Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ilusio » torsdag, 19. jun, 2008 22:23

Dejligt vi slipper for Portugal.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 19. jun, 2008 22:31

Jeg VIL se christina tude, og det SKAL være idag. Kom nu naboer
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » torsdag, 19. jun, 2008 22:39

Fryd :D Og er overrasket over hvor god kampen var, synes tit sådan nogen"små finaler"er fusere

Ryehauge

Indlæg af Ryehauge » torsdag, 19. jun, 2008 22:39

Det føles næsten ligeså godt, som når ManU taber. Men hvorfor filan måtte vi ikke se Ronaldo tude? Det tager altså lidt af glæden.

Brugeravatar
ForzaReds

Indlæg af ForzaReds » torsdag, 19. jun, 2008 22:39

Boswinga er da ikke noget at råbe hurra for hvis man skal vuderer ham på kampen idag..

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 19. jun, 2008 22:40

Tænk at Tyskland går videre på et mål, der skulle have været et frispark og selvfølgelig er det flødebollen over dem alle Ballack. Føj for den lede! Så hellere se portugiserne vise god offensiv og teknisk flot fodbold, men bare vent tyskerne skal nok ryge hjem med et rabalder!
Men en god og spændene kamp fik vi da.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » torsdag, 19. jun, 2008 22:46

Masche20 skrev:Tænk at Tyskland går videre på et mål, der skulle have været et frispark og selvfølgelig er det flødebollen over dem alle Ballack. Føj for den lede! Så hellere se portugiserne vise god offensiv og teknisk flot fodbold, men bare vent tyskerne skal nok ryge hjem med et rabalder!
Det var da ubetinget det bedste hold der gik videre idag, tyskerne var gode til at udnytte deres forcer, det fysiske spil. Men enig i der var frispark ved Michaels mål

Fup

Indlæg af Fup » torsdag, 19. jun, 2008 22:54

Thommo skrev:
Masche20 skrev:Tænk at Tyskland går videre på et mål, der skulle have været et frispark og selvfølgelig er det flødebollen over dem alle Ballack. Føj for den lede! Så hellere se portugiserne vise god offensiv og teknisk flot fodbold, men bare vent tyskerne skal nok ryge hjem med et rabalder!
Det var da ubetinget det bedste hold der gik videre idag, tyskerne var gode til at udnytte deres forcer, det fysiske spil. Men enig i der var frispark ved Michaels mål
Jeg ved ikke rigtig om det var det bedste hold, der vandt i dag, men det var i hvert fald det klogeste, og som jeg vist nok fik proklameret for en halvanden uges tid siden, så var portugisernes største svaghed deres målmand - synes han kommer piv-skidt ud til såvel Kloses som Ballack's mål. Næst største svaghed hos portugiserne er, at det ikke som udgangspunkt er et hold med plads til individualister, men en flok individualister, der skal forsøge at fungere som et hold. Det fejlede de med i aften.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » torsdag, 19. jun, 2008 23:05

jens fup skrev:
Jeg ved ikke rigtig om det var det bedste hold, der vandt i dag, men det var i hvert fald det klogeste, og som jeg vist nok fik proklameret for en halvanden uges tid siden, så var portugisernes største svaghed deres målmand - synes han kommer piv-skidt ud til såvel Kloses som Ballack's mål. Næst største svaghed hos portugiserne er, at det ikke som udgangspunkt er et hold med plads til individualister, men en flok individualister, der skal forsøge at fungere som et hold. Det fejlede de med i aften.
Synes egentlig du kommer med min pointe, portugal "klikkede" ikke som hold, og det hænger nok lidt sammen med den stak individualister der ikke fungerer godt nok sammen. Så dermed vil jeg stå ved det er det bedste hold der vandt :) Og ja, Portugals målmand er vist ikke specielt god :shock:

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 19. jun, 2008 23:14

Thommo skrev:
jens fup skrev:
Synes egentlig du kommer med min pointe, portugal "klikkede" ikke som hold, og det hænger nok lidt sammen med den stak individualister der ikke fungerer godt nok sammen. Så dermed vil jeg stå ved det er det bedste hold der vandt :) Og ja, Portugals målmand er vist ikke specielt god :shock:
Ja Ricardo eller hvad han hedder er ikke noget at skrive hjem om.

De har uden tvivl lidt af et luksus problem portugiserne med alle de stjerner og individualister.

Jeg er egentlig ikke særlig interesseret i, hvem af de to hold, der spillede bedst, men synes bare det så tysk at lave mål på så dårlige maner og tilmed gå videre på dem.
Det så kynisk og uretfærdig måde at score og vinde på, men om tyskerne var bedre eller ej gider jeg ikke diskuterer jeg vil hellere runde af med, at vi fik os en kamp med mange gode mål og spænding til det sidste. Så en rigtig god kamp de to hold gav os.

OT info: 00.05 på DR2: The Office (US) :D
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

veffe

Indlæg af veffe » torsdag, 19. jun, 2008 23:25

jens fup skrev:
Thommo skrev:
Enig i at det ikke er verdens beste målmand, men ikke enig i at han er skyld i målene.

Ved det første mål er det europas 2 dyreste forsvarsspillere Bossingwa og Pepe der klokker i markeringen, så tyskerne får lov til et indlæg fra fløjen, som Schweinsteiger rigtig flot scorer på, hvor Ferreira ikke følger med.

Ved 2 mål ere det helt klart Ronaldo der misser markeringfen ved ikke at følge med sin mand, så han får lov at komme ind udefra og score.

Ved sidste mål laver Ferreira endnu en fejl og lader sig for nemt lokk frem af Ballack, der derefter (måske med et lille skub) nemt kan heade bolden i kassen.

Tyskerne vinder fortjent idag og kan de fortsætte det spil, jaaaa så er det jo som manuskriptet herinde siger, at Tyskerne vinder.

Og så synes jeg det er en anelse synd for Portugal (bare ikke Ronaldo), de har været med i 3 af de 6 mest underholdende kampe under EM imo.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » torsdag, 19. jun, 2008 23:32

veffe skrev:[Ved det første mål er det europas 2 dyreste forsvarsspillere Bossingwa og Pepe
Jeg er flueknepper ;) men er rio dopehead ikke den dyreste, omkring 300 mill mener jeg, eller er jeg helt gal på den?

veffe

Indlæg af veffe » torsdag, 19. jun, 2008 23:37

Thommo skrev:
veffe skrev:[Ved det første mål er det europas 2 dyreste forsvarsspillere Bossingwa og Pepe
Jeg er flueknepper ;) men er rio dopehead ikke den dyreste, omkring 300 mill mener jeg, eller er jeg helt gal på den?
Pepe blev solgt for 380 mener jeg og Bossingwa er lige købt for over 300 ik. eller husker jeg helt forkert.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 19. jun, 2008 23:53

veffe skrev:
Thommo skrev:
Pepe blev solgt for 380 mener jeg og Bossingwa er lige købt for over 300 ik. eller husker jeg helt forkert.
Var det ikke det halve? Omkring 150? Er Bossingwa virkelig 300 værd?

Brugeravatar
Janse

Indlæg af Janse » torsdag, 19. jun, 2008 23:54

veffe skrev:
Thommo skrev:
Jeg ved ikke hvad RM gav for Pepe (synes dog at 380 lyder voldsomt, da det vel gør ham til en top fem af de dyreste spillere nogensinde), men Bosingwa mener jeg koster Chelsea 17 mio £
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Besvar