Manchester City - LFC << Kamptråden - FA CUp kvartfinale
Re: Manchester City - LFC << Kamptråden - FA CUp kvartfinale
Det er pinligt nu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
grauballemanden
- Geografisk sted: Odense
- Alder: 56
Vi har overhovedet ikke kunnet forsvare i de sidste 15 måneder. Og Slot er ikke i nærheden af at løse det. Jeg håber ikke han er vores manager næste sæson.
F****, sex og kærlighed er ligesom ufo'er. Der er mange der taler om det, men det findes ikke!
Slot har haft 7 gode måneder (september-24 til marts-25)grauballemanden skrev: ↑lørdag, 04. apr, 2026 15:04Vi har overhovedet ikke kunnet forsvare i de sidste 15 måneder. Og Slot er ikke i nærheden af at løse det. Jeg håber ikke han er vores manager næste sæson.
Siden har han han været piv elendig uden undtagelse.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 62
Jamen.... Så er nedturen da perfekt.....
Are you watching this, Hughes & Edwards?
Are you watching this, Hughes & Edwards?
Vi SMADRER det PIShold !
Det bliver en grim sæson afslutning vi går i møde.
Vi spiller kedeligere end Sam Allardyce hold, vi kan ikke forsvare, vi kan ikke score og har ingen stsbilitet.
Alt sammen fordi man har holdt fast i geniet Arne Ten Hag Slot. Selvom han præsterede en periode dårligere en Woy.
Vi bliver lemlæstet af PSG og i ligaen skal vi være glade hvis vi slutter som 8’er.
Jeg er træt af den klovn Arne
Vi spiller kedeligere end Sam Allardyce hold, vi kan ikke forsvare, vi kan ikke score og har ingen stsbilitet.
Alt sammen fordi man har holdt fast i geniet Arne Ten Hag Slot. Selvom han præsterede en periode dårligere en Woy.
Vi bliver lemlæstet af PSG og i ligaen skal vi være glade hvis vi slutter som 8’er.
Jeg er træt af den klovn Arne
En værre gang ynk. Vi blev mestre under Slot. Og Salah var manden bag i øvrigt. Nu bliver de svinet til af såkaldte fans.
Slot har haft 7 gode måneder efterfulgt af 12 dårlige, til trods for han spenderede £450m. At han så reelt vandt mesterskabet på de 7 måneder er der eneste der gør nogen synes man skal holde fast i ham. For han har INTET vist i et år nu.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
En kæmpeudrensning til sommer. Puuuhaaa, hvor er det trist. VVD har hans bedste dage bag sig. Konate kan intet. Frimpong og Bradley er altid skadet. Gomez skal også videre. Mac Allister er også en spiller der skal spille fodbold på en anden adresse efter sommerferien. Gakpo bidrager med at sparke bolden ind på første modstander. Han skal også afsted. Salah smutter, og det efterlader penge i lønbudgettet.
Eitike skal være back-up til Isak (som det også var tænkt). Isak SKAL have 9’er positionen. Ekitike er en elendig afslutter.
Slot kan ikke gøre så meget med den trup. Uanset om Slot fyres eller ej, så skal der bygges nyt op. Chelsea og Spurs har begge fyret deres træner, og det er gået fra slemt til langt værre for begge klubber. I Man U har trænerfyringen været en kæmpe succes.
Vi står et sted, hvor vi skal trække luft, og lade fornuften styre og ikke følelserne. Vi skal tænke os rigtig grundigt om, hvad vi gør til sommer. Det kan gå begge veje; vi kan gå en trist tid i møde, som Man U de sidste 10 år, eller vi kan gå en stor tid i møde, hvis vi træffer de rigtige beslutninger. Men hvilke beslutninger er de rigtige?
Eitike skal være back-up til Isak (som det også var tænkt). Isak SKAL have 9’er positionen. Ekitike er en elendig afslutter.
Slot kan ikke gøre så meget med den trup. Uanset om Slot fyres eller ej, så skal der bygges nyt op. Chelsea og Spurs har begge fyret deres træner, og det er gået fra slemt til langt værre for begge klubber. I Man U har trænerfyringen været en kæmpe succes.
Vi står et sted, hvor vi skal trække luft, og lade fornuften styre og ikke følelserne. Vi skal tænke os rigtig grundigt om, hvad vi gør til sommer. Det kan gå begge veje; vi kan gå en trist tid i møde, som Man U de sidste 10 år, eller vi kan gå en stor tid i møde, hvis vi træffer de rigtige beslutninger. Men hvilke beslutninger er de rigtige?
Jeg synes faktisk vores trup er okay. Den er smal, og der er aldrende spillere VvD og Salah. Der er massere potentiale i en kerne bestående af Szobo, Isak, Wirts, MacAllister, Gravenberch, Szobo, med flere. Men Slot får INTET ud af dem og forsøger ikke engang at ændre noget.Hr. Drejer skrev: ↑lørdag, 04. apr, 2026 15:35En kæmpeudrensning til sommer. Puuuhaaa, hvor er det trist. VVD har hans bedste dage bag sig. Konate kan intet. Frimpong og Bradley er altid skadet. Gomez skal også videre. Mac Allister er også en spiller der skal spille fodbold på en anden adresse efter sommerferien. Gakpo bidrager med at sparke bolden ind på første modstander. Han skal også afsted. Salah smutter, og det efterlader penge i lønbudgettet.
Men en styrket bredde og en manager som kan banke noget gejst ind i dem, så skal vi nok spille godt igen. Slot er bare ikke manden som virker til at kunne banke gejst og fight ind i truppen.
Jeg havde måske en anden holdning til Slot hvis der bare var lidt bedring at spore - men det er fra slemt til værre som tingene foregår. Det er et minimum at kunne forvente tingene er bedre
-
Hr. Drejer
Meget enig i at vi har et fint fundament til noget godt. Szobo, Wirtz, Gravenberch, Isak, Ekitike, Rio. Vi har bare en meget tynd trup. Men jeg glæder mig til at se Jaquet. Han er en klar forstærkning af vores defensiv. Slot har desværre vist, at han ikke kan få det bedste ud af Wirtz.TG12 skrev: ↑lørdag, 04. apr, 2026 15:47Jeg synes faktisk vores trup er okay. Den er smal, og der er aldrende spillere VvD og Salah. Der er massere potentiale i en kerne bestående af Szobo, Isak, Wirts, MacAllister, Gravenberch, Szobo, med flere. Men Slot får INTET ud af dem og forsøger ikke engang at ændre noget.Hr. Drejer skrev: ↑lørdag, 04. apr, 2026 15:35En kæmpeudrensning til sommer. Puuuhaaa, hvor er det trist. VVD har hans bedste dage bag sig. Konate kan intet. Frimpong og Bradley er altid skadet. Gomez skal også videre. Mac Allister er også en spiller der skal spille fodbold på en anden adresse efter sommerferien. Gakpo bidrager med at sparke bolden ind på første modstander. Han skal også afsted. Salah smutter, og det efterlader penge i lønbudgettet.
Men en styrket bredde og en manager som kan banke noget gejst ind i dem, så skal vi nok spille godt igen. Slot er bare ikke manden som virker til at kunne banke gejst og fight ind i truppen.
Jeg havde måske en anden holdning til Slot hvis der bare var lidt bedring at spore - men det er fra slemt til værre som tingene foregår. Det er et minimum at kunne forvente tingene er bedre
p.s. hvis vi får et straffespark, så skal Salah ikke tage det! Manden har jo næsten brændt flere end han har scoret i denne sæson.
Derfor kan man jo godt vise lidt respekt og Jota og skader har også spillet ind. Jeg husker da vi tabte 6-0 til Stoke, der kunne man med rette brokke sig.
Manchester City - LFC << Kamptråden - FA CUp kvartfinale
Vi kan købe lutter danske spillere.
Så har vi masser af tid til at træne hele sommeren.
Og der skal jo trænes i alle spillets facetter.
Så har vi masser af tid til at træne hele sommeren.
Og der skal jo trænes i alle spillets facetter.
-
Hr. Drejer
Det kan ganske enkelt ikke blive ved. Der er naturligvis heller ikke mange af spillerne som kan se sig selv i spejlet og være tilfredse med indsatsen, i alle ordets betydninger. Det er dog i sidste ende trænerens ansvar. At tænke tilbage på de første 6 måneder hvor vi kun tabte til Forest... Vi er jo ikke til at genkende, selvom vi heller ikke spillede lutter gode kampe i den periode.
Vi er udisciplinerede, uskarpe i begge ender, energiforladte og i taktisk vildfarelse. Vores mentalitet er sårbar som sjælendt set før og jeg synes ikke Slot hjælper sig selv med udtalelserne han kommer med konstant. Jeg ved han kæmper for sit job, men det er simpelthen så fyldt med tabermentalitet og så langt fra hvad Liverpool er. Vi var egentlig OK i 30 minutter, men det virker bare altid som uholdbart. Og det var det også i dag.
Jeg synes det er respektløst at kalde titlen Slot vandt for Klopps. Jeg synes der er undskyldninger som Slot ikke er herre over, herunder navnligt Jota, skader og en ubalanceret transferstrategi fra Hughes og Edwards, men det går simpelthen ikke. Slot virker ikke til at have løsningerne hverken taktisk eller med mandskabsplejen. Jeg synes det ville klæde klubben, at lade en mesterskabstræner gøre sæsonen færdig, men vi er simpelthen nødt til at se om en "new manager bounce", kan give lidt vilje og energi til at sikre top 5, som bør give en CL plads med de nye CL regler.
Jeg er ikke den største fan af Gerrard som træner og tror det vil være mere nostalgi end en realistisk god mulighed. Jeg tror Alonso vil vente til sommer. Der er selvfølgelig altid Dyche, men det vil være en joke. Marco Rose, tidligere Leipzig kunne måske være en mulighed på kort sigt. Vi bliver nødt til at gøre et eller andet og det kan ikke vente til sommer.
Vi er udisciplinerede, uskarpe i begge ender, energiforladte og i taktisk vildfarelse. Vores mentalitet er sårbar som sjælendt set før og jeg synes ikke Slot hjælper sig selv med udtalelserne han kommer med konstant. Jeg ved han kæmper for sit job, men det er simpelthen så fyldt med tabermentalitet og så langt fra hvad Liverpool er. Vi var egentlig OK i 30 minutter, men det virker bare altid som uholdbart. Og det var det også i dag.
Jeg synes det er respektløst at kalde titlen Slot vandt for Klopps. Jeg synes der er undskyldninger som Slot ikke er herre over, herunder navnligt Jota, skader og en ubalanceret transferstrategi fra Hughes og Edwards, men det går simpelthen ikke. Slot virker ikke til at have løsningerne hverken taktisk eller med mandskabsplejen. Jeg synes det ville klæde klubben, at lade en mesterskabstræner gøre sæsonen færdig, men vi er simpelthen nødt til at se om en "new manager bounce", kan give lidt vilje og energi til at sikre top 5, som bør give en CL plads med de nye CL regler.
Jeg er ikke den største fan af Gerrard som træner og tror det vil være mere nostalgi end en realistisk god mulighed. Jeg tror Alonso vil vente til sommer. Der er selvfølgelig altid Dyche, men det vil være en joke. Marco Rose, tidligere Leipzig kunne måske være en mulighed på kort sigt. Vi bliver nødt til at gøre et eller andet og det kan ikke vente til sommer.
Imod moderne fodbold.