Nyheder om LFC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » mandag, 15. dec, 2014 13:28

Så kom Liverpool endelig op af bøtten til lodtrækningen og det bliver Besiktas over to kampe. Det er en udmærket lodtrækning og burde kunne give avancement.

Iøvrigt en fin lodtrækning for AaB med Club Brugge, der er bestemt muligheder for dem der.
"We're not racist, we only hate the mancs"

jensemand
Geografisk sted: København S
Alder: 34

Indlæg af jensemand » mandag, 15. dec, 2014 13:32

besiktas var nu bedre end tottenham i deres gruppe så helt dårlige er de vel ikke? har ikke set europa league i år andet end de danske hold så ved ikke om tottenham har stillet med lutter ungdom og b-hold selvfølgelig :)
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » mandag, 15. dec, 2014 13:38

jensemand skrev:besiktas var nu bedre end tottenham i deres gruppe så helt dårlige er de vel ikke? har ikke set europa league i år andet end de danske hold så ved ikke om tottenham har stillet med lutter ungdom og b-hold selvfølgelig :)
Tottenham tager ikke turneringen særligt seriøst. De stiller et stærkt hold hjemme men er lidt ligeglade med udekampene. Selvfølgelig er Besiktas et godt hold og udekampen bliver rigtig svær. Men jeg ser nu gode muligheder for at gå videre.

jensemand
Geografisk sted: København S
Alder: 34

Indlæg af jensemand » mandag, 15. dec, 2014 13:43

okay det er godt at høre du lyder til at kende styrkeforholdet lidt bedre end mig så det er beroligende :) lige nu er jeg bare nervøs for alle kampe da det ikke kører så godt..
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 15. dec, 2014 14:23

Emmy skrev:Så kom Liverpool endelig op af bøtten til lodtrækningen og det bliver Besiktas over to kampe. Det er en udmærket lodtrækning og burde kunne give avancement.

Iøvrigt en fin lodtrækning for AaB med Club Brugge, der er bestemt muligheder for dem der.
Der er ikke noget der burde vindes for LFC lige pt. Jeg tror ikke vi vinder, medmindre der sker drastiske ting i Januar.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » mandag, 15. dec, 2014 14:52

Der er over to mdr til så der kan ske meget spillemæssigt og resultatmæssigt inden. Og det kan næsten blive bedre.

Brugeravatar
perpig

Indlæg af perpig » mandag, 15. dec, 2014 15:02

Emmy skrev:Der er over to mdr til så der kan ske meget spillemæssigt og resultatmæssigt inden. Og det kan næsten blive bedre.
Ja, næsten...... :D
The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » onsdag, 31. dec, 2014 10:59

Vores kampprogram i januar:

1. januar: Liverpool - Leicester
5. januar: Wimbledon - Liverpool (FA Cup 3. runde)
10. januar: Sunderland - Liverpool
17. januar: Aston Villa - Liverpool
20. januar: Liverpool - Chelsea (Carling Cup Semi-finale)
27. januar: Chelsea - Liverpool (Carling Cup Semi-finale)
31. januar: Liverpool - West Ham

Udover de to Chelsea-kampe, så har vi altså en virkelig god mulighed for at bruge januar på at indhente lidt af det tabte i det sidste halvår. Selvom udekampe altid er svære, og West Ham selvfølgelig har præsteret ganske godt, så skulle januar gerne være en mulighed for at nærme os kampen top-4. Vi er 5 point efter - og slutningen af januar så jeg gerne, at vi ligger maksimum 3 point efter 4. pladsen, og selvfølgelig gerne endnu tættere på.

Det anser jeg ikke som så urealistisk igen, da jeg forventer at Southampton og West Ham ikke kan holde fast i deres form (hvilket vi forhåbentlig kan lukrere på 31. januar). Hvis vi luger Southampton og West Ham ud af toppen, er der kun Tottenham og Arsenal tilbage foran os. Vi er 3 point bag Tottenham og 5 point bag Arsenal. Deres kampprogrammer ser ud som følger:

Arsenal:
1. januar: Southampton - Arsenal
4. januar: Arsenal - Hull (FA Cup 3. runde)
11. januar: Arsenal - Stoke
18. januar: Man. City - Arsenal
1. februar*: Arsenal - Aston Villa

*Samme PL-runde som vi spiller 31. januar

Tottenham:
1. januar: Tottenham - Chelsea
5. januar: Burnley - Tottenham (FA Cup 3. runde)
10. januar: Crystal Palace - Tottenham
17. januar: Tottenham - Sunderland
21. januar: Tottenham - Sheffield United (Carling Cup Semi-finale)
28. januar: Sheffield United - Tottenham (Carling Cup Semi-finale)
31. januar: West Bromwich - Tottenham

Arsenal møder altså både Southampton (U) og City (U), men har måske en fordel af et mindre hårdt kampprogram fordi de ikke spiller Carling Cup. Tottenhams kampprogram er nok det nemmeste, bortset fra deres hjemmekamp mod Chelsea i morgen - og Tottenham har vist været bedre på udebane end hjemmebane i denne sæson, så forventer et nederlag til dem her, og så er vi allerde a point med dem. Desuden har de også to Carling Cup kampe.

Samlet set håber jeg, at vi er mindst a point med Tottenham efter januar måned, og at vi sandsynligvis ligger 2-4 point efter Arsenal. Det er muligt at vi stadig vil have Southampton og/eller West Ham foran os til den tid, men som sagt forventer jeg ikke, at nogen af de to kan holde dampen oppe hele foråret.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Repsej
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 53

Indlæg af Repsej » torsdag, 08. jan, 2015 20:28

Så blev vores cheflæge Dr Zaf Iqbal fyret/fritstillet/gik selv.

Måske gange udramatisk men hvis man stopper med dags varsel er der måske mee bag

http://www.liverpool.no/Nyheter/Zaf-Iqb ... i-LFC.aspx
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » torsdag, 08. jan, 2015 20:39

Det regner bare med gode nyheder for tiden!
Scouser by heart.

Siden 2009.

texy
Alder: 50

Indlæg af texy » torsdag, 08. jan, 2015 20:54

Repsej skrev:Så blev vores cheflæge Dr Zaf Iqbal fyret/fritstillet/gik selv.

Måske gange udramatisk men hvis man stopper med dags varsel er der måske mee bag

http://www.liverpool.no/Nyheter/Zaf-Iqb ... i-LFC.aspx
Der er ganske givet en god forklaring. Spørgsmålet er bare, om vi får den.

Jeg står stadig lidt uforstående overfor fyringerne af Frank McParland og Rodolfo Borrell.
Kloppite

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » fredag, 09. jan, 2015 19:19

Den gode forklaring på, at han stopper fra den ene dag til den anden er nu meget simpel og udramatisk: Hans kontrakt udløb. Det er i hvert fald hvad Echo sagde.

texy
Alder: 50

Indlæg af texy » fredag, 09. jan, 2015 19:45

Aarde skrev:Den gode forklaring på, at han stopper fra den ene dag til den anden er nu meget simpel og udramatisk: Hans kontrakt udløb. Det er i hvert fald hvad Echo sagde.
Det kunne jeg nu ikke finde noget om. De skrev, at hans ansættelse hos Liverpool endte onsdag efter 4 og et halvt år. Jeg kan ikke se, at han som fodboldspillere skulle have en tidsbegrænset kontrakt.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ny-8407848

Måske man har været utilfreds med Remy-situationen, Sturridge-situationen, eller noget helt tredje. Eller også har man måske bare en mand i kikkerten, som man anser for dygtigere,
Kloppite

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » fredag, 09. jan, 2015 20:49

Godt ord igen. Underbevidst læste jeg "his four-and-a-half year spell with the Anfield club came to an end on Wednesday" som at han havde en kontrakt, der udløb i onsdags. Hvilket jeg i retrospekt godt kan se er mærkeligt for en "menig ansat".

Mazter81
Geografisk sted: Paphos
Alder: 43
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 » lørdag, 10. jan, 2015 10:11

Jeg ved ikke lige, om det er den korrekte tråd, men faldt lige over denne.

Der er tilsyneladende en del personer, som ønsker, at det går bedre for Liverpool i denne sæson

Besvar