Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
MKP

Re: Dagens Kampe

Indlæg af MKP » lørdag, 03. maj, 2008 19:29

.
Senest rettet af MKP lørdag, 03. maj, 2008 22:40, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Kofoed
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Kofoed » lørdag, 03. maj, 2008 19:40

MKP skrev:
LFC Søren skrev:Hold kæft hvor har manc også alt det held de skal bruge. Tevvez laver et flot mål, men på christinas første mål bliver den rette af, og på hans andet rammer den ham og ryger i mål, og så slutter carrick af med et mål, ja rigtig gættet den bliver rettet af :evil:
Ja det er jo TOTAL held, når et hold vinder 4-1 og får en mand smidt ud.....

Og hvor er det held når T-E-V-E-S sparker den ind fra 30 meter.
Velkommen. Gir dig ret i at det der med at Mansch var heldige idag, det er altså løgn 4-1 er altså ikke held lige meget hvad man påstår.
Men er du Liverpool mand eller manchester?? Ikke ment negativt
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

MKP

Indlæg af MKP » lørdag, 03. maj, 2008 20:01

..
Senest rettet af MKP lørdag, 03. maj, 2008 22:40, rettet i alt 1 gang.

Ryehauge

Indlæg af Ryehauge » lørdag, 03. maj, 2008 20:03

Er det et Liverpool-forum eller et ManU-forum? Man er efterhånden i tvivl.

Mugge, kan du ikke smide de små børn tilbage på Rød Stue, i mere end en forstand.

Brugeravatar
Ultra
Alder: 53

Indlæg af Ultra » lørdag, 03. maj, 2008 20:55

MKP skrev:
Styf skrev:Tror desværre at Scum vandt mesterskabet i dag. Selvom Chelsea skulle vinde deres sidste to kampe hvilket jeg ikke engang er helt sikker på at de gør kan jeg slet ikke forestille mig at Scum snubler imod Wigan. Hvis de skulle have tabt point skulle det have været imod West Ham. Vi må så bare håbe på at Chelsea kan slå dem i Moskva for de skal fandme ikke vinde "vores" turnering. :evil:
Nej nej nej "Vores turnering"..... Nu hedder det faktisk Champions League, det er jo 18 år siden at Liverpool har kun kalde sig Champion.
I slutfasen af CL, kan i altid spare spiller i PL, for der er i jo ude af alt..... Det kan de andre hold ikke.
Du burde også spare på dit krudt lille ven..

Brugeravatar
Kofoed
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Kofoed » lørdag, 03. maj, 2008 21:09

MKP skrev:
Styf skrev:Tror desværre at Scum vandt mesterskabet i dag. Selvom Chelsea skulle vinde deres sidste to kampe hvilket jeg ikke engang er helt sikker på at de gør kan jeg slet ikke forestille mig at Scum snubler imod Wigan. Hvis de skulle have tabt point skulle det have været imod West Ham. Vi må så bare håbe på at Chelsea kan slå dem i Moskva for de skal fandme ikke vinde "vores" turnering. :evil:
Nej nej nej "Vores turnering"..... Nu hedder det faktisk Champions League, det er jo 18 år siden at Liverpool har kun kalde sig Champion.
I slutfasen af CL, kan i altid spare spiller i PL, for der er i jo ude af alt..... Det kan de andre hold ikke.
Altså hvor mange gange skal jeg sige, at nogle af os vil gerne snakke med andre fans, men kan de andre fans for fanden ikke forstå at vi har vores holdninger her inde. Så kan i altid skrive på oldtrafford.dk hvor latterlige vi er her inde. Men bare prøv at respekter os lidt, ellers kan i godt smutte..
Altså hvor svært kan det være :?:
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Fup

Indlæg af Fup » lørdag, 03. maj, 2008 21:17

Hvis man som ikke-LFC fan tilmelder sig det her forum, så forventes man at gide at bidrage til en saglig debat på et sobert niveau, ellers bør man sgu bare fucke af og finde sig et forum, hvor sådanne provokatører er velset. Oldtrafford.dk er muligvis et velegnet forslag...

Vi har plads til fans af MU og andre klubber, men de er her fordi de forstår at undlade at komme med stupide, provokerende indlæg, og fordi de gentagne gange har bevist at de evner at højne og nuancere debattten.

Ups. MKP, jeg undskylder på forhånd, for at jeg har brugt flerstavelses-ord - sandsynligheden for at du kan læse og forstå ovenstående er jo nærmest ikke-eksisterende. Smut nu bare ud og leg på motorvejen.

Brugeravatar
martinsommer
Geografisk sted: Viborg
Alder: 44

Indlæg af martinsommer » lørdag, 03. maj, 2008 21:25

MKP skrev:
Styf skrev:Vi må så bare håbe på at Chelsea kan slå dem i Moskva for de skal fandme ikke vinde "vores" turnering. :evil:
I kan da smutte forbi Liverpool og se "jeres" trofæ, når I nu ikke selv har et til evig eje. :mrgreen:

Billede

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » lørdag, 03. maj, 2008 21:33

MKP skrev:
LFC Søren skrev:Hold kæft hvor har manc også alt det held de skal bruge. Tevvez laver et flot mål, men på christinas første mål bliver den rette af, og på hans andet rammer den ham og ryger i mål, og så slutter carrick af med et mål, ja rigtig gættet den bliver rettet af :evil:
Ja det er jo TOTAL held, når et hold vinder 4-1 og får en mand smidt ud.....

Og hvor er det held når T-E-V-E-S sparker den ind fra 30 meter.
2 ting vil jeg sige til dig, den første er når man skal spille smart og rette på en, som staver et navn forkert, så stav det selv rigtigt T-E-V-E-Z. Den anden ting er, læs nu hvad jeg skriver, jeg skriver Tevez :D laver et flot mål, mens de andre mål er rimelige heldige, og dermed også i har heldet. Jeg syntes heller ikke jeg skriver noget om det var ufortjent eller heldigt manc vandt, men derfor kan ens mål godt være heldige, og dermed har man også heldet.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » lørdag, 03. maj, 2008 22:41

MKP skrev:
Til din oplysning kan jeg fortælle, at ManU rent faktisk ikke var engelske mestre i sæsonen 1997-98, da de i den næste CL-sæson (98-99) vandt. Så mere 'champions' var der såmænd ikke over jer.

Og nu kritiserede du en anden bruger for en lille stavefejl på en af jeres spillere - har du selv læst korrektur på dit eget indlæg? Hvis du har, så få lige en anden til det også.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

MKP

Indlæg af MKP » lørdag, 03. maj, 2008 23:06

Jeg har slettet mine indlæg.

Det var ikke ment som sviner og provokationer.

Det var forkert formuleret af mig i "kampens hede" Jeg undskylder.

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » lørdag, 03. maj, 2008 23:18

Og så er nottingham forrest klar til championship, kunne da være lidt sjovt hvis de kom helt tilbage.

Og lad os så få alle de gamle sure mænd på banen der ikke kan snuppe den klub. ;)
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » søndag, 04. maj, 2008 10:10

mig_der skrev:Og så er nottingham forrest klar til championship, kunne da være lidt sjovt hvis de kom helt tilbage.

Og lad os så få alle de gamle sure mænd på banen der ikke kan snuppe den klub. ;)
Her!

Men det var nu mest den gang Clough var i klubben.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » søndag, 04. maj, 2008 12:54

LarsU skrev:
mig_der skrev:Og så er nottingham forrest klar til championship, kunne da være lidt sjovt hvis de kom helt tilbage.

Her!

Men det var nu mest den gang Clough var i klubben.
Gammel, sur. Det må være mig. Er dog enig med Lars. Det var dengang Clough var der..
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Liverbird

Indlæg af Liverbird » søndag, 04. maj, 2008 16:35

YNWA

Besvar