LFC - AS Monaco FC >> Kamptråden Preseason kamp 4

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: LFC - AS Monaco FC >> Kamptråden Preseason kamp 4

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 09. aug, 2026 17:22

Der er stor afstand mellem de 8-9 bedste, og til resten i truppen.

Tom_J
Alder: 38

Indlæg af Tom_J » søndag, 09. aug, 2026 18:02

Cynwal skrev:
søndag, 09. aug, 2026 17:22
Tom_J skrev:
søndag, 09. aug, 2026 17:21
Liiiidt bekymrende, de smider solide føringer flere kampe i streg
....efter store udskiftninger på holdet. Men det afslører jo, at truppen er tynd
Klart, men det er jo også bekymrende. Især fordi det ikke virker til, FSG kommer til at sætte super mange penge af til at handle i år. Men altså, hvis vi vinder på St. James Park om et par uger, er jeg da pisse ligeglad med de her kampe.

På den positive side får Isak scoret et dejligt striker-mål. Lad os håbe, han kan ramme omkring 20 mål i PL i år. Og jeg synes også spillet(i 1. halvleg) virker noget bedre i sync med, hvad klubben står for. Kan godt lide presset. Virker som et hårdt første pres, og hvis ikke det lykkes, omorganiseres der.

Fowler89
Alder: 37

Indlæg af Fowler89 » søndag, 09. aug, 2026 18:29

Endo og Tsimikas er deadwood.

Tom_J
Alder: 38

Indlæg af Tom_J » søndag, 09. aug, 2026 20:02

Nogen der ved, hvorfor Curtis ikke var med? Er han endegyldigt på vej ud?

Edit: hmm, Iraola siger hofteskade

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 10. aug, 2026 03:04

Det siger en hel del om vores transfer vindue, når den eneste nye spiller som startede inde mod Monaco, ikke en gang er berettiget til at være en del af truppen :lol:

Men ellers går det fint :lol:

Bock

Indlæg af Bock » mandag, 10. aug, 2026 16:33

:roll: Hmm... Bliver vi virkeligt nødt til at vælge mellem CL og mesterskabet? Jeg synes, det er hårdt, men der er vel kun to muligheder :oops: :dontknow: Sorry, men alt ser slemt ud...

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 62

Indlæg af Cynwal » mandag, 10. aug, 2026 17:46

Arhhh, vi skal vel ikke helt ned i sortsynskælderen, fordi der bliver scoret nogen hurtige mål på os i to kampe, hvor vi var suverænt bedst, så længe A-kæden var på banen?

Jeg glæder mig over at se noget af den intensitet og hurtighed i spillet vi havde i Klopp tiden med Mané, Firmino og Salah godt fodret af Coutinho, ser ud til at blive genfundet. Vi er ikke på Fab 4 niveau lige nu, men lidt mindre kan også gøre det i en opbygningsfase.

Jamen: "Vi lukker jo 3 mål ind"?
Ja: Det første er det mest klodsede straffespark i en ufarlig situation, jeg endnu har set VVD lave
Det andet er en super-rusten Endo, som IKKE er CB men spillede som CB, der optrådte i den rolle som en mellemting mellem en elefant i en glasbutik og Bambi på glastis.
Det treje mål er da vi spiller med et midterforsvar med Endo og Luke Chambers og hvor Chiesa fuldstændig mister sin mand i opdækningen.

....."...og hvad skete der lige for det gamle udsagn: "Det er bare preseason. Vi kan ikke regne med en skid!"?
Vi SMADRER det PIShold !

Besvar