Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
3-1 ved halvleg 

Som Gerrard ville ha sagt " hva fanden er du her endnu"Martin VP skrev:Salif Diao er på bænken for Stoke
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Mallorcas defensiv er godt nok god idag mod Real!
Hvis man ser på hvor meget spil Real de har haft så er det utroligt de ikke har fået scoret.
Do-the-Dudek er i kassen, men en af de MEGET få chancer Mallorca har haft er gået ind.
Hvis man ser på hvor meget spil Real de har haft så er det utroligt de ikke har fået scoret.
Do-the-Dudek er i kassen, men en af de MEGET få chancer Mallorca har haft er gået ind.
En god halv time tilbage. Arse ser ud til at tage 3 point. Chelsea og manu ser lige nu nulløsninger.... kom så Reading og Brum!
Åhhh Jesper. Hvorfor siger du nu sådan noget? Overtro du ved. Går det galt, bliver du lavet om til tærte på mandag og jeg får Phil Neal til det.Jezzman skrev:En god halv time tilbage. Arse ser ud til at tage 3 point. Chelsea og manu ser lige nu nulløsninger.... kom så Reading og Brum!

I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Alder: 38
Og de fik deres mål. Rooney 

- vorstrup
- Bestyrelsesmedlem
- Alder: 36
pis og pis
Chelsea og man buh foran
Chelsea og man buh foran
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.
- vorstrup
- Bestyrelsesmedlem
- Alder: 36
A hvad?Jezzman skrev:Forum-jinxeren slår til....... F'CK!!!!!!
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.
Så blev det til 3-0 til Arsenal ..
scum og roman er stadig foran med 2 min igen.
scum og roman er stadig foran med 2 min igen.
Man sidder bare og håber hver gang selvom man godt ved at det går galt som altid og de alligevel scorer sejrsmålet til sidst. 

BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
Det piner én at se de to andre kan score det mål som vi mangler. Det er så lidt, men alligevel så meget ! 

Ja manc gør det absolut ikke svære for en, at man hader det hold. Reading spiller en rigtig god kamp, men pga. en fejl, da bolden skal sparkes væk, får manc bolden og en halvkikset afslutning fra rooney snyder målmanden.Styf skrev:Man sidder bare og håber hver gang selvom man godt ved at det går galt som altid og de alligevel scorer sejrsmålet til sidst.
Efter et godt Reading pres efter målet, hvor de er tæt på et par gange, får Christina en friløber til sidst da Reading har smidt alt frem

Det eneste som gør det en smule tåleligt, at det var fortjent manc vandt.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"