LFC - PSV Eindhoven >> Kamptråden, Champions League Gruppespil runde 5

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på .......... øhhh

25 - Giorgi Marmadashvili
0
Ingen stemmer
7 - Curtis Jones
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté ud i 76. min
1
10%
4 – Virgil Van Dijk
1
10%
6 – Milos Kerkez
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai
4
40%
11 - Mohamed Salah
0
Ingen stemmer
22 – Hugo Ekitike ud i 61. min
1
10%
18 – Cody Gakpo
0
Ingen stemmer
9 – Alexander Isak ind i 61. min
1
10%
14 - Federico Chiesa ind i 76. min.
1
10%
Ingen er værd at stemme på i dag
1
10%

Afgivne stemmer: 10

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: LFC - PSV Eindhoven >> Kamptråden, Champions League Gruppespil runde 5

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 27. nov, 2025 10:35

Du lægger ord i munden på Jones. Han siger ikke, at det skyldes spillestil eller træneren, ergo skaber du narrativer, som ikke eksisterer i virkeligheden.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 27. nov, 2025 10:42

JudgeArdaStudge skrev:
torsdag, 27. nov, 2025 10:35
Du lægger ord i munden på Jones. Han siger ikke, at det skyldes spillestil eller træneren, ergo skaber du narrativer, som ikke eksisterer i virkeligheden.
Han siger "We got these lads that are nice on the ball, you know, we are just playing and playing, we just need to smash someone....senere "we are not even playing.....that has to change"

I rest my case for now.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 27. nov, 2025 11:14

Jeg vil gerne have at Slot få holdet på ret kurs igen.

Han fortjener det efter sidste sæson

Hvis han bliver fyret, synes jeg ikke der er åbenlyse alternativer.

Men jeg er bekymret. Jeg er gået fra at tro på hans ideer og evne til at få holdet til at klikke igen, til at håbe han kan.
Han ser ud til at være fuldstændigt drænet for energi. Det samme med spillerne. Vi har et top 10 hold i Europa, men vi taber stort til hold vi bør slå med et par mål. Men vi ligner ikke et hold der har energien, overskuddet, viljen til at vinde kampene.

Hvis Slot fyres, hvem skal så tage over? Og hvad nu hvis det også går galt med den nye træner efter 10 kampe, skal vi så også fyre ham….? At få en ny træner ind, kan være som at pisse i bukserne…Vi er i en meget vanskelig situation.
Mit råd; fokusér på ét problem. Defensiven. Sørg for at stoppe at målene vælter ind mod os. Næste kamp vil jeg stille sådan op Alisson på mål, Frimpong(hvis klar) Gomez VVD Robbo i backkæden. På midten vil jeg stille op med Graver og Endo som defensiv midt. Graver er langt fra sidste sæsons storform. Endo skal hjælpe med at beskytte forsvaret, som jeg synes har manglet beskyttelse fra midtbanen. Szobo og Jones ligger foran dem i 10 og 8 rollen. Fremme har vi Wirtz (hvis han er klar) og Ekitike. Betondefensiv, og så kan Wirtz sætte Ekitike op i en kontra.

Men vigtigt at vi får stoppet modstanderen i at score mål.
Nu vil jeg prøve på ikke at tænke Liverpool resten af dagen. Det bliver svært. God dag derude!

TG12

Indlæg af TG12 » torsdag, 27. nov, 2025 12:04

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 27. nov, 2025 11:14
Jeg vil gerne have at Slot få holdet på ret kurs igen.

Han fortjener det efter sidste sæson

Hvis han bliver fyret, synes jeg ikke der er åbenlyse alternativer.

Men jeg er bekymret. Jeg er gået fra at tro på hans ideer og evne til at få holdet til at klikke igen, til at håbe han kan.
Han ser ud til at være fuldstændigt drænet for energi. Det samme med spillerne. Vi har et top 10 hold i Europa, men vi taber stort til hold vi bør slå med et par mål. Men vi ligner ikke et hold der har energien, overskuddet, viljen til at vinde kampene.

Hvis Slot fyres, hvem skal så tage over? Og hvad nu hvis det også går galt med den nye træner efter 10 kampe, skal vi så også fyre ham….? At få en ny træner ind, kan være som at pisse i bukserne…Vi er i en meget vanskelig situation.
Mit råd; fokusér på ét problem. Defensiven. Sørg for at stoppe at målene vælter ind mod os. Næste kamp vil jeg stille sådan op Alisson på mål, Frimpong(hvis klar) Gomez VVD Robbo i backkæden. På midten vil jeg stille op med Graver og Endo som defensiv midt. Graver er langt fra sidste sæsons storform. Endo skal hjælpe med at beskytte forsvaret, som jeg synes har manglet beskyttelse fra midtbanen. Szobo og Jones ligger foran dem i 10 og 8 rollen. Fremme har vi Wirtz (hvis han er klar) og Ekitike. Betondefensiv, og så kan Wirtz sætte Ekitike op i en kontra.

Men vigtigt at vi får stoppet modstanderen i at score mål.
Nu vil jeg prøve på ikke at tænke Liverpool resten af dagen. Det bliver svært. God dag derude!
Der er jo sjældent åbenlyse kandidater til trænerposter - medmindre man som Barca i en periode flyttede trænere fra ungdomsholdet op til 1. Holdet eller kan promote assistent træneren.

Ancelotti - selvom han givetvis ikke vil forlade Brasilien før efter VM. Men han har et navn, er garant for resultater og har en god evne til at få egoer til at fungere.

Simone Inzaghi - gjorde det glimrende i Inter.

Glasner - selvom han herinde er upopulær

Di Zerbi - fin tid i Brighton, og har gjort det ok i Marseille

Iraola - gjort det OK i Bournemouth

Terzic - lidt et wildcard bud, men han gjorde det OK i Dortmund og er vist arbejdsløs. Kunne være en Care taker rolle.

Benetiz - som care taker en periode. Han skulle nok hurtigt fokusere på at stabilisere defensiven. Hans filosfi er dog nok blevet "gammel" og derfor ser jeg ham ikke som en varig løsning.

Nagelsmann - han vil nok heller ikke forlade landsholdet før efter VM, og personligt synes jeg han mangler at vise han kan vinde noget. Synes han rates mere ud fra han tidligt blev træner i en stor klub end hans resultater.

Pochettino - igen en VM træner, men han har en god person, og har efaring. Synes dog han mangler at vise han kan tage et hold helt til toppen.

Klopp - no more words needed

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » torsdag, 27. nov, 2025 12:31

JudgeArdaStudge skrev:
onsdag, 26. nov, 2025 23:46
Slot har lige udtalt, at han stadig føler sig sikker i sædet. Men klubben er selvfølgelig også nød til at have lidt is i maven og ikke træffe forhastede beslutninger uden en plan B.
Man havde ikke en plan b, da Rodgers blev fyret. Ham der kom efterfølgende, gjorde det da fint

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » torsdag, 27. nov, 2025 12:33

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 27. nov, 2025 01:01
Fra Rawk:

Last 3 matches:

Liverpool (6.59) 1-10 (5.39) Opponents

hmmm, det der XG
det viser jo blot at vi har mange forsøg. Alle de der skud, der reelt ingen chance har for mål, tæller med i statistikken.

Men vi har også været uskarpe. Men det er jo ikke 3 ufortjente nederlag

mortenbak

Indlæg af mortenbak » torsdag, 27. nov, 2025 12:37

Ligenu er vi vel det bedste eksempel på alt hvad der er galt med fodbold.
Vi har spenderet 4 mia på spillere.
FIRE MILLIARDER
Hertil kommer deres løn oven i.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 29

Indlæg af YNWA! » torsdag, 27. nov, 2025 14:11

Arne Slot remains safe in his position as Liverpool head coach despite an ongoing run of nine defeats in 12 games, according to sources close to the situation.

That is per the Mail‘s Lewis Steele, who writes following Wednesday’s 4-1 defeat to PSV Eindhoven in the Champions League.

Steele explains that Slot “retains the backing of the Liverpool hierarchy despite knowing he is under pressure.”

“Sources close to both Liverpool and Slot himself have insisted this morning that his position as head coach is safe and that has not changed after the defeat to PSV,” the journalist adds.

- https://www.thisisanfield.com/2025/11/a ... rpool-fsg/
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 27. nov, 2025 14:34

YNWA! skrev:
torsdag, 27. nov, 2025 14:11
Arne Slot remains safe in his position as Liverpool head coach despite an ongoing run of nine defeats in 12 games, according to sources close to the situation.

That is per the Mail‘s Lewis Steele, who writes following Wednesday’s 4-1 defeat to PSV Eindhoven in the Champions League.

Steele explains that Slot “retains the backing of the Liverpool hierarchy despite knowing he is under pressure.”

“Sources close to both Liverpool and Slot himself have insisted this morning that his position as head coach is safe and that has not changed after the defeat to PSV,” the journalist adds.

- https://www.thisisanfield.com/2025/11/a ... rpool-fsg/
Ergo er han fyret inden for en uge...
"We're not racist, we only hate the mancs"

Fowler89
Alder: 36

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 27. nov, 2025 14:42

Der er rigtig trænere derude som er ledige medmindre de har en lokumsaftale med Klopp. Jeg kan ikke se, hvem der skulle erstatte ham, hvis der var en oplagt kandidat ville jeg sige go for it, men status quo er, at det nok gør mere skade, hvis han fyres nu. Edwards måtte da gerne ruske i ham og sige er du fatsvag, stop nu med at bruge de samme spillere kamp efter kamp. :)

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 27. nov, 2025 16:35

Fowler89 skrev:
torsdag, 27. nov, 2025 14:42
Der er rigtig trænere derude som er ledige medmindre de har en lokumsaftale med Klopp. Jeg kan ikke se, hvem der skulle erstatte ham, hvis der var en oplagt kandidat ville jeg sige go for it, men status quo er, at det nok gør mere skade, hvis han fyres nu. Edwards måtte da gerne ruske i ham og sige er du fatsvag, stop nu med at bruge de samme spillere kamp efter kamp. :)

Klopp kommer ikke tilbage så længe Edwards bestemmer noget..

Edwards og Hughes har valgt Slot til at indspille et nyt system, jeg tror han får meget meget lang snor...

Junte

Indlæg af Junte » torsdag, 27. nov, 2025 16:52

Hvad er det for et nyt system?

Jeg kan vitterligt ikke se hvad man prøver at gøre, hvilket jeg heller ikke helt tror spillerne kan.
Det giver de her super forkrampede kampe, hvor ingen tager ansvar, da ingen lader til at vide hvad de skal.

Hvis man ligesom kunne se en plan, en idé eller en vej “mod noget” kunne man have lidt ro i maven.
Men jeg kan virkelig ikke se hvad det er man prøver på.

Fowler89
Alder: 36

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 27. nov, 2025 18:21

Junte skrev:Hvad er det for et nyt system?

Jeg kan vitterligt ikke se hvad man prøver at gøre, hvilket jeg heller ikke helt tror spillerne kan.
Det giver de her super forkrampede kampe, hvor ingen tager ansvar, da ingen lader til at vide hvad de skal.

Hvis man ligesom kunne se en plan, en idé eller en vej “mod noget” kunne man have lidt ro i maven.
Men jeg kan virkelig ikke se hvad det er man prøver på.
Tilfredsstille Salahs ego er hvad han prøver på

Besvar