LFC - PSV Eindhoven >> Kamptråden, Champions League Gruppespil runde 5
Re: LFC - PSV Eindhoven >> Kamptråden, Champions League Gruppespil runde 5
Mon Gerrard vil kunne fungere som caretaker?
Ja det her kan han sgu ikke overleve
Sent from my iPhone using Tapatalk
De Zerbi gør det godt i Marseille
Jeg tror desværre Edwards er en del af problemet her..Redtothebone skrev: ↑onsdag, 26. nov, 2025 22:54Ja pilen peger nok på Slot, men vi har også kun Szobo, Chiesa og Allison der kan være der indsats bekendt hele sæsonen, måske også Van Dijk.
Det er bare børne lærdom at når det ikke kører så må man i det mindste presse og løbe røven ud af bukserne, vi har så mange spillere der ikke levere, det er jo decideret pinligt at spillerne ikke gider at løbe tilbage, se Curtis ved 3 mål og Macca ved 4 mål
Vi kan godt skifte Slot men hvilken træner kan lige vende det her ?
Men tænker Edwards er i gang med hans Sorte bog, men føj de her spillere svigter Slot helt vildt PINLIGT.
When you walk through a storm
Hold your head up high
And don't be afraid of the dark
Det er jo bare useriøst.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Det her må da være det vildeste setback nogensinde.
Det er jo nærmest ufatteligt
- JudgeArdaStudge
Szoboszlai man of the match. Resten can go f themself.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Det er ikke engang fordi vi ikke vinder, det er hans stædighed med at bruge de samme spillere, den samme formation og den samme gameplan, selvom det ikke fungerer.
Hvis vi ikke havde vundet ligaen, og blevet 2er var han nok fyret.
Hvis vi ikke havde vundet ligaen, og blevet 2er var han nok fyret.
Motm Arne Slot for at flytte barren igen, for hvor langt man kan gå tilbage.
Vi er i frit fald og vi skal bruge en faldskærm - nu
Vi er i frit fald og vi skal bruge en faldskærm - nu
- JudgeArdaStudge
Slot har lige udtalt, at han stadig føler sig sikker i sædet. Men klubben er selvfølgelig også nød til at have lidt is i maven og ikke træffe forhastede beslutninger uden en plan B.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg ser ingen fremgang i vores spil. Jeg ser ikke at enkelte spillere bliver bedre. Jeg kan ikke se, hvordan Slot ønsker at spille.
Det her er virkelig ringe. Som i uhørt ringe. Jeg kan ikke huske en Liverpool manager, som har gjort det SÅ ringe!
I de sidste 29 ´competetive´ kampe har vi tabt 15! Det er over halvdelen! Det begyndte faktisk at gå galt efter vi havde vundet mesterskabet. Siden den gang har vi ikke spillet en rigtig god kamp. På RAWK er der nogle old timers, som mener det er den værste periode siden november 1953 til januar 1954
Og det er første gang siden 1992 at vi taber tre kampe i streg med +3 mål
Vi kan da starte med at smide Van Bronckhorst ud og få Heitinga igen. Det var trods alt lidt sjovere i sidste sæson
Det her er virkelig ringe. Som i uhørt ringe. Jeg kan ikke huske en Liverpool manager, som har gjort det SÅ ringe!
I de sidste 29 ´competetive´ kampe har vi tabt 15! Det er over halvdelen! Det begyndte faktisk at gå galt efter vi havde vundet mesterskabet. Siden den gang har vi ikke spillet en rigtig god kamp. På RAWK er der nogle old timers, som mener det er den værste periode siden november 1953 til januar 1954
Vi kan da starte med at smide Van Bronckhorst ud og få Heitinga igen. Det var trods alt lidt sjovere i sidste sæson
Sidste sæson spillede Salah sin måske bedste sæson. Nu spiller han sin værste...Hr. Drejer skrev: ↑torsdag, 27. nov, 2025 00:07Jeg ser ingen fremgang i vores spil. Jeg ser ikke at enkelte spillere bliver bedre. Jeg kan ikke se, hvordan Slot ønsker at spille.
I de sidste 29 ´competetive´ kampe har vi tabt 15! Det er over halvdelen! Det begyndte faktisk at gå galt efter vi havde vundet mesterskabet. Siden den gang har vi ikke spillet en rigtig god kamp. På RAWK er der nogle old timers, som mener det er den værste periode siden november 1953 til januar 1954Og det er første gang siden 1992 at vi taber tre kampe i streg med +3 mål
![]()
Vi kan da starte med at smide Van Bronckhorst ud og få Heitinga igen. Det var trods alt lidt sjovere i sidste sæson![]()
Og han spiller kamp efter kamp!Oomph242 skrev:Sidste sæson spillede Salah sin måske bedste sæson. Nu spiller han sin værste...Hr. Drejer skrev: ↑torsdag, 27. nov, 2025 00:07Jeg ser ingen fremgang i vores spil. Jeg ser ikke at enkelte spillere bliver bedre. Jeg kan ikke se, hvordan Slot ønsker at spille.
I de sidste 29 ´competetive´ kampe har vi tabt 15! Det er over halvdelen! Det begyndte faktisk at gå galt efter vi havde vundet mesterskabet. Siden den gang har vi ikke spillet en rigtig god kamp. På RAWK er der nogle old timers, som mener det er den værste periode siden november 1953 til januar 1954Og det er første gang siden 1992 at vi taber tre kampe i streg med +3 mål
![]()
Vi kan da starte med at smide Van Bronckhorst ud og få Heitinga igen. Det var trods alt lidt sjovere i sidste sæson![]()