Hvem skal ind 2025 og 2026 ?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Bock

Re: Hvem skal ind 2025 og 2026 ?

Indlæg af Bock » søndag, 09. aug, 2026 13:26

Jeg tror, han taler sproget. Engelsk er vel verdenssprog i fodbold og det kan ikke udelukkes, at han opnåede et 9-tal i folkeskolen i i pauserne mellem frisør, playstation og tatovør men vigtigst er det vel for ham, at han kan tale med sin agent, som har skaffet anfører-reserven et pænt betalt vikarjob. Grimt sagt, men jeg havde forventet lidt mere...Verdensklassehold???

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 37

Indlæg af Fowler89 » søndag, 09. aug, 2026 16:02

Bock skrev:Jeg tror, han taler sproget. Engelsk er vel verdenssprog i fodbold og det kan ikke udelukkes, at han opnåede et 9-tal i folkeskolen i i pauserne mellem frisør, playstation og tatovør men vigtigst er det vel for ham, at han kan tale med sin agent, som har skaffet anfører-reserven et pænt betalt vikarjob. Grimt sagt, men jeg havde forventet lidt mere...Verdensklassehold???
Mange af de sydamerikanere som kommer fra fattige vilkår (det vil sige ikke Kaka f.eks.) stinker til engelsk. Darwin Nunez kunne ingenting selvom han spillede her i 2-3 år.

I øvrigt har Hansi Flick været ude og sige Raphinha bliver i Barca i år.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tom_J
Alder: 38

Indlæg af Tom_J » mandag, 10. aug, 2026 12:34

Sky melder om bestået lægetjek for Araujo. Jeg er som sagt forsigtig optimist, mest pga. det for helvede kun kan være bedre, end det vi har pt. til at bakke Van Dijk op.

Lad os få Bowen, Alex Scott og Barcola ind før transfervinduet lukker. Så' det sagt!!

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 62

Indlæg af Cynwal » mandag, 10. aug, 2026 17:54

Tom_J skrev:
mandag, 10. aug, 2026 12:34
Sky melder om bestået lægetjek for Araujo. Jeg er som sagt forsigtig optimist, mest pga. det for helvede kun kan være bedre, end det vi har pt. til at bakke Van Dijk op.

Lad os få Bowen, Alex Scott og Barcola ind før transfervinduet lukker. Så' det sagt!!
Bowen har lige revideret kontrakten med West Ham. Det er samme løbetid, men der er nu indskrevet, at hvis Hammers ikke rykker op i den kommende sæson, så har han en frikøbsklausul på £15 mill. Det tyder ikke på at han er til at flytte.

Alec Scot: JA TAK!

Barcola: Nej tak. Han er sådan et Manchester FU Big Name indkøb, som fejler katastrofalt, som f.eks. Bastian Schweinsteiger. Hellere hans klubkammerat Ibrahim Mbaye, som er så ung, at han må spille uden at være på spillerlisten, så han belaster ikke Not homegrown listen, og kvalificerer sig i løbet af 3 sæsoner til at blive regnet som Homegrown.
Vi SMADRER det PIShold !

Bock

Indlæg af Bock » tirsdag, 11. aug, 2026 01:30

Tjaeh, at lade vandet uden skelen til senere hygiejniske omstændigheder er vel efterhånden symptomatisk for vinduet. Men jeg er da enig i, at man sætter en finger i dæmningen, før man indleder forhandlingerne med entreprenørfirmaet (undskyld overvægten af metaforer). Ja, gu´ er manden dygtig, men er det ham, vi tiltror genrejsningen? Der er et par andre klubber, som har investeret ud over lejemål. Sorry, jeg ved godt, det er bedre end ikke at gøre noget ved forsvarets forfatning. Men jeg undrer mig lidt over ambitionerne i forhold til dem, vi burde sammenligne os med?

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 11. aug, 2026 20:49

Oomph242 skrev:
lørdag, 08. aug, 2026 00:35
Hr. Drejer skrev:
fredag, 07. aug, 2026 23:44
Here we go!

Ronald Araujo hentes på lån.

https://www.liverpool.no/lfc/26/8/romano-liverpool-3c/
ja det skal jo helst være billigt
Jo mere jeg tænker over denne tilgang, desto gladere bliver jeg. Han var en del af kaptajn teamet hos Barca. Vi har selv mistet det meste af vores kaptajn team - Salah, Robbo, og sidste år mistede vi Trent. Næste sommer udløber Allisons og VVD kontrakter, og så står vi med en meget lille gruppe af potentielle kaptajner.

Derudover har han været med til at vinde trofæer. Han ved altså hvad der skal til for at vinde, og det kan hjælpe vores unge spillere. Hans erfaring og vindermentalitet er helt sikkert et plus i en trup som, er under opbygning.

Der er selvfølgelig en risiko for at han ikke slår igennem i den røde trøje. Ja, så er det jo fint at det er leje, så er han her ikke næste sommer, og han bliver dermed ikke en belastning for lønbudgettet. Vi kan så finde en anden spiller.

Så det er en spiller som har potentiale til at tilføre truppen vindermentalitet, erfaring og stærke forsvarsevne. Slår han ikke til eller er meget skadet, så udgør han ingen risiko for vores lønbudget næste år. En lav risiko investering.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 11. aug, 2026 22:00

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 11. aug, 2026 20:49
Oomph242 skrev:
lørdag, 08. aug, 2026 00:35
Hr. Drejer skrev:
fredag, 07. aug, 2026 23:44
Here we go!

Ronald Araujo hentes på lån.

https://www.liverpool.no/lfc/26/8/romano-liverpool-3c/
ja det skal jo helst være billigt
Jo mere jeg tænker over denne tilgang, desto gladere bliver jeg. Han var en del af kaptajn teamet hos Barca. Vi har selv mistet det meste af vores kaptajn team - Salah, Robbo, og sidste år mistede vi Trent. Næste sommer udløber Allisons og VVD kontrakter, og så står vi med en meget lille gruppe af potentielle kaptajner.

Derudover har han været med til at vinde trofæer. Han ved altså hvad der skal til for at vinde, og det kan hjælpe vores unge spillere. Hans erfaring og vindermentalitet er helt sikkert et plus i en trup som, er under opbygning.

Der er selvfølgelig en risiko for at han ikke slår igennem i den røde trøje. Ja, så er det jo fint at det er leje, så er han her ikke næste sommer, og han bliver dermed ikke en belastning for lønbudgettet. Vi kan så finde en anden spiller.

Så det er en spiller som har potentiale til at tilføre truppen vindermentalitet, erfaring og stærke forsvarsevne. Slår han ikke til eller er meget skadet, så udgør han ingen risiko for vores lønbudget næste år. En lav risiko investering.
Hvis han er skadet det meste af sæsonen eller han mentalt ikke magter at spille på højt plan længere. Så har vi et meget stort problem. Vores forsvar er meget svagt..

Besvar