hvem skal ud
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: hvem skal ud
Hvorfor spiller Gakpo hvis han er på vej væk ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ndukwe udlejes til Levante
Okay ikke helt dumt, hvis han får spilletid der. Tyder også på, Curtis ryger til Inter inden længe. Ærgerligt, men det blev desværre aldrig helt godt med ham. Ingen scouser i truppen lige om lidt. Det gør altså lidt ondt
Dumt salg. Vi har brug for bredde, og vi sælger rotationsspillere..Tom_J skrev:Okay ikke helt dumt, hvis han får spilletid der. Tyder også på, Curtis ryger til Inter inden længe. Ærgerligt, men det blev desværre aldrig helt godt med ham. Ingen scouser i truppen lige om lidt. Det gør altså lidt ondt
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Vi mangler i den grad bolderobrende og hårdt tacklende midtbanespillere. Vi har jo ikke en eneste som kan vinde bolden tilbage på vores midtbane. Hvis også Elliott sælges for £25 M. og vi bruger pengene på Wharton, så er det godkendt.
Hvis ikke, så tror jeg vi går en sæson i møde, hvor vi skal score 3-4 mål per kamp for at få 3 point.
Hvis ikke, så tror jeg vi går en sæson i møde, hvor vi skal score 3-4 mål per kamp for at få 3 point.
Athletic skriver, at Spurs går efter Savinho og Omar Marmoush nu. Kan vi have trukket os fra Gakpo-handel? Fint med mig. Men hvad med at finde en højrekant i stedet for Barcola så?
Barcola er højrekant
Sendt fra min moto g75 5G med Tapatalk
Sendt fra min moto g75 5G med Tapatalk
"We're not racist, we only hate the mancs"