Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » søndag, 18. jan, 2015 21:36

Niels K skrev:
Surf skrev:
texy skrev:
Hvis vi sælger Lucas og IKKE henter en rigtig defensiv midtbanespiller, så vil vi have skudt os selv i foden i mine øjne. For så har vi færre taktiske muligheder og er afhængige af, at vi får det offensive spil til at fungerer på et niveau, der nærmer sig sidste sæson.
Det ville være så typisk Liverpool at gøre sådan noget, desværre.
For mig at se er Song da en defensiv midtbanespiller - måske ikke som Lucas, da han går med helt frem men alligevel:

http://www.ibtimes.co.uk/barcelona-news ... it-1461800

http://en.wikipedia.org/wiki/Alex_Song

(Skulle være en youtube video...)

Khedira er heller ikke Lucas typen, der står og skærmer forsvaret af, men jeg ville være meget tilfreds med en type, som kan sin defensiv, men som også kan gå med helt frem og som har teknikken i orden. Så må Henderson jo blive tilbage, eller en midterforsvarer f.eks. Can gå lidt længere frem og efterlade 3 bag sig:

http://www.soccersouls.com/2014/05/11/c ... uiz-mikel/

Can's favoritplads er defensiv midt, og jeg tiltror ham gerne pladsen, selvom det sikkert vil koste lidt lærepenge hist og her.

Er man fortaler for Lucas typen som defensiv midt, så kan vi da lige så godt beholde ham, da han gør sit arbejde rigtig godt. Der mangler bare en del i det fremadrettede.
Fixed. :)

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » søndag, 18. jan, 2015 22:23

Niels K skrev: Er man fortaler for Lucas typen som defensiv midt, så kan vi da lige så godt beholde ham, da han gør sit arbejde rigtig godt. Der mangler bare en del i det fremadrettede.
Jeg ved ikke, om jeg er fortaler for den type spiller. Men hvis man i perioder vælger at spille et system, der kræver en sådan defensiv spiller, så foretrækker jeg bestemt, at man bruger en der kan finde ud af rollen, i stedet for at bruge en, der har fremadrettede kvaliteter, men forsvinder fra sit område.

I den rolle vi bruger Lucas, behøver han i mine øjne ikke at have eller demonstrere fremadrettede kvaliteter. At forvente det, er for mig at misforstå hans rolle. Jeg forventer heller ikke assists eller chanceskabende afleveringer fra vores midterforsvarere eller målmand. Jeg forventer, at de med succes formår at dæmme op for modstandernes offensiv, og at de hurtigt og helst sikkert får flyttet spillet fra vores ende op til de spillere, som skal skabe vores offensive spil.

Så med mindre man har den nye Makelele, Essien, Mascherano eller Matic i kikkerten, håber jeg bestemt, at vi beholder Lucas. Det ændrer dog ikke på, at jeg også håber på, at vi finder tilbage til et stærkt offensivt system med kun to centrale midtbanespillere med box-til-box egenskaber, som vi så i sidste sæson. Men så længe vi ikke har fået den spillestil til at fungere igen, så synes jeg at det vil være tæt på bindegalt at sælge en af de spillere, der er med til at få den nuværende spillestil til at fungere.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 18. jan, 2015 22:39

texy skrev:
Niels K skrev: Er man fortaler for Lucas typen som defensiv midt, så kan vi da lige så godt beholde ham, da han gør sit arbejde rigtig godt. Der mangler bare en del i det fremadrettede.
Jeg ved ikke, om jeg er fortaler for den type spiller. Men hvis man i perioder vælger at spille et system, der kræver en sådan defensiv spiller, så foretrækker jeg bestemt, at man bruger en der kan finde ud af rollen, i stedet for at bruge en, der har fremadrettede kvaliteter, men forsvinder fra sit område.

I den rolle vi bruger Lucas, behøver han i mine øjne ikke at have eller demonstrere fremadrettede kvaliteter. At forvente det, er for mig at misforstå hans rolle. Jeg forventer heller ikke assists eller chanceskabende afleveringer fra vores midterforsvarere eller målmand. Jeg forventer, at de med succes formår at dæmme op for modstandernes offensiv, og at de hurtigt og helst sikkert får flyttet spillet fra vores ende op til de spillere, som skal skabe vores offensive spil.

Så med mindre man har den nye Makelele, Essien, Mascherano eller Matic i kikkerten, håber jeg bestemt, at vi beholder Lucas. Det ændrer dog ikke på, at jeg også håber på, at vi finder tilbage til et stærkt offensivt system med kun to centrale midtbanespillere med box-til-box egenskaber, som vi så i sidste sæson. Men så længe vi ikke har fået den spillestil til at fungere igen, så synes jeg at det vil være tæt på bindegalt at sælge en af de spillere, der er med til at få den nuværende spillestil til at fungere.
Jeg tror, at vi har det på samme måde. Det virker fint nu, så lad os køre sæsonen på denne måde, men fremadrettet er mit ønske i hvert fald, at vi finder en mere komplet spiller, og jeg ser Can over tid vokse sig ind blandt kandidaterne til en af de 2-3 pladser på den centrale midt.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 19. jan, 2015 00:09

Formentlig ingen Origi til januar. Klogt nok tænker jeg.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » mandag, 19. jan, 2015 01:01

LFC-Aaby skrev:Formentlig ingen Origi til januar. Klogt nok tænker jeg.
Findes nogen fra Daily Express, der plejer at være "spot on"?! :shock:

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 19. jan, 2015 08:41

Det lyder meget plausibelt og er sikkert også grunden til Ibe er blevet kaldt hjem. Lille vil have yderligere 6 mio £ hvilket betyder en sammenlagt pris på 16 mio £. Det er for meget synes jeg, så det virker ganske fornuftigt at vente med ham til sommer.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » mandag, 19. jan, 2015 10:01

Aarde skrev:
Paul Joyce har ry for at være ligeså troværdig som eksempelvis Tony Barrett - der i øvrigt efterfølgende har været ude og bekræftet historien. Rygtet vil vide, at de har fået en angriber skadet i 3-4 måneder, hvorfor de ikke har råd til at lade ham gå. Jeg synes faktisk, at det er ret irriterende, at han bliver - hans udvikling går i stå af at spille på så dårligt et hold, der er helt uden selvtillid. Jeg havde hellere set, at han lige fik et halvt år i Liverpool til at falde til og så småt prøve kræfter med ligaen, for så at kunne forhåbentligt være klar til mere spilletid næste sæson.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 19. jan, 2015 10:06

AndreasN skrev:
Aarde skrev:
Paul Joyce har ry for at være ligeså troværdig som eksempelvis Tony Barrett - der i øvrigt efterfølgende har været ude og bekræftet historien. Rygtet vil vide, at de har fået en angriber skadet i 3-4 måneder, hvorfor de ikke har råd til at lade ham gå. Jeg synes faktisk, at det er ret irriterende, at han bliver - hans udvikling går i stå af at spille på så dårligt et hold, der er helt uden selvtillid. Jeg havde hellere set, at han lige fik et halvt år i Liverpool til at falde til og så småt prøve kræfter med ligaen, for så at kunne forhåbentligt være klar til mere spilletid næste sæson.
Uden mangel på selvtillid? Billede

Michael Frey er ude i 4 mdr og det er med stor sikkerhed den afgørende grund til han bliver. Hvilket igen betyder mere fast spilletid til Origi og det er bedre end at sidde på bænken hos os.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Janse

Indlæg af Janse » mandag, 19. jan, 2015 10:30

Mål af Borini og Lambert og en Sturridge på vej tilbage, og så har vi ikke længere et angrebsproblem. Lad os håbe den satsning holder. Det har ikke set bæredygtigt ud tidligere i sæsonen, så vi hænger en stor hat på at Sturridge holder sig skadesfri.
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » mandag, 19. jan, 2015 10:52

Janse skrev:Mål af Borini og Lambert og en Sturridge på vej tilbage, og så har vi ikke længere et angrebsproblem. Lad os håbe den satsning holder. Det har ikke set bæredygtigt ud tidligere i sæsonen, så vi hænger en stor hat på at Sturridge holder sig skadesfri.
Og ellers har vi også en Ibe og en Balotelli, der kunne steppe op. Alt i alt er vi vist kvantitativt dækket ind på den plads. Så må det bære eller briste.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

sirsvansealot

Indlæg af sirsvansealot » mandag, 19. jan, 2015 13:35

JTN skrev:
Janse skrev:Mål af Borini og Lambert og en Sturridge på vej tilbage, og så har vi ikke længere et angrebsproblem. Lad os håbe den satsning holder. Det har ikke set bæredygtigt ud tidligere i sæsonen, så vi hænger en stor hat på at Sturridge holder sig skadesfri.
Og ellers har vi også en Ibe og en Balotelli, der kunne steppe op. Alt i alt er vi vist kvantitativt dækket ind på den plads. Så må det bære eller briste.
Der kommer i hvert fald højst sandsynligt ikke nogen til klubben i dette vindue, så ja det må briste eller bære.

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... and-flanno

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » mandag, 19. jan, 2015 13:52

Emmy skrev:
AndreasN skrev: Paul Joyce har ry for at være ligeså troværdig som eksempelvis Tony Barrett - der i øvrigt efterfølgende har været ude og bekræftet historien. Rygtet vil vide, at de har fået en angriber skadet i 3-4 måneder, hvorfor de ikke har råd til at lade ham gå. Jeg synes faktisk, at det er ret irriterende, at han bliver - hans udvikling går i stå af at spille på så dårligt et hold, der er helt uden selvtillid. Jeg havde hellere set, at han lige fik et halvt år i Liverpool til at falde til og så småt prøve kræfter med ligaen, for så at kunne forhåbentligt være klar til mere spilletid næste sæson.
Uden mangel på selvtillid? Billede
Jaja, jeg nåede at rette det. ;-)
Liverpool Football Klopp

Repsej
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 53

Indlæg af Repsej » mandag, 19. jan, 2015 14:30

Jeg må indrømme jeg er holdt op med at se og læse rygter om hvem der evt kommer og ikke kommer.

Efter vi er kommet ind i vores stime uden nederlag er der jo ret beset ingen grund til at skifte, selvom vi har nogle større og små mangler på holdet.
Jeg er ret overbevist om et BR vil arbejde med det han har og så må det bære eller briste fra nu og så til slut.

Så mit bud er der ikke kommer en eneste til klubben i dette vindue.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 19. jan, 2015 19:19

Set ud fra et økonomisk perspektiv er jeg ganske tilfreds med, at Origi ikke hentes hjem for de rapporterede £ 3-6 millioner. Vi har ca. mellem 20-30 kampe tilbage, afhængig af vores præstationer i cup turneringerne.

Med ovenstående fee ville det udgøre en udgift på ca. 1-2 millioner kroner per kamp. For en 19 årig spiller, der, uagtet talentet, ikke vil være i betragtning som førstevalg, ville dette være helt hen i skoven. Jeg håber i stedet vi sætter pengene fra salget af Assaidi, Suso og Ince ind på bankbogen, og så investerer dem i truppen til sommer.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » mandag, 19. jan, 2015 19:26

:aliboronz2:
Senest rettet af OBI-WAN mandag, 19. jan, 2015 23:22, rettet i alt 1 gang.

Besvar