Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Nu sker der da noget i begge ender, sidst kæmpe chance til Zenit.
Nah, det er jeg nu ikke helt enig i, synes nok Rangers er vågnet op, men Zenit svarer godt igen, og er giftige på venstre fløjHeksem skrev:Rangers har dog været bedst her i anden halvleg.DD skrev:Er jeg den eneste, der ser UEFA Cup finalen? I så fald kan jeg oplyse, at det står 0-0 ved halvleg, men Zenit har været klart spilstyrende og bedst og burde vel ha' ført nu. Bl.a. blev de snydt for et straffe i sidste minut.
Bortset fra det første kvarter har det nu været noget stillestående.

-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
kampen er ved at vågne op nu.
Rangers med et okay forsøg der blir blokkeret.
Et langt udspark og målmanden får sig en skovtur dog er der 2 Rangers spillere hurtigt tilbage der kan heade bolden væk på stregne.
Rangers med et okay forsøg der blir blokkeret.
Et langt udspark og målmanden får sig en skovtur dog er der 2 Rangers spillere hurtigt tilbage der kan heade bolden væk på stregne.
Så kom scoringen. En super aflevering ind mellem de to centrale forsvarsspillere.
Kom så Zenith
Kom så Zenith
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Flot mål af Zenit, 1-0. Det synes vi jo er herligt i min familie, da både kone og steddatter er fra St.P., og netop nu sidder og jubler 

Super flot stikning ved målet til 1-0, og koldt sat ind selvfølgelig
Verden er smask fuld af hyklere....
Tæt på 2-0, ydersiden af stolpen.
Papac ud, Novo ind for Rangers.
Papac ud, Novo ind for Rangers.
Kan jeg også godt forstå. Det er jo netop pga. af dine tilhørsforhold at jeg holder med Zenith.DD skrev:Flot mål af Zenit, 1-0. Det synes vi jo er herligt i min familie, da både kone og steddatter er fra St.P., og netop nu sidder og jubler
Stupidity now - Insanaty later
Arshavin er en super venstre wing for Nemit, har fulgt ham længe, og ham ku' jeg godt se i Liverpool.
He, he, tak Heksem, det ved jegHeksem skrev:Kan jeg også godt forstå. Det er jo netop pga. af dine tilhørsforhold at jeg holder med Zenith.DD skrev:Flot mål af Zenit, 1-0. Det synes vi jo er herligt i min familie, da både kone og steddatter er fra St.P., og netop nu sidder og jubler

Kunne ham Asharvin være interessant? Jeg har da set ham spille nogle gode kampe.
Var det ham der var suveræn for Rusland da de slog England? De havde ihvertfald en meget elegant playmaker...
Var det ham der var suveræn for Rusland da de slog England? De havde ihvertfald en meget elegant playmaker...
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
Kan jeg ikke huske, men Arshavin er forward, dog optræder han ofte i venstre side, og han gør det formidabelt, synes jeg.Janse skrev:Kunne ham Asharvin være interessant? Jeg har da set ham spille nogle gode kampe.
Jeg har selv en nær bekendt, som er Zenit fan. Dog er jeg ikke gift med hamDD skrev:Flot mål af Zenit, 1-0. Det synes vi jo er herligt i min familie, da både kone og steddatter er fra St.P., og netop nu sidder og jubler

Zenit har virkelig fortjent pokalen. Gazprom skulle jo også gerne have noget ud af sin investering..
I like my sugar sweet
Uha nummer 10 fra Zenit, forstår at sende nogle geniale stikninger..Meget spændende spiller!
Absolut, og det har de så fået nu.Martin VP skrev:Jeg har selv en nær bekendt, som er Zenit fan. Dog er jeg ikke gift med hamDD skrev:Flot mål af Zenit, 1-0. Det synes vi jo er herligt i min familie, da både kone og steddatter er fra St.P., og netop nu sidder og jubler![]()
Zenit har virkelig fortjent pokalen. Gazprom skulle jo også gerne have noget ud af sin investering..
En fortjent sejr, og nu drikkes der vodka hos os og pigerne jubler, som var det mig efter en LFC triumf