Sent from my iPhone using Tapatalk

Mon ikke han har en aftale med Real MadridFowler89 skrev:Kan vi ikke bare ansætte Pep?
Vi har jo nærmest ingen engelske spillere….Tom_J skrev:Det er altså lidt specielt, at Liverpool ikke har en eneste spiller med i den engelske trup, der skal til VM om lidt.

Pt har jeg mere travlt med vores egen nedtur.Cynwal skrev:MFU har skrevet en 2-årig kontrakt med Michael Carrick:
Jeg er nok ikke den eneste, som håber at den sædvanlige nedtur (Solskjaer m.fl.) sætter hurtigt ind.......![]()
![]()
https://www.skysports.com/football/news ... d-trafford

Det er så ulækkert. Fuck Infantino og USA.Emmy skrev: mandag, 06. jul, 2026 08:49 Korruption har endegyldigt ødelagt fodbolden med det cirkus der foregår i usa. Suspenderingen af Baloguns røde kort er en hidtil uhørt skandale. Hvis jeg var Belgien, så nægtede jeg at stille op til den kamp.
Sendt fra min moto g75 5G med Tapatalk
Det røde kort står stadig, det er karantænen der pludselig (efter flere opkald fra Det Hvide Hus) er blevet gjort betinget.Emmy skrev: mandag, 06. jul, 2026 08:49 Korruption har endegyldigt ødelagt fodbolden med det cirkus der foregår i usa. Suspenderingen af Baloguns røde kort er en hidtil uhørt skandale. Hvis jeg var Belgien, så nægtede jeg at stille op til den kamp.
Helt enig det er blevet en farce med FIFAEmmy skrev: mandag, 06. jul, 2026 08:49 Korruption har endegyldigt ødelagt fodbolden med det cirkus der foregår i usa. Suspenderingen af Baloguns røde kort er en hidtil uhørt skandale. Hvis jeg var Belgien, så nægtede jeg at stille op til den kamp.
Må den slange der ikke rører mig leve tusind år.Redtothebone skrev: Og hvorfor er der ikke flere lande og spillere der brokker sig, er det også fanget i pengemaskinen?
Så sandt så sandt.....................desværreFowler89 skrev: mandag, 06. jul, 2026 11:50Må den slange der ikke rører mig leve tusind år.Redtothebone skrev: Og hvorfor er der ikke flere lande og spillere der brokker sig, er det også fanget i pengemaskinen?