Hvem skal ind 2025 og 2026 ?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind 2025 og 2026 ?
11 mål i 49 kampe i sidste sæson i en liga der er markant dårligere end Premier League. Er godt nok bekymret for, om vi får endnu et flop til over en milliard.
Nu er det jo ikke en 9’er vi taler om her. Men i 24/25 lavede han 14 mål og 11 assist, og fik så sværere arbejdsbetingelser året efter pga for mange kokke.
Og hvad mener du med et endnu flop? Jeg aner en slet skjult agenda
Isak og Wirtz må jo indtil videre betragtes som flopkøb. De kan stadig nå at slå igennem, men det ligger ikke lige for, synes jeg.
Hvem skal ind 2025 og 2026 ?
De er begge stadig gode for deres landshold. Jeg tror mere på Isak end Wirtz(tyske talenter har det svært ved at slå igennem i udlandet. Havertz var jo også kæmpe talent) men der er stadig håb for begge.Tom_J skrev:Isak og Wirtz må jo indtil videre betragtes som flopkøb. De kan stadig nå at slå igennem, men det ligger ikke lige for, synes jeg.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Wirtz laver så meget andet arbejde på banen, end det vi troede han skulle bidrage med. Hvis jeg kunne finde ud af at uploade billeder fra IPad, kunne jeg underbygge det med stats. Men i min bog, er det pt ligesom dengang vi købte Wijnaldum. Vi forventede 10-15 mål pr sæson, men fik en spiller der lavede alt andet end netop det - og ikke alle formåede at sætte pris på indsatsen…
Isak skal bare have bolden noget mere. Det er svært score uden bold. Men hellere i morgen end i næste weekend
…
Isak skal bare have bolden noget mere. Det er svært score uden bold. Men hellere i morgen end i næste weekend
…
Vi har kæmpet hele sommeren for flere spillere og så lander Aston villa Ibrahim Mbaye for ca 400 mill på få dage ???
Hvorfor gik vi ikke med på den ? Er Villa mere interesant end os - åbenbart.
Hvorfor gik vi ikke med på den ? Er Villa mere interesant end os - åbenbart.