LFC - Brentford FC >> Kamptråden PL Runde 38
Re: LFC - Brentford FC >> Kamptråden PL Runde 38
Igen er vi dårlige
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det var vel forventet.
Vi kommer ingen vejne med Slot.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 62
KANON-assist fra Salahs venstre pote lige i skøjten på Curtis Jones.... 
Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
KÆFT hvor er det fesent forsvar - eller mangel på samme!!
Vi SMADRER det PIShold !
-
bblauritzen
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 53
The Egyptian king.. Liverpool legend. Hele stadion er oppe og stå..
- Cynwal
Tjah - Afslutningen passer til resten af sæsonen.
God vind til Mo Salah, Andy Roberson og forhåbentlig Arne Slot
God vind til Mo Salah, Andy Roberson og forhåbentlig Arne Slot
Vi SMADRER det PIShold !
Puha vores hold kan se rigtig skidt ud i næste sæson. Slot og et par fesne sommer indkøb..
Trist at Salah og Robertson forlader os i denne tilstand..
Trist at Salah og Robertson forlader os i denne tilstand..
-
grauballemanden
- Geografisk sted: Odense
- Alder: 56
Hvor har det været en sløv sæson af os. Nu samler vi, forhåbentlig, småkagerne op og giver den fuld gas, når næste sæson starter. God sommer til alle
YNWA
F****, sex og kærlighed er ligesom ufo'er. Der er mange der taler om det, men det findes ikke!
- Cynwal
I Lige måde, Larsgrauballemanden skrev: ↑søndag, 24. maj, 2026 19:25Hvor har det været en sløv sæson af os. Nu samler vi, forhåbentlig, småkagerne op og giver den fuld gas, når næste sæson starter. God sommer til alleYNWA
Vi SMADRER det PIShold !
Tjaeh, grauballemanden . Jeg er lidt stødt over dit brugernavn - al den stund jeg er et år ældre end dig...Når det er sagt, kan jeg godt lide din optimisme - jeg har selv længe afholdt mig fra at skrive, da min pessimisme ikke ville bidrage med noget konstruktivt. Og i dag synes jeg egentligt, at 1. halveg var ok, forstået på den måde at vi til tider spillede i banens længderetning, i enkelte tilfælde endog med tempo. Så jeg er ikke helt enig i de mange negative indlæg efter pausefløjt, ligesom Jones´ og med hans medspilleres nærmest sørgmodige attitude ved 1-0 scoringen. Jeg forstår og anerkender mine medskribenters syn på sagen (jeg er jo egentlig enig), men det er næsten som om, situationen kræver, at vi er idiotoptimister - ellers er det s´gu ikke til at bære.
Vi ved ikke hvad, der sker næste sæson, men det kan næppe blive værre end de 30 år ørkenvandring, vi oplevede fra 90 (Moses slog os kun med 10). Vi er trods alt med i CL, hvor vi nok ikke kommer til at gøre større væsen af os, og næste år eller to bliver nok genopbygningsår (alt efter hvornår, vi kommer af med Den synkende Hollænder)
Men igen: Bevar gejsten, hvor åndssvag den end måtte forekomme for andre - vi har før været undervurderede og være blevet betragtet som hummelbien, der ikke kunne flyve. Sølvtøjsskabet siger noget andet, og det kommer det fortværende til at gøre.
Ihukom: Tro kan flytte dværge (Læs Slot)
Vi ved ikke hvad, der sker næste sæson, men det kan næppe blive værre end de 30 år ørkenvandring, vi oplevede fra 90 (Moses slog os kun med 10). Vi er trods alt med i CL, hvor vi nok ikke kommer til at gøre større væsen af os, og næste år eller to bliver nok genopbygningsår (alt efter hvornår, vi kommer af med Den synkende Hollænder)
Men igen: Bevar gejsten, hvor åndssvag den end måtte forekomme for andre - vi har før været undervurderede og være blevet betragtet som hummelbien, der ikke kunne flyve. Sølvtøjsskabet siger noget andet, og det kommer det fortværende til at gøre.
Ihukom: Tro kan flytte dværge (Læs Slot)
- Cynwal
Et kæmpe problem gennem det meste af sæsonen har været højre back. Var der andre end mig, som bemærkede Brentfords højre back Michael Kayode?
Født i Nigeria, men også italiensk statsborger, og fylder 22 år her i juli. Han var bomstærk og pissehurtig og verfede ved flere lejligheder Ngumoha væk fra bolden, selv om Rio også bliver stærkere og stærkere.
https://www.transfermarkt.com/michael-k ... ler/823486
Connor Bradleys skade i januar med efterfølgende operation gør, at han nok tidligst er til rådighed en gang i løbet af efteråret. Jeremie Frimpong har vist sine styrker i form af hurtighed og .... ja der er vel faktisk ikke andet...., så han er imø heller ikke en løsning på HB, og at fortsætte med Curtis Jones for slet ikke at tale om Szoboszlai på HB, må bare ikke komme på tale.
Igennem det sidste stykke tid har vi set modstanderne målrette deres angreb mod Liverpool højre forsvarsside, som gang på gang har set sårbar ud. Det har så heller ikke hjulpet på situationen, at Højre midterforsvarer, Konaté, gentagne gange har spillet mindre heldigt. Eller også har de mange skift på HB gjort ham usikker, og bragt ham i situationer, hvor han er blevet trukket ud af position, grundet svagt spil fra højrebacken.
Jérémy Jacquet kommer jo også til, men han er ikke i nærheden af træningsbanerne endnu, efter hans skulderoperation. Iflg Transfermarkt har han heller ikke spillet HB, men udelukkende centerforsvarer. Til gengæld er Giovanni Leoni nok klar til at få en fuld preseason, efter hans ulyksalige korsbåndsskade i hans LFC debut.
...og når vi nu snakker om højre forsvarsside...... Konatés kontraktforhandlinger har der ikke være nyt om længe. Så det er endnu en kontrakt der bare er løbet ud, så der ikke kommer transferfunds ind på at sælge ham. På den anden side: Med forhåbenlig 2 unge, stærke centerforsvarere lige om lidt, så er det måske rimeligt nok, at klubben staller lidt på at acceptere en kontraktforlængelse på bedre vilkår = højere løn til Konaté.
Så Summa summarum - Der er meget, der sejler for tiden i LFC, men højre forsvarsside ta'r sgu prisen for der hvor det sejler mest. Kunne Michael Kayode være en løsning her? ...og så har han jo altså et missil-indkast, så bl.a. Liverpool fik lov at smage på:
Født i Nigeria, men også italiensk statsborger, og fylder 22 år her i juli. Han var bomstærk og pissehurtig og verfede ved flere lejligheder Ngumoha væk fra bolden, selv om Rio også bliver stærkere og stærkere.
https://www.transfermarkt.com/michael-k ... ler/823486
Connor Bradleys skade i januar med efterfølgende operation gør, at han nok tidligst er til rådighed en gang i løbet af efteråret. Jeremie Frimpong har vist sine styrker i form af hurtighed og .... ja der er vel faktisk ikke andet...., så han er imø heller ikke en løsning på HB, og at fortsætte med Curtis Jones for slet ikke at tale om Szoboszlai på HB, må bare ikke komme på tale.
Igennem det sidste stykke tid har vi set modstanderne målrette deres angreb mod Liverpool højre forsvarsside, som gang på gang har set sårbar ud. Det har så heller ikke hjulpet på situationen, at Højre midterforsvarer, Konaté, gentagne gange har spillet mindre heldigt. Eller også har de mange skift på HB gjort ham usikker, og bragt ham i situationer, hvor han er blevet trukket ud af position, grundet svagt spil fra højrebacken.
Jérémy Jacquet kommer jo også til, men han er ikke i nærheden af træningsbanerne endnu, efter hans skulderoperation. Iflg Transfermarkt har han heller ikke spillet HB, men udelukkende centerforsvarer. Til gengæld er Giovanni Leoni nok klar til at få en fuld preseason, efter hans ulyksalige korsbåndsskade i hans LFC debut.
...og når vi nu snakker om højre forsvarsside...... Konatés kontraktforhandlinger har der ikke være nyt om længe. Så det er endnu en kontrakt der bare er løbet ud, så der ikke kommer transferfunds ind på at sælge ham. På den anden side: Med forhåbenlig 2 unge, stærke centerforsvarere lige om lidt, så er det måske rimeligt nok, at klubben staller lidt på at acceptere en kontraktforlængelse på bedre vilkår = højere løn til Konaté.
Så Summa summarum - Der er meget, der sejler for tiden i LFC, men højre forsvarsside ta'r sgu prisen for der hvor det sejler mest. Kunne Michael Kayode være en løsning her? ...og så har han jo altså et missil-indkast, så bl.a. Liverpool fik lov at smage på:
Vi SMADRER det PIShold !
Han kunne da bestemt være et bud.
Jeg har aldrig forstået hvorfor de lange indkast først har fundet vej de seneste sæsoner.
Brugt rigtigt er det jo guld værd.
Sommerens tomrum uden Pl er allerede startet her.
Selv ikke VM og TDF kan helt råde bod på det.
Jeg har aldrig forstået hvorfor de lange indkast først har fundet vej de seneste sæsoner.
Brugt rigtigt er det jo guld værd.
Sommerens tomrum uden Pl er allerede startet her.
Selv ikke VM og TDF kan helt råde bod på det.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Dejligt med sommer, hvor ens humør ikke bliver påvirket af utrolig dårligt Liverpool spil.
Slot sagde at hvis man skal opsummere sæsonen med ét ord, så er det skader. Har vi været hårde ramt af skader end vores konkurrenter? Findes der stats på det - altså sammenlignelig stats mellem klubberne, når det gælder skader?
Slot sagde at hvis man skal opsummere sæsonen med ét ord, så er det skader. Har vi været hårde ramt af skader end vores konkurrenter? Findes der stats på det - altså sammenlignelig stats mellem klubberne, når det gælder skader?
Han er ikke en Rory Delap