Indgangsbøn:
Kan I huske hvordan det gik, da vi tog imod Spurs på Anfield, og de var i deres livs krise med lutter nederlag, efter at have ansat Igor Tudor som coach? Jeg tænker vi meget vel kan få en gentagelse her i eftermiddag, når vi møder et Chelsea mandskab i den værste krise i mands minde. Et lallende umotiveret Liverpool hold, som tror de har vundet på forhånd, og så sløser de det hele væk til sidst. Jeg er stadig PIST over at det så lige skulle være Richarlisson, som scorede til 1-1. Spillerne burde ellers kunne motiveres ved udsigten til, at 3 point i dag, og Bournemouth ikke vinder, så er det matematisk sikkert CL-Hymnen vil blive spillet på Anfield i næste sæson også. ...og Chelsea er vitterligen helt væk. Tod Boehlys klovnebus har fuldstændig tabt klubben på gulvet, og intet ser ud til at fungere. Det burde være 3 point så sikkert som Amen i kirken. Den fornemmelse har jeg bare ikke, og after at have set PSG på det sidste demonstrere hvordan foldbold skal spilles, så er det jo ikke fordi man ser frem til Liverpools kamp med forventning om underholdning i verdensklasse. Jeg vil ha Luis Enrique som coach!
Statistik for hele sæsonen i PL:

Indbyrdes statistik i PL:

Det kan næsten ikke være mere lige.
Reaultater i sidste 5 indbyrdes opgør i PL:

Formbarometer

Der er ingen tvivl om hvem der har favoritværdigheden...
Liverpool:
Hvis Slot evner at lære noget fra vores kampe, så er det at Ngumoha skal spille på hans bedste plads: Venstre angriber. ....og så skal ham krafeddeme spilles fra start! Den unge mand moden til det. ...og så vil jeg stadig gerne se Wirtz som en hængende anbriber "Frimino-style". Så jeg ville stille sådan her op:

Jeg vil STADIG ha' Luis Enrique som træner/coach/manager...........