Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Pede » onsdag, 11. jul, 2012 14:46

sjampen skrev:
Skovdal skrev:
Mads T. skrev:
Skovdal skrev:Hvornår lukker transfervinduet? Den 31.?
Jep 31. august.
August først? Er det ikke kun åbent i en måned?
1. juli til 31. august jo.
Fixed.

Sommerens transfervindue er åben i to måneder.

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » onsdag, 11. jul, 2012 15:01

Skovdal skrev:http://tv2sport.dk/i-faar-dempsey-vi-faar-carroll

Carroll for Dempsey? Dont think so...

Ellers skal vi åbenbart slippe 10 mill pund for Dempsey...
Det er jo decideret useriøst at en englænder på 22 år, der blevet handlet for 35 mio. pund for halvandet år siden og netop har været med til et EM og vist god figur bliver værdisat til 4 mio. pund.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 11. jul, 2012 15:09

Skovdal skrev:http://tv2sport.dk/i-faar-dempsey-vi-faar-carroll

Carroll for Dempsey? Dont think so...

Ellers skal vi åbenbart slippe 10 mill pund for Dempsey...
Martin Jol må jo være komplet idiot. Hvad jeg iøvrigt rent faktisk tror han er.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
muggedhino

Indlæg af muggedhino » onsdag, 11. jul, 2012 15:54

Kom nu med nogle indkøb!
Er ved at få lange n..... af at vente!!
Ibrahim Afellay, A Johnson og Borini :gunfire: så er vi godt på vej ;)

Er super spændt på hvad der kommer til at ske.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 11. jul, 2012 17:02

Det er jo decideret useriøst at en englænder på 22 år, der blevet handlet for 35 mio. pund for halvandet år siden og netop har været med til et EM og vist god figur bliver værdisat til 4 mio. pund.
Sådan noget sker bare ikke! En 29 årig Amerikaner som har haft en god periode er absolut ikke i nærheden af, at være bytte objekt for Carroll på 23 år.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » onsdag, 11. jul, 2012 19:59

"They check out, chat for another minute or two and head out the door. Then, just as he’s leaving, he leans back into the shop not unlike John Wayne and says, “It looks like we got the striker from Roma.”"

http://lfcboston.wordpress.com/2012/07/ ... nda-henry/
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 11. jul, 2012 20:10

AndreasN skrev:, “It looks like we got the striker from Roma.”"
Hvis det er sandt, er det positive for mig, at han kun kan overraske. For gætter på 0 , max 2 mål om han så spillede 38 pl kampe, den kommende sæson. Bare en fornemmelse.

Er LFC virkelig så u-atraktive? Håber på Gaston, så Boroni blive væk. Nøj mand jeg bliver skuffet, hvis han købes. Men altid noget han ikke kan skuffe, som jeg ser det ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Mr.Kop
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 34

Indlæg af Mr.Kop » onsdag, 11. jul, 2012 20:21

Fra rawk:
Having a look at the Chelsea and Swansea forums, they seem to think we're getting one hell of a player. Haven't seen a negative comment yet, Swansea fans in particular love him; they're convinced that if we play him, he'll easily get 20+ goals this season. Very interesting, as I'm guessing most of us haven't seen him play loads, if at all.
Mr Suarez Is Not A Racist!

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » onsdag, 11. jul, 2012 21:20

Det interessante er at han er så elsket i de engelske klubber han har repræsenteret. Fabio er vist en elskværdig karakter. Han har potentialet til at blive en helt i Liverpool. Måske bliver han vores Zola? Ikke fordi han på nogen måde er samme type, men fordi scousers altid har elsket spillere der kæmper og fighter til blodet sprøjter. A working class hero is something to be.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 11. jul, 2012 21:42

Hvorfor købte Swansea ikke Borini af Chelsea? De €360.000 Parma betalte sidste år var jo ikke alverden.

Hvis han kommer må vi se om han kan få os nærmere top 4, jeg er lidt skeptisk. Men fint at BR får sin vilje så han kan få sin Swansea spiller, nu når hans Gylfi handel fejlede.

Vi må håbe, dette er en lille forsmag på en sommerens handler.
Senest rettet af Oomph242 torsdag, 12. jul, 2012 00:07, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » onsdag, 11. jul, 2012 22:04

Oomph242 skrev:Hvorfor købte Swansea ikke Borini af Chelsea? De €360.000 Parma betalte sidste år var jo ikke alverden.

Hvis han kommer må se om han kan få os nærmere top 4, jeg er lidt skeptisk. Men fint at BR får sin vilje så han kan få sin Swansea spiller, nu når hans Gylfi handel fejlede.

Vi må håbe, dette er en lille forsmag på en sommerens handler.
Han skiftede på fri transfer. Den sum du nævner var en af de standard kompensationer, man skal betale til klubben der har opdraget/uddannet/udlært/whatever spilleren.

Historien er at Borini havde skrevet under på en kontrakt med Parma før han blev lejet ud til Swansea og altså længe før de sikrede oprykningen til Premier League. Efter dette forsøgte Rodgers dog at få Borini til Swansea, men altså uden held.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 12. jul, 2012 00:06

Han skiftede på fri transfer. Den sum du nævner var en af de standard kompensationer, man skal betale til klubben der har opdraget/uddannet/udlært/whatever spilleren.

Historien er at Borini havde skrevet under på en kontrakt med Parma før han blev lejet ud til Swansea og altså længe før de sikrede oprykningen til Premier League. Efter dette forsøgte Rodgers dog at få Borini til Swansea, men altså uden held.
Jeg ved godt, det var for oplæringen (WiKI). Men det kan stadig undre mig over hvorfor, ingen andre umiddelbart var interesseret når nu hans talent er så stort som det rygtes og beløbet var så småt.

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » torsdag, 12. jul, 2012 00:15

Oomph242 skrev:

Jeg ved godt, det var for oplæringen (WiKI). Men det kan stadig undre mig over hvorfor, ingen andre umiddelbart var interesseret når nu hans talent er så stort som det rygtes og beløbet var så småt.
Det er en meget svær diskussion. Jeg accepterer argumentet, men vælger at stole på vores nye manager, der i flere omgange har arbejdet sammen med Borini og derfor ved hvad han får. Brendan Rodgers vurderer altså at Borini er en spiller der kan føre os videre. Måske får han ret, måske ikke. Vi håber selvfølgelig alle på førstnævnte.

Når jeg læser artikler om spilleren får jeg indtrykket af, at han aldrig har været den mest talentfulde, men til gengæld har nogle mentale redskaber som få. Noget fænomenalt talent virker han altså ikke til at være, hvilket måske holder interessen på et minimum fra CHL klubberne.

Bemærk dog at han var en succes på Chelseas reservehold, hvis man ser på målscoringen og hvad der bliver skrevet om hans tid der. Det samme kan siges om hans tid i Swansea. I Roma har han spillet sig på det italienske landshold på en sæson. Fra transferfri reserveholdsspiller i Chelsea til italiensk landsholdspiller på et år. Så må man kunne noget. Jeg vælger at stole på Brendan Rodgers.

Jesperrosendal

Indlæg af Jesperrosendal » torsdag, 12. jul, 2012 08:07

Alonso skrev:
Oomph242 skrev:

Det er en meget svær diskussion. Jeg accepterer argumentet, men vælger at stole på vores nye manager, der i flere omgange har arbejdet sammen med Borini og derfor ved hvad han får. Brendan Rodgers vurderer altså at Borini er en spiller der kan føre os videre. Måske får han ret, måske ikke. Vi håber selvfølgelig alle på førstnævnte.

Når jeg læser artikler om spilleren får jeg indtrykket af, at han aldrig har været den mest talentfulde, men til gengæld har nogle mentale redskaber som få. Noget fænomenalt talent virker han altså ikke til at være, hvilket måske holder interessen på et minimum fra CHL klubberne.

Bemærk dog at han var en succes på Chelseas reservehold, hvis man ser på målscoringen og hvad der bliver skrevet om hans tid der. Det samme kan siges om hans tid i Swansea. I Roma har han spillet sig på det italienske landshold på en sæson. Fra transferfri reserveholdsspiller i Chelsea til italiensk landsholdspiller på et år. Så må man kunne noget. Jeg vælger at stole på Brendan Rodgers.
Lige præcis, jeg sidder med samme holdning.

Samtidig tror jeg også det vil gavne Aquilani, så han får en buddy fra Italien som han kan læne sig lidt op og ned af, det vil helt sikkert være en ekstra gevinst.

Jeg kender dog intet til Borini, men det han både kan spille wing og på toppen må da indikere en alsidig offensiv forstærkning, det hilser jeg altid velkommen. Jeg ville mene hvis vi kunne få Borini, Ramirez og Afellay, så godkender jeg klart dette transfer vindue. Det er i vores offensiv vi i sidste sæson havde problemer, og jeg har snart i 5-6 år råbt og skreget efter nogle kanter, der er lige så hurtige som vores konkurrenter i top-4. Kuyt, Maxi osv. var jo ikke verdens hurtigste på de første 10-15 meter, og det synes jeg klart vi har manglet.

Men gud hvor jeg dog snart håber vi får hevet en transfer i land, det irriterer mig at vi altid er flere uger efter vores konkurrenter til at hive vores ønskede transfers hjem.

Brugeravatar
Skøtt
Geografisk sted: København Ø
Alder: 31

Indlæg af Skøtt » torsdag, 12. jul, 2012 22:32

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... pQ.twitter

hmm :) lad os da håbe vi snart får den første signing at se.
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Besvar