LFC - PSV Eindhoven >> Kamptråden, Champions League Gruppespil runde 5

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på .......... øhhh

25 - Giorgi Marmadashvili
0
Ingen stemmer
7 - Curtis Jones
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté ud i 76. min
1
10%
4 – Virgil Van Dijk
1
10%
6 – Milos Kerkez
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai
4
40%
11 - Mohamed Salah
0
Ingen stemmer
22 – Hugo Ekitike ud i 61. min
1
10%
18 – Cody Gakpo
0
Ingen stemmer
9 – Alexander Isak ind i 61. min
1
10%
14 - Federico Chiesa ind i 76. min.
1
10%
Ingen er værd at stemme på i dag
1
10%

Afgivne stemmer: 10

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: LFC - PSV Eindhoven >> Kamptråden, Champions League Gruppespil runde 5

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 27. nov, 2025 01:01

Fra Rawk:

Last 3 matches:

Liverpool (6.59) 1-10 (5.39) Opponents

hmmm, det der XG

mortenbak

Indlæg af mortenbak » torsdag, 27. nov, 2025 01:32

Mon ikke holdet ville præstere bedre uden en komplet uduelig manager?
Jeg har da selv spillet fodbold.
Det var sgu ikke trænerens skyld at vi tabte.
De her overbetalte fodboldspillere, skal kigge sig selv i spejlet og tage sig sammen.
Folk forlader Anfield før tid.
Jeg kan ikke huske at det har været værre.

Sent from my iPhone using Tapatalk

mortenbak

Indlæg af mortenbak » torsdag, 27. nov, 2025 01:49

Klopp gav os alle en tro.
Vi er ikke en klub der skal fyre trænere. Vi er en klub, hvor træneren er en del af klubben.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » torsdag, 27. nov, 2025 07:19

Lige vågnet, og checkede BBC....
Den er sgu god nok: Vi tabte 1-4 til PSV på Anfield, så det var ikke en ond drøm.
Vi er i frit fald, og der er åbenlyst et eller andet galt på de indre linier i Klubben.
Al sammenhængskraft er pist væk, det er hver mand for sig selv på banen, uden plan og sammenhæng.

Jeg har ikke nogen løsningsforslag, eller indsigt i, hvad der skal til for at redde bare en lille smule af sæsonen.
Jeg kan kun kigge på og håbe at nogen er dygtige nok til at finde roden til problemerne, men vi er i frit fald.

Den her kører på repeat på min "indre playliste":
Vi SMADRER det PIShold !

VanDjik4
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af VanDjik4 » torsdag, 27. nov, 2025 07:32

Kan og vil Klopp komme tilbage efter 9 nederlag ud af 12 seneste kampe? Minder om dengang Man U havde træner i storstil Mourinho, Van Gaal og selveste nuværende “Amorim, der aldrig har vundet 5 sejre med Milliard holdet fra manchester.. Shit” Min kollega er Man U fan og det er min søsters kæreste også, men der er da en plan i Man U spil, jeg kan slet ikke se det samme for Liverpools nuværende system med dårlige spilsystemer og ikke vil skifte lidt ud når det går dårligt for Mo Salah eller Gakpo. Puha!
Jeg tvivler godt nok på et trofæ i den her sæson med det her spil de viste mod PSV, som var til et 00 og næsten -3 resultat på den “ny skala”! GAB. 9 p efter 5 kampe i ChL er også ringe sidste år hed den 8 sejre ud af 8 mulige i CHL Gruppespillet men skulle alligevel møde PSG, som vandt det hele 24/25 CL trofæet…..
Kæmpe pres på Arne Slot, men der er ingen undskyldninger på det her, og man kan ikke give Diego Jota bilulykke død-årsagen…. Den hovedpine med at spille under niveau siden mesterskabet kom i hus, skete også i 20-21 sæsonen hvor Klopp vel nok havde haft det bedste hold i verdenen i flere år… Samt nu har solgt lidt marginale spillere i Diaz, Trent og Jota som var en stor del af start-11 i mere end 40 kampe sidste sæson…. Savner Klopp, som vendte det hele fra “Helvede til himmel” og så igen NU 2025-26 sæsonen med kæmpe krise
Bournemouth træner Antoni Iraola vil være spændende bud på den nye chef på sidelinjen, han spiller offensivt og med en klar idé på hvordan man skal stille et hold op… Har solgt for flere milliarder profit i sommers, og ligger over Man U, Liverpool og Tottenham i den samtlige Premier League efter 12 runder. Dæleme flot af Bournemouth, selvom de var spået om tæt på bunden før sæsonen…

Det oplagte bud på en ny træner er Jürgen Klopp tilbage, som giver mindst på oddset. 25% chance til LFC, mens Iraola er omkring 20% efter 3 nederlag med cifre 0-3 Shitty, 0-3 Nottingham (På anfield, som har tabt til selveste FC Midtjylland i Europa League i september månede..!!) også nu PSV med et 1-4 og en fanmarch ud af stadion fordi folk er trætte af den konservative træner posten Arne Slot som ikke vil lave nyt system eller skifte de dårligste ud og så ny energi ind som Klopp gjorde. Pinligt og useriøst ligenu!

Folk herinde er også tæt på useriøse, med ingen interesse for lidt tips og fodboldlir (Hint formanden for det her forum som er udkonkurreret af Redmen family baseret på medlemmer!) , men ses i det nye år 2026, eller når Liverpool har fået en ny chef som kan sætte de her stjerner op til dans. :love3: :oops:
Mine ynglings spillere i LFC;

ISAK No.9 (Kommende verdens stjerne for os siden Luis Suarez) og Big Virgil aka chefen for LFC no.4 som skal have en ny makker i Marc Guehi i januar,

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 27. nov, 2025 08:27

Fandeme godt at se, at vi til trods for at blive banket hjemme af et hold fra Holland, stadig havde 63 procent af boldbesiddelsen!! :flag5:

TG12

Indlæg af TG12 » torsdag, 27. nov, 2025 08:33

VanDjik4 skrev:
torsdag, 27. nov, 2025 07:32
Kan og vil Klopp komme tilbage efter 9 nederlag ud af 12 seneste kampe?

Det oplagte bud på en ny træner er Jürgen Klopp tilbage, som giver mindst på oddset.
Jeg ville elske at se Klopp tilbage, men helt ærligt tror jeg ikke på den. Hvis Klopp kom tilbage er det ikke fordi han starter på square one som hans første tenure. Men der er godt nok solgt og købt mange spillere siden han forlod os - der ikke umiddelbart er Klopp spillere.

Mest afgørende er Klopp elsker hurtige kontaer - vi har stortset INGEN hurtige spillere tilbage, Diaz, Nunez, Jota er væk. Salah er enten i ekstremt dårlig form, mangler Trent eller også er han bare blevet gammel.

Klopp ville ikke bare kunne komme og tage en sæson - jo han skulle såmænd nok sikre vi fik flere point, men skulle han gøre en forskel er det 2-3 år mere han skal bruge.

Det tror jeg ikke at han er klar på.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 27. nov, 2025 09:37

Oomph242 skrev:
onsdag, 26. nov, 2025 22:56
Redtothebone skrev:
onsdag, 26. nov, 2025 22:54
Ja pilen peger nok på Slot, men vi har også kun Szobo, Chiesa og Allison der kan være der indsats bekendt hele sæsonen, måske også Van Dijk.

Det er bare børne lærdom at når det ikke kører så må man i det mindste presse og løbe røven ud af bukserne, vi har så mange spillere der ikke levere, det er jo decideret pinligt at spillerne ikke gider at løbe tilbage, se Curtis ved 3 mål og Macca ved 4 mål

Vi kan godt skifte Slot men hvilken træner kan lige vende det her ?

Men tænker Edwards er i gang med hans Sorte bog, men føj de her spillere svigter Slot helt vildt PINLIGT.

When you walk through a storm
Hold your head up high
And don't be afraid of the dark
Jeg tror desværre Edwards er en del af problemet her..
Ja er han måske, men det er ham der skal finde ny manager hvis det er.
YNWA

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 27. nov, 2025 09:38

Jones kritiserer spillestilen og Slot i dette interview.

https://xcancel.com/indykaila/status/19 ... LgxzWgvLSg

https://www.rousingthekop.com/2025/11/2 ... hammering/

Spillerne spiller ikke længere for Slot. Det er tydeligt at der er noget der er gået galt mellem Slot og spillerne. Relationen er brudt sammen. Og det ser ud til at det ikke kan repareres.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 27. nov, 2025 09:47

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 27. nov, 2025 09:38

Spillerne spiller ikke længere for Slot. Det er tydeligt at der er noget der er gået galt mellem Slot og spillerne. Relationen er brudt sammen. Og det ser ud til at det ikke kan repareres.
Så er Slot jo åbenlyst færdig.

Og alene det at han åbenbart selv mener, at han sidder sikkert og ikke er i fare, vidner jo om en desillusioneret træner. Han har tabt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 27. nov, 2025 10:06

Hr. Drejer skrev:

Men det gør jo Jones jo ikke. Ham den lidt kvabsede med det store fuldskæg på billedet i artiklen, får det til at lyde som om, at Jones gør, men i realiteten kritiserer Jones indstillingen, ikke spillestilen og Slot.

Det er klassisk "journalisme" i dag, at man man vinkler tingene efter eget godtbefindende og så sidder man og gnækker i sit hjørne, mens man varmer hænderne og glæder sig til al det clickbait det skaber. :aliboronz5:

Og Jones har ret, men svaret er ikke at begynde at sparke modstanderne ned, svaret er, at begynde at presse homogent igen og løbe de ekstra meter for hinanden.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 27. nov, 2025 10:09

Emmy skrev:
torsdag, 27. nov, 2025 09:47
Hr. Drejer skrev:

Så er Slot jo åbenlyst færdig.

Og alene det at han åbenbart selv mener, at han sidder sikkert og ikke er i fare, vidner jo om en desillusioneret træner. Han har tabt.
Eller I kunne se interviewet med Jones, fremfor at konkludere ting på vegne af ting, han ikke har sagt eller insinueret.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 27. nov, 2025 10:09

JudgeArdaStudge skrev:
torsdag, 27. nov, 2025 10:06
Hr. Drejer skrev:

Men det gør jo Jones jo ikke. Ham den lidt kvabsede med det store fuldskæg på billedet i artiklen, får det til at lyde som om, at Jones gør, men i realiteten kritiserer Jones indstillingen, ikke spillestilen og Slot.

Det er klassisk "journalisme" i dag, at man man vinkler tingene efter eget godtbefindende og så sidder man og gnækker i sit hjørne, mens man varmer hænderne og glæder sig til al det clickbait det skaber. :aliboronz5:

Og Jones har ret, men svaret er ikke at begynde at sparke modstanderne ned, svaret er, at begynde at presse homogent igen og løbe de ekstra meter for hinanden.
Jones er vred og siger lige ud at spillerne har givet op! Direkte kritik af Slot. Længere er den ikke.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 27. nov, 2025 10:12

Nej, det er ikke. Det er den sædvanlige selvfortolkning fra fodboldfans. Det skal ikke ligge Jones til last.

Meget belejligt så glemmer du og de selvfølgelig lige denne passage, fordi den ikke passer ind i narrativet forsøgt at skabe om Jones:

"But we've still got this badge on our chest - we're always going to fight and try and get this team back to where it needs to be, and show the whole world why Liverpool is the best team in the world".

Ergo har han ikke givet op og han siger ikke, at spillerne har givet op.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 27. nov, 2025 10:24

JudgeArdaStudge skrev:
torsdag, 27. nov, 2025 10:12
Nej, det er ikke. Det er den sædvanlige selvfortolkning fra fodboldfans. Det skal ikke ligge Jones til last.

Meget belejligt så glemmer du og de selvfølgelig lige denne passage, fordi den ikke passer ind i narrativet forsøgt at skabe om Jones:

"But we've still got this badge on our chest - we're always going to fight and try and get this team back to where it needs to be, and show the whole world why Liverpool is the best team in the world".

Ergo har han ikke givet op og han siger ikke, at spillerne har givet op.
Hvilket narrativ :lol: Du ser spøgelser!

Jones siger "vi spiller og spiller og ingen tackler igennem. Jones siger jo i interviewet at spillerne ikke gør det basale. Og det peger jo på Slot. Jeg kan ikke mindes at jeg har hørt et lignende post-match interview med en Liverpool spiller.

Vi skiftede jo en stor del af staben omkring Slot i sommers. Måske der også skal kigges den vej?

Besvar