Nottingham Forest - LFC >> Kamptråden PL runde 27
Re: Nottingham Forest - LFC >> Kamptråden PL runde 27
En omgang pølle fodbold.
Walk over!
Videre
Sent from my iPhone using Tapatalk
Videre
Nottingham Forest - LFC >> Kamptråden PL runde 27
Ja det er standard under SlotFowler89 skrev:En omgang pølle fodbold.
Jeg efterhånden ligeglad om så han får os i top4.
Han skal væk. Det er røvsygt og forudsigeligt.
Shit det var tyveri ved højlys dag.
I den grad næstbedst, i alt på dagen.
Den omvendte Robin Hood er fra Liverpool….
Men vi tager det hele med.
I den grad næstbedst, i alt på dagen.
Den omvendte Robin Hood er fra Liverpool….
Men vi tager det hele med.
Rio spillede bedre end Salah og Gakpo i de 15-20 minutter han var på banen
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 62
Det blev desværre lige præcis som jeg frygtede, med et ugideligt, uengageret LFC-hold, hvor Forest var først på bolden hele tiden, vandt langt hovedparten af nærkampe og dueller, og så angreb Forest langt mere direkte, når de havde vundet bolden, Det er åbenbart et efterhånden helt glemt Klopp-trademarke, som er blevet udvisket af forsigtighedsbold og "vi har masser af tid"
Enig i, at Ngumoha viste mere på den korte tid han fik, end Gakpo og Salah gjorde tilsammen i den tid de fik fra start til udskiftning. Vidunderligt indlæg, som Ekitiké bare skulle have behandlet efter fortjeneste og headet i kassen, så vi havde undgået den vanvittige afslutning vi fik.
Szoboszlai var stort set ene om at vise noget fight og vilje, og jeg håber Slot lagde mærke til, at vi blev væsentligt bedre på midtbanen, Curtis røg ned på backen og Szobo frem som offensiv midt. Men han hjalp stadig til i forsvaret, og laver bl.a. en ren ishockey blokering, da han kaster sig ned i et skud på kanten af feltet.
Salahs lille opblomstring var åbenbart desværre kun en enlig svale, for han var igen langsom, kiksede driblinger, slog ud med armene over kendelser, og tabte mange bolde.
Summa summarum må vi konkludere, at Wirtz er bare SÅ vigtig for, om der er noget fart, idé og overraskelser i vores angrebsspil. Håber ikke det er en alvorlig skade han fik sig, men bare at han kunne mærke et eller andet der var på vej, som fysio'erne forhåbentlig kan få løsnet op for i løbet af ugen. Han skulle gerne være klar på lørdag mod Hammers, som Nuno Esperito Santo er ved at få sat lidt gang i. Jeg tror Hammers overlever endnu en gang.
Enig i, at Ngumoha viste mere på den korte tid han fik, end Gakpo og Salah gjorde tilsammen i den tid de fik fra start til udskiftning. Vidunderligt indlæg, som Ekitiké bare skulle have behandlet efter fortjeneste og headet i kassen, så vi havde undgået den vanvittige afslutning vi fik.
Szoboszlai var stort set ene om at vise noget fight og vilje, og jeg håber Slot lagde mærke til, at vi blev væsentligt bedre på midtbanen, Curtis røg ned på backen og Szobo frem som offensiv midt. Men han hjalp stadig til i forsvaret, og laver bl.a. en ren ishockey blokering, da han kaster sig ned i et skud på kanten af feltet.
Salahs lille opblomstring var åbenbart desværre kun en enlig svale, for han var igen langsom, kiksede driblinger, slog ud med armene over kendelser, og tabte mange bolde.
Summa summarum må vi konkludere, at Wirtz er bare SÅ vigtig for, om der er noget fart, idé og overraskelser i vores angrebsspil. Håber ikke det er en alvorlig skade han fik sig, men bare at han kunne mærke et eller andet der var på vej, som fysio'erne forhåbentlig kan få løsnet op for i løbet af ugen. Han skulle gerne være klar på lørdag mod Hammers, som Nuno Esperito Santo er ved at få sat lidt gang i. Jeg tror Hammers overlever endnu en gang.
Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 62

Det pyntede da lidt på tabellen, og den lyver jo aldrig.
Der er vist ingen tvivl om, at jeg kommer til at holde med de blå scousere i morgen aften:

Vi SMADRER det PIShold !