Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Dea Gea har lige lavet et vanvittig drop af de store slags.
United har haft hele spillet, men de kommer ikke frem til så meget, for udeholdets betonmur. Yakubu har været god idag, Dunn og Samba har gjort det fornuftig. Valencia har nok været Uniteds bedste, mens Berbatov har bare serveret målene i kassen.
United har haft hele spillet, men de kommer ikke frem til så meget, for udeholdets betonmur. Yakubu har været god idag, Dunn og Samba har gjort det fornuftig. Valencia har nok været Uniteds bedste, mens Berbatov har bare serveret målene i kassen.
You'r Never Walk Alone. ///
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Tillykke med fødselsdagen, mr. ferguson...

Senest rettet af Sledgehammer lørdag, 31. dec, 2011 16:29, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Tak Blackburn, tak tak tak

Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.
Tak!
Det har indtil nu været en noget nær perfekt runde, så skal resten af topholdene også bare sætte point til, måske med undtagelse af Shity. Hvis det sker, må det være tegn på et godt nytår!
Det er utroligt at SAF holder fast i De Gea, når Lindegaard har holdt buret rent 6/7 PL-kampe. Men det er jo sådan set fint med mig hvis han bliver ved med at holde fast i De Gea, så længe De Gea dropper
Det har indtil nu været en noget nær perfekt runde, så skal resten af topholdene også bare sætte point til, måske med undtagelse af Shity. Hvis det sker, må det være tegn på et godt nytår!

Det er utroligt at SAF holder fast i De Gea, når Lindegaard har holdt buret rent 6/7 PL-kampe. Men det er jo sådan set fint med mig hvis han bliver ved med at holde fast i De Gea, så længe De Gea dropper

"Anybody who plays for me should be a bad loser."
- Sledgehammer
At gå forkert ud til et indlæg, er ikke det samme som at lave et drop. Han tabte en duel i luften, og det koster en scoring. At han bør enten vinde duellen, eller overhovedet vælge at gå ind i den, er en fejl. Men ikke et drop.Soren123 skrev:Dea Gea har lige lavet et vanvittig drop af de store slags.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Stort tillykke herfra Alex

"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".
Du mener vel målmanden Mark Bunn. David Dunn var slet ikke med i truppen.Soren123 skrev:Dea Gea har lige lavet et vanvittig drop af de store slags.
Tillad mig: Ha ha ha ha ha ha ha ha ha happy birtday Sur Alex, din gamle gnavpot. Hvilken dommer har så skylden denne gang? Forhåbentlig ikke en af dem, I har på lønningslisten.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Jeg var ellers klar med en svada af dimensioner til Blackburn, men nu skal de jo bare have ros for en kæmpe indsats.
Men hold kæft nogle hjernedøde clearinger de laver ved scums 2 mål. Og så kan jeg ikke mindes at have set en spiller være så dårlig som Morten Gamst i dagens kamp. Han må uden tvivl være skjult medlem af den norske afdeling af scums "fanklub".
Lige nu her ved halvleg ser det jo fint ud med vores konkurrenter. Det er dog utroligt at Spurs kan blive ved med at vinde.
Men hold kæft nogle hjernedøde clearinger de laver ved scums 2 mål. Og så kan jeg ikke mindes at have set en spiller være så dårlig som Morten Gamst i dagens kamp. Han må uden tvivl være skjult medlem af den norske afdeling af scums "fanklub".
Lige nu her ved halvleg ser det jo fint ud med vores konkurrenter. Det er dog utroligt at Spurs kan blive ved med at vinde.
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Sledgehammer
Tottenham spiller bare godt. Manchesterholdene skal ikke dumme sig ret meget før Spurs er en seriøs titelkandidat.Emmy skrev:Jeg var ellers klar med en svada af dimensioner til Blackburn, men nu skal de jo bare have ros for en kæmpe indsats.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Det er fint med mig hvis de kan presse scum holdene. Jeg er bare overrasket over at de kan blive ved.ScouseForever skrev:Tottenham spiller bare godt. Manchesterholdene skal ikke dumme sig ret meget før Spurs er en seriøs titelkandidat.Emmy skrev:Jeg var ellers klar med en svada af dimensioner til Blackburn, men nu skal de jo bare have ros for en kæmpe indsats.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Håber sgu spurs kan tage 2 pladsen foran scum. Tror dog ikke på spurs på den lange bane. Tror mange af deres spillere vil smutte senest til sommer
- Sledgehammer
"- Deres straffespark ser man hver eneste dage. Spillere slås om bolden i feltet, og normalt får man aldrig straffespark. Det opsummerede Mike Deans indsats i dag, lød det."nrg skrev:Tillad mig: Ha ha ha ha ha ha ha ha ha happy birtday Sur Alex, din gamle gnavpot. Hvilken dommer har så skylden denne gang? Forhåbentlig ikke en af dem, I har på lønningslisten.
SAF efter kampen jvf bold.dk
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Sledgehammer
Også mig. Der er sket noget på WHL siden de indledte sæsonen med 0-3 og, var det 0-5, mod netop Scum-holdene.Emmy skrev:Det er fint med mig hvis de kan presse scum holdene. Jeg er bare overrasket over at de kan blive ved.ScouseForever skrev:Tottenham spiller bare godt. Manchesterholdene skal ikke dumme sig ret meget før Spurs er en seriøs titelkandidat.Emmy skrev:Jeg var ellers klar med en svada af dimensioner til Blackburn, men nu skal de jo bare have ros for en kæmpe indsats.
Jeg ser også langt hellere Spurs løfte trofæet end City og fremfor alt Utd. Hvis det altså ikke kan blive os selv...

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp