Liverpool FC - Status.....og what next frem mod næste sæson?

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Redtothebone

Re: Liverpool FC - Status.....og what next frem mod næste sæson?

Indlæg af Redtothebone » mandag, 01. jun, 2026 10:45

TG12 skrev:
søndag, 31. maj, 2026 18:27
Oomph242 skrev:
søndag, 31. maj, 2026 17:55
TG12 skrev:
søndag, 31. maj, 2026 14:54
Iraola spiller spændende bold, men synes det er en uambitiøs ansættelse - hvis vi tager ham.

Jovist han kan potentielt overraske og steppe op til den absolutte træner top. Men overvejende har vores signings af “unge” trænere med potentiale fejlet. Her tænker jeg på Slot og Rodgers.

Overvejende har vi kun haft held med “proven” trænere de sidste 20-30 år - Benetiz, Houllier, Klopp.

Efter VM kunne jeg forestille mig flere “top” trænere der lige nu har landsholdstrøjen på kunne blive ledige og der er et par navne i blandt, som kunne være interessante.

Noget helt andet - kunne man forestille sig Salah blev når nu at Slot er ude?
Jeg tror desværre ikke FSG, Edwards og Hughes ønsker en Manager som de føler tager magten fra dem...
Det er givetvis rigtigt - sammen med det virker som om FSG er tilbudsjægere.

Vi har mistet mange store talenter gennem tiden fordi vi ikke ville betale helt så meget som andre klubber, og istedet har købt 10-20 unge til £1-8m i håb om de bliver rigtig gode. Der føles lidt på samme vis med trænere når vi - igen forsøger en “ung-billig-med-potentiale” fremfor en fra øverste hylde.
Med mindre vi kan overtale Luis Enrique til en ny udfordring, hvilke trænere fra øverste hylde er så reelt en mulighed, som både kan acceptere kun at være træner og som skal kunne tale engelsk (ser jeg som et must) ?

Jeg nægter at tror på at vi venter på VM er færdig med at ansatte en træner, vi spiller første træningskamp 4 dage efter VM er overstået.
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » mandag, 01. jun, 2026 10:55

TG12 skrev:
søndag, 31. maj, 2026 14:54

Noget helt andet - kunne man forestille sig Salah blev når nu at Slot er ude?
Hvis det bliver Iraola så tror jeg det ikke, Iraola vil gerne presse højt og det må vi bare sande det magter Salah ikke mere plus han mangler farten, alderen har indhentet ham ift. at spille i england.
YNWA

Tom_J
Alder: 38

Indlæg af Tom_J » mandag, 01. jun, 2026 11:04

Milner indstiller karrieren. Vigtig figur i klopp-æraen. Gad godt man hentede ham som træner eller måske ligefrem assistent. Der er mange af vores nuværende spillere, der godt kunne bruge et skud af hans mentalitet.

Besvar