Jeg hæfter mig ved at jeg synes samtlige af vores spillere til VM ser bedre ud end de har gjort en hel sæson under Arne Slot!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvem skal ind 2025 og 2026 ?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind 2025 og 2026 ?
Jeg er sgu i tvivl. De fleste var jo helt off i helt sæson, måske Mac Allister kan komme tilbage på vanligt niveau.. ser ikke nok fodbold længere til at komme med bud på mulige spillere. Gad god typer som Wharton og Anderson, det er bare nogle absurde priser, der er på engelske spillereCynwal skrev: ↑søndag, 21. jun, 2026 12:00Hvad tænker du om vores midtbane....?Tom_J skrev: ↑søndag, 21. jun, 2026 11:51Tror også, det kan blive en giftig budkrig med PSG om ham. Han virker spændende, men har trods alt også kun en god sæson i Bundesligaen på bagen. Så kun 1. halvleg i går, og der var han ikke så iøjnefaldende, men det har nok også noget at gøre med, at Tyskland sad på det meste.
Re: Hvem skal ind 2025 og 2026 ?
Tjaeeh. Hvem af vore forsvarsspillere har bare international klasse? Van Dijk, som i et årti har været vel nok verdens bedste, ser ud til at lave en "Salah" (jeg håber ikke, at dette udtryk vinder hævd om ellers fantastiske spillere). Robertson smuttede til et lortehold med mere end æren i behold. Backerne er ikke i nærheden af sidstnævntes tidligere klasse; Bradley og Gomez kan jævnilgt ikke møde på arbejde, Frimpong er en dygtig fluevægter, der har forvildet sig ind i et selskab med engelske sværvægts hard-hitterangribere. Måske er der et håb for Kerkez, men har vi tid til det nu? Jaquet og Leoni virker lovende, men at basere et håb om sølvtøj på dette forsvar må få vore konkurrenter til at besudle deres søndagsbenklæder af grin. Det er selvfølgeligt diskutabelt, og de eller vi har lyst til at realisere denne fremkomst i trofæskabet
Nå, alt i alt håber jeg bare at, vi begynder at fokusere lidt mere på forsvaret frem for Diomande, Gordon og alt muligt andet offensivt. En forholdsvis dygtig træner sagde engang noget i retning af, at angribere vinder kampe, og forsvar vinder mesteskaber, Jeg husker hverken navnet på ham eller hans hold, men blind høne havde fundet korn: Vi kommer ingen steder uden et forsvar! At slynge navne ud på flamboyante verdensklasseangribere er sejt og sexet, men men men. Det får ikke bukserne til at bære,,,
Re: Hvem skal ind 2025 og 2026 ?
Jeg ved godt, at jeg opponerer lidt imod mig selv, nu når jeg foreslår en angriber: Kunne lewandowski være en mulighed på en etårig kontrakt? Han er snart 38, lever bogstaveligt talt desperat i nuet for at score mål, koster formentlig nul og en skid, og han vil sikkert gerne prøve sig af i verdens bedste liga, førend han stiller støvlerne. Omvendt har vi en offensiv, der har et vist uforløst potentiale; nogle er gamle nok til springe ud (eller burde have gjort det!), men en gammel ræv/læremester til en billig penge var måske ikke så tosset? Bare en strøtanke, det er så dejligt og ikke mindst uforpligtende ikke at blive taget alvorligt - men prøv et sekund at vende tanken i hovedet. Vi må her og nu måske ikke tænke på, hvad Rio, Frimpong og Ekitike forløser lidt senere, det er allerede nu fremtiden er over os, og hvor vi skal kvalificere os til CL og i det hele taget være egnet for nogen, dygtige folk gider komme til, det gælder både spillere og de administrative poster. Vi skal selvfølgelig tænke langsigtet, men vi kan ikke gøre det uden den nutidige basis, hvoraf noget består af noget så plat som at score nogle mål. Jeg ved godt, at Lewandowski er en meget midlertidig løsning, det er førstehjælp altid, men hovedreglen er også her, at ulykken skal stoppes.