Hvem skal ind i januar vinduet 2026
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hvem skal ind i januar vinduet 2026
Håber på guehi og Elliot retur
Re: Hvem skal ind i januar vinduet 2026
Guehi og Semenyo ville være optimaltpeter42 skrev:Håber på guehi og Elliot retur
Sent from my iPhone using Tapatalk
Og hvad sker der med Konate?
Tror han vælger nye græsgange. Endnu en katastrofe at vi ikke fik guehi i sommers,
Tror han vælger nye græsgange. Endnu en katastrofe at vi ikke fik guehi i sommers,
Men det ville have været rart at guehi og Van Dijk kunne have spillet sammen
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Nogen der kender noget til belgisk fodbold? ....Club Brugge? Måske kender ham her: Joel Ordonez. 21-årig ecuadorianer:

Kan læse mig til, at han primært er højrefodet, men er Ok-god med begge ben, så han kan bruges på begge CB pladser, og kan også vikariere på en højre back, hvis det er nødvendigt. Kunne lyde som en opgradering af (næsten) altid skadede Joe Gomez, samt et tiltrængt alternativ til Konaté.
Her er link til transfermarkt-beskrivelsen:
https://www.transfermarkt.com/joel-ordo ... ler/893661

Kan læse mig til, at han primært er højrefodet, men er Ok-god med begge ben, så han kan bruges på begge CB pladser, og kan også vikariere på en højre back, hvis det er nødvendigt. Kunne lyde som en opgradering af (næsten) altid skadede Joe Gomez, samt et tiltrængt alternativ til Konaté.
Her er link til transfermarkt-beskrivelsen:
https://www.transfermarkt.com/joel-ordo ... ler/893661
Vi SMADRER det PIShold !
Jeg mener vi har brug for en 6’er, en CB og en Kant.
Selvom Gravenberch gør det udmærket er vi dels tyndt besat på postitionen, og jeg synes hans drive med bolden og egenskaber fremad bliver negligeret grundet hans defensive fokus. Nu vi ser Zubimendi for Arsenal kan jeg godt begræde vi ikke fik ham - klasse spiller. Jeg synes også Rice er blevet bedre af at få Zubmendi på holdet.
En CB goes without saying, vi er én skade væk fra at måtte spille med Rhys Williams. Denne CB skal helst være VVD niveau med henblik på at erstatte ham på sigt.
En hurtig kantspiller - der gerne kan dække begge kanter, men mest presserende er en langsigtet afløser for Salah.
Jeg får næppe de ønsker opfyldt, men de ville give os bredde og noget fysik.
Selvom Gravenberch gør det udmærket er vi dels tyndt besat på postitionen, og jeg synes hans drive med bolden og egenskaber fremad bliver negligeret grundet hans defensive fokus. Nu vi ser Zubimendi for Arsenal kan jeg godt begræde vi ikke fik ham - klasse spiller. Jeg synes også Rice er blevet bedre af at få Zubmendi på holdet.
En CB goes without saying, vi er én skade væk fra at måtte spille med Rhys Williams. Denne CB skal helst være VVD niveau med henblik på at erstatte ham på sigt.
En hurtig kantspiller - der gerne kan dække begge kanter, men mest presserende er en langsigtet afløser for Salah.
Jeg får næppe de ønsker opfyldt, men de ville give os bredde og noget fysik.