Hvem skal ind 2025 og 2026 ?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind 2025 og 2026 ?
Endnu en skadesplaget spiller, som ovenikøbet har bøvlet med angst og depression. Det skal nok blive godt...
Sendt fra min moto g75 5G med Tapatalk
Sendt fra min moto g75 5G med Tapatalk
"We're not racist, we only hate the mancs"
Udover at være en fantastisk fodboldspiller, så udviser han modenhed og menneskelighed på et niveau vi ikke er vant til i pro fodbold. Derudover lykkedes det alligevel for ham at spille 36 kampe (mindes jeg) for Barca i 25/26. Så det bliver spændende.
I vores nuværende situation er alle tilgange kærkomne. Muligvis en lottokupon, men dog noget mere potentiale end ozan kabak og ham der skotten. Forsigtig optimistisk
Jeg ser egentlig tilgangen, som værende fornuftig.
Ingen havde regnet med problemerne med Jacquet og Leoni, som begge har enormt potentiale.
Hvis lægestaben har styr på dem, og vurderer der ikke vil blive permanente skadesproblemer, så længe man sørger for at de “styres” tilbage på korrekt måde, er der jo ingen grund til at bruge mange penge, på en midlertidig løsning, som måske endda kan vise sig at bremse deres fremgang.
Hvis ikke den helt rigtige har været mulig at få fat på, er en midlertidig løsning, som jeg ikke mener sætter os tilbage ift Konate, vel et fornuftigt alternativ.
Specielt når der er andre steder på banen, der også har behov for tilgang.
Men der må så gerne komme et eller andet - mere

Ingen havde regnet med problemerne med Jacquet og Leoni, som begge har enormt potentiale.
Hvis lægestaben har styr på dem, og vurderer der ikke vil blive permanente skadesproblemer, så længe man sørger for at de “styres” tilbage på korrekt måde, er der jo ingen grund til at bruge mange penge, på en midlertidig løsning, som måske endda kan vise sig at bremse deres fremgang.
Hvis ikke den helt rigtige har været mulig at få fat på, er en midlertidig løsning, som jeg ikke mener sætter os tilbage ift Konate, vel et fornuftigt alternativ.
Specielt når der er andre steder på banen, der også har behov for tilgang.
Men der må så gerne komme et eller andet - mere
Der er vel brug for en decideret def midt og en etableret offensiv spiller/højre kant?
Har carvajal stadig noget niveau?
Har carvajal stadig noget niveau?
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ved i om leje spillere har indvirkning på 'home grown' regnskabet?
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 62
Der skelnes ikke imellem, om spilleren, der opgives på PL-trup listen eller UEFA-trup listen er på en fast kontrakt eller lejet i en anden klub. En spiller er en spiller, som så er enten homegrown eller ikke homegrown.Hr. Drejer skrev: ↑lørdag, 08. aug, 2026 19:22Ved i om leje spillere har indvirkning på 'home grown' regnskabet?
Vi SMADRER det PIShold !
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Tak!Cynwal skrev: ↑lørdag, 08. aug, 2026 21:46Der skelnes ikke imellem, om spilleren, der opgives på PL-trup listen eller UEFA-trup listen er på en fast kontrakt eller lejet i en anden klub. En spiller er en spiller, som så er enten homegrown eller ikke homegrown.Hr. Drejer skrev: ↑lørdag, 08. aug, 2026 19:22Ved i om leje spillere har indvirkning på 'home grown' regnskabet?
Så vidt jeg kan regne ud, så er vi en anelse presset på den konto, eller tage jeg fejl?
Hurtig,, fysisk stærk, usikker på bolden, en ordentlig koger fra tid til anden.
Mao. en fin 1:1 erstatning for Konate. Så har vi forsvaret på plads.
Mao. en fin 1:1 erstatning for Konate. Så har vi forsvaret på plads.
Det ligner ikke ligefrem en klassisk storklubsløsning. Måske er det fornuftigt, men beskæmmende at vi er nødt til at benytte spanske lejesoldater (ikke for genere nogen halv-Langelændinge
. Der er bare lidt nedværdigende over det hele...
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 62
Vi er nu på 17 ikke homegrown spillere, som er det maximale der kan registreres i PL. Så der skal nok til at tænkes i retning af Wharton eller Alex Scot hvis vi skal have lidt nyt blod på midtbanen.
Her er LFC's 17 Ikke Homegrown spillere:

...og nogen vil sikkert tænke: "Calwin Ramsey?". Jep, han er ikke Homegrown, Forklaringen er her:

Kigger man på de 17 navne kan man så også anskue, at ingen af Calwin Ramsey, Tsimikas eller Wataru Endo er livsvigtige at have i truppen, og Mac Allister skal genfinde sig selv, hvis han ikke skal tælles med i den gruppe. Det skal dog tilføjes, at Ekitike muligvis ikke vil tage en plads det første ½ år, da han jo er langtidsskadet.
Så en ny defensiv midt behøver ikke partout at være Homegrown, da vedkommende kan erstatte Endo på listen, og Tsimikas back up rolle bør der kunne findes et ungt VB-talent (Nej, det har intet med Vejle Boldklub at gøre) til. Endo kunne måske byttes ud til en anden japaner: Kaishu Sano fra Mainz, som har haft en god sæson i Bundesligaen og spillede et godt VM for Japan.
Vi SMADRER det PIShold !
Der er i hvert fald en håndfuld spillere på den liste, man sagtens kunne tage afsked med. Vanvid at Ramsay fylder på den. Giver nul mening. Og få nu tsimikas og chiesa ud.
Men Arujo er så én som ikke er bange for at flæske igennem. Hvor Konaté, af uransagelige årsager, havde det med at være lige lovligt passiv. Måske fordi han stolede meget på sin hurtighed.
Her er Arujo, som jeg ser det, mere et dumt svin. Hvilket jeg hilser meget velkomment i vores slatne trup.
Ja, også det er meget kærkomment. Når nu der er hul igennem til Barca, så spørg dog på Raphinha!! Og sælg Chiesa, pris nærmest underordnet.
Jeg ser ham som en lappeløsning, tror ikke han får mere end 25 kampe, det betyder der kommer til at være pres på Jacquet og Leoni. Gomez vil være skadet, ikke noget nyt der. Der vil være en tilspasningsperiode for Araujo - taler han overhovedet engelsk?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk