Nyheder om LFC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Junte

Re: Nyheder om LFC

Indlæg af Junte »

Emmy skrev: onsdag, 23. sep, 2026 08:42 Skuffende. Han var ikke dygtig nok sidst han havde opgaven.
Det kan sagtens være sandheden, men hvorfor synes du ikke han var god nok?
Han havde vel ret svære arbejdsbetingelser, hvor han var oppe imod Klopp, som naturligvis gjorde det godt😉, men var der ikke noget med at Ward ville have Isak, mens Klopp fik trumfet Nunez igennem.

Ward stoppede vel fordi han ikke mente han havde det “at sige”, som stillingen egentligt burde betyde.
Som jeg husker det, var han en af de datadrevne, som jeg egentligt synes ville være fornuftigt at gå tilbage til, i stedet for at skyde trillioner trilliarder afsted efter de stort eftertragtede spillere.

Umiddelbart vil jeg ikke have et problem med ham, og synes ikke han har diskvalificeret sig selv gennem tidligere arbejde.
Men jeg kan naturligvis sagtens huske forkert.
Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 62

Indlæg af Cynwal »

Kan være det kommer til at virke, hvis Lee Dykes får jobbet som Teknisk Direktør...?
Vi SMADRER det PIShold !
Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal »

Læg mærke til Will Wright, som huserer som centerforward/9'er på U21 holdet. Han begynder at vise tænder og score kasser for U21, og fremhæves også for sit øvrige spil og boldomgang, og selv om han er forholdsvis lang (1,90) og lidt ranglet, så virker han glidende og "smooth" i sine bevægelser. Her er hans seneste scoring mod Rochdale tirsdag aften:

Han fyldte 18 i april, og kom til LFC sommeren 25 fra Salford
Vi SMADRER det PIShold !
Junte

Indlæg af Junte »

Will Wright kunne godt ligne en med fremtid. Rigtigt fin teknik, og tidligere i kampen viste han også fint overblik i en omstilling, hvor han selv erobrede bolden og drev den frem.
Noget spinkel endnu, men det er vel også både Isak og Ekitike.
Kunne være spændende om han kom ind omkring holdet i løbet af sæsonen.
Indtil videre har Iraola ihvertfald ikke virket bange for at bruge de yngre.
Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal »

Lewis Koumas må føle sig pustet i nakken mht at være "ham den unge angriber som får spilletid" ....
Vi SMADRER det PIShold !
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer »

Emmy skrev: onsdag, 23. sep, 2026 08:42 Skuffende. Han var ikke dygtig nok sidst han havde opgaven.
Enig. Hans hitrecord er dårlig. Diaz var Wards største succes. Mac Allister og Gakpo har været udmærkede tilgange. Nunez, Ramsay, Carvalho og lejespilleren Melo, var ikke-godkendt. Ward overtog ansvaret på et tidspunkt, hvor Liverpools mesterhold var begyndt at stagnere, og at hans rekruttering manglede den nådesløse præcision, klubben var kendt for under Edwards. Der var alt for mange misser i hans rekruttering, og det er der simpelthen ikke plads til på dette niveau. En misser i ny og næ, kan gå an, men en hitrekord under 50% går simpelthen ikke.

Det virker meget indspist efterhånden. Jeg håbede på en ny udefra, som kunne komme med nye idéer.
Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal »

Hr. Drejer skrev: torsdag, 24. sep, 2026 22:39
Enig. Hans hitrecord er dårlig. Diaz var Wards største succes. Mac Allister og Gakpo har været udmærkede tilgange. Nunez, Ramsay, Carvalho og lejespilleren Melo, var ikke-godkendt. Ward overtog ansvaret på et tidspunkt, hvor Liverpools mesterhold var begyndt at stagnere, og at hans rekruttering manglede den nådesløse præcision, klubben var kendt for under Edwards. Der var alt for mange misser i hans rekruttering, og det er der simpelthen ikke plads til på dette niveau. En misser i ny og næ, kan gå an, men en hitrekord under 50% går simpelthen ikke.

Det virker meget indspist efterhånden. Jeg håbede på en ny udefra, som kunne komme med nye idéer.
Jeg quoter lige mig selv fra længere oppe i tråden:
Cynwal skrev: onsdag, 23. sep, 2026 13:25 Kan være det kommer til at virke, hvis Lee Dykes får jobbet som Teknisk Direktør...?
Lee Dykes kunne være "det nye blod" eller den "second opinion" som får tingene til at virke.....
Bortset fra det, så virkede det mærkeligt sidst, at Ward tiltrådte i sommerpausen, for derefter i november at meddele, at han ville træde tilbage når sæsonen var slut. Begrundelsen der blev givet var, at han ville tilbringe mere tid med familien. I den forbindelse nævnes det, at han havde små børn, så hvis de var små i nvomber 2022, så gør de 4 år der er gået i mellemtiden vel ikke den store forskel, eller.....?
Vi SMADRER det PIShold !
Junte

Indlæg af Junte »

Hvor er en så lang landskamps pause, dog vanvittig belastende.
Hvem er det præcis det skulle gavne?
Og så endda på noget så ligegyldigt som træningsturneringen nations league.
Det kan vel ende med der laves turneringer “rundt” om så lange pauser, for at kunne holde spillere i form🤷‍♂️
Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 37

Indlæg af Fowler89 »

Ronaldo skal også vinde titler jo

Sent from my iPhone using Tapatalk
Besvar