skrev kontrakt med en træner fra Mainz, som ikke havde en lang liste af pokaler bag sig. Ja udover han skabte noget vildskab og rykkede op var hans CV vel langt fra imponerende.
München turde ikke. Samme træner vandt senere 2 mesterskaber, kom i en CL finale og vandt den tyske pokal og har udviklet sig til en kult figur i Dortmund og Liverpool.

Nogle gange skal man tage en chance, for meget få trænere træder direkte på den store scene, medmindre de som eksempelvis Zidane har et navn der alene giver dem job muligheder.
Senest rettet af TG12 lørdag, 22. nov, 2025 18:49, rettet i alt 3 gange.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » lørdag, 22. nov, 2025 18:44

TG12 skrev:Har ikke set kampen.

Men 3-0 hjemme imod Fucking Forrest er godt nok et lavpunkt.

Vi er snart der hvor vi skal:

1. Ringe til Klopp, pay him whatever the fuck he wants, hvis Klopp stadig ikke vil…
2. Ring til Ancelotti, hvis han heller ikke vil
3. Ring til Glasner, hvis han heller ikke vil
4. Ring til anyone with a pulse…

Baseret på tråden her lyder det stadig ikke til Slot har nogen form for løsning eller bedring.. Det holder ikke mere. PL er tabt udover vi matematisk ved at vinde resten af kampene teoretisk kan vinde så er sæsonen i PL afskaffet. Selv top-4 eller 5 hvis den giver adgang til CL kommer kun længere væk sådan her..
Måske jeg ser spøgelser, men vi kan jo se det på spillernes kropsattitude.
Opgivenhed både ved inkasserede mål og ved brændte chancer.
Man taber ikke fodboldkampe med et overlegent hold, med mindre noget er helt galt i baglandet.
Se Virgils interview efter kampen.
Han har også mistet troen Billede

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 22. nov, 2025 18:46

Fordi Glasner er en klovn, der roder sig ud med ledelse og spillere. Der var flere spillere i Wolfsburg, der udtalte, at de var glade for, at han var fortid, herunder deres anfører. Der skal stiles højere end en type som Glasner.

Han er i øvrigt heller ikke god i modgang, hvorfor han også blev fritstillet af Frankfurt, inden kontraktudløb.

At sammenligne Glasner med Klopp er hånligt overfor Klopp.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

mortenbak

Indlæg af mortenbak » lørdag, 22. nov, 2025 18:48

TG12 skrev:
YNWA! skrev:
Fortæl gerne hvorfor du mener Glasner er et dårligere bud end Slot var da han kom til os.

Glasner highlights:
- FA Cup med palace
- Europa Leauge med Frankfurt
- super Cup Frankfurt

Slot (for Liverpool)
- hollandsk mesterskab
- hollandsk pokal

Glasners CV er efter min mening lige så godt og har tilmed fået PL erfaring med CP. overvejende synes jeg også han spillere mere “Klopp like” end Slot og selvom jeg synes det er røv vi missede Guehi har jeg respekt for han slår i bordet over for ledelsen og værner om holdet fremfor det finansielle.

Husk også på Dortmund engang skrev kontrakt med en træner fra Mainz, som ikke havde en lang liste af pokaler bag sig. Ja udover han skabte noget vildskab og rykkede op var hans CV vel langt fra imponerende.
München turde ikke. Samme træner vandt senere 2 mesterskaber, kom i en CL finale og vandt den tyske pokal og har udviklet sig til en kult figur i Dortmund to Liverpool.

Nogle gange skal man tage en chance, for meget få trænere træder direkte på den store scene, medmindre de som eksempelvis Zidane har et navn der alene giver dem job muligheder.
Jeg er med dig TG Billede

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 22. nov, 2025 18:49

Det viser hvor lidt I har kendskab til Glasners historik.

TG12

Indlæg af TG12 » lørdag, 22. nov, 2025 18:55

JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 22. nov, 2025 18:46
Fordi Glasner er en klovn, der roder sig ud med ledelse og spillere. Der var flere spillere i Wolfsburg, der udtalte, at de var glade for, at han var fortid, herunder deres anfører. Der skal stiles højere end en type som Glasner.

Han er i øvrigt heller ikke god i modgang, hvorfor han også blev fritstillet af Frankfurt, inden kontraktudløb.

Min intention er sådan set slet ikke at sammenligne Klopp og Glasner, mere bruge eksempler på at da Dortmund ansatte Klopp var hans CV sku ikke noget man får våde drømme over. Men han fik chancen alligevel og det gik godt. At stemme Glasner ude pga han ikke har været i en absolut top klub er snæver synet.

Givetvis har det også været ønsket med Slot, men modsat Klopp havde Slot før nu aldrig oplevet en længere periode med dårlig form. Det er første gang han ståri den situation nu, og han er nok ude hvor han ikke kan bunde

Klopp havde op og nedture i Mainz,

mortenbak

Indlæg af mortenbak » lørdag, 22. nov, 2025 19:00

JudgeArdaStudge skrev:Det viser hvor lidt I har kendskab til Glasners historik.
Det har du muligvis ret i.
4,5 mia og én forkert træner og en forkert sammensat trup, et hold i disharmoni.
Mon ikke Glasner eller en hvilken som helst anden kunne ha opnået det samme?
Eller måske gjort det en lille smule bedre?
Jeg troede at Slot var Nordmand, da han blev introduceret.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » lørdag, 22. nov, 2025 19:02

Pt ville jeg hyre Sean Dyche, hvis det kunne give os nogle point i tabellen

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 36

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 22. nov, 2025 19:08

Jeg ville hade, hvis vi blev en klub, som skiftede træner hver anden sæson, og håber ikke vi bliver det men status quo er, at Arne Slot ser håbløs ud, og det ligner stadig hans sind er på Ibiza. Der er ingen træner, jeg kan se som et perfekt match pt. Man kunne også sige lad os få det bedste ud af sæsonen og håbe på en top 4 og succes i cl, derefter sigte efter sæson.

Ja Arne virker håbløs, der er ingen logik eller synergi i vores spil, hans valg af spillere virker til selv fantasy league spillere kunne gøre bedre, og vi ser desperate ud i vores angrebsspil. Men vi har fået 6-7 nye spillere ind og mistet Jota tragisk. Det har rigtig meget at sige, og det glemmes hurtigt.

TG12

Indlæg af TG12 » lørdag, 22. nov, 2025 19:18

Fowler89 skrev:
lørdag, 22. nov, 2025 19:08
Jeg ville hade, hvis vi blev en klub, som skiftede træner hver anden sæson, og håber ikke vi bliver det men status quo er, at Arne Slot ser håbløs ud, og det ligner stadig hans sind er på Ibiza. Der er ingen træner, jeg kan se som et perfekt match pt. Man kunne også sige lad os få det bedste ud af sæsonen og håbe på en top 4 og succes i cl, derefter sigte efter sæson.

Ja Arne virker håbløs, der er ingen logik eller synergi i vores spil, hans valg af spillere virker til selv fantasy league spillere kunne gøre bedre, og vi ser desperate ud i vores angrebsspil. Men vi har fået 6-7 nye spillere ind og mistet Jota tragisk. Det har rigtig meget at sige, og det glemmes hurtigt.
Slots nuværende “form” er jo desværre på et niveau mellem Woy og Rodgers inden deres fyring. Den store forskel er bare Slot har brugt 4 milliarder i processen på at ramme nuværende form.

Ja hans mesterskab sidste sæson tæller da for noget- men det gjorde han jo med Klopps hold udover en tilføjelse i form af Chiesa, som han ikke
Engang brugte.

Det ser virkeligt sølle ud pt.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 22. nov, 2025 19:31

TG12 skrev:
lørdag, 22. nov, 2025 18:55
JudgeArdaStudge skrev:

Min intention er sådan set slet ikke at sammenligne Klopp og Glasner, mere bruge eksempler på at da Dortmund ansatte Klopp var hans CV sku ikke noget man får våde drømme over. Men han fik chancen alligevel og det gik godt. At stemme Glasner ude pga han ikke har været i en absolut top klub er snæver synet.

Givetvis har det også været ønsket med Slot, men modsat Klopp havde Slot før nu aldrig oplevet en længere periode med dårlig form. Det er første gang han ståri den situation nu, og han er nok ude hvor han ikke kan bunde

Men Liverpool er jo ikke Dortmund.

Glasner er jo ikke stemt ude, fordi han ikke har været i en top klub, han er stemt ude pga. hans historik.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 22. nov, 2025 20:11

Jeg er stadig i chok over så dårligt vi spillede. Ingen idéer. Ingen løsninger. Ingen struktur. Ingen holdånd. Ingen fightervilje.

Vi var gode til at spille på tværs - specielt i 1. halvleg. Vi spillede bolden fint rundt foran deres forsvar.

Mange af vores spillere spillede rigtig godt for landsholdet i pausen. Men deres niveau falder markant i den røde trøje for tiden.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 22. nov, 2025 20:35

JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 22. nov, 2025 19:31
TG12 skrev:
lørdag, 22. nov, 2025 18:55
JudgeArdaStudge skrev:

Men Liverpool er jo ikke Dortmund.

Glasner er jo ikke stemt ude, fordi han ikke har været i en top klub, han er stemt ude pga. hans historik.
Klopp og Zorc byggede Dortmund op fra ruinerne og Flemming Povlsens tårer til mesterskab og CL finale.... Vi var også en falleret kæmpe da Klopp ankom..

Glasner må ikke sammenlignes med Klopp...

mortenbak

Indlæg af mortenbak » lørdag, 22. nov, 2025 20:51

Hr. Drejer skrev:Jeg er stadig i chok over så dårligt vi spillede. Ingen idéer. Ingen løsninger. Ingen struktur. Ingen holdånd. Ingen fightervilje.
Det er vel hovedet på sømmet.
Vi ligger nr 11 med minus i målscore.
Inden landsholdspausen tænkte jeg, den skal vi nok vende.
Jeg ser ikke et eneste tegn på at Slot kan vende bøtten.

Besvar