AJJ skrev: ↑fredag, 09. maj, 2025 13:50
Hr. Drejer skrev: ↑fredag, 09. maj, 2025 13:38
AJJ skrev: ↑fredag, 09. maj, 2025 13:35
Ingen er kommet med realistiske bud på, hvordan man forhindrer en spiller i at løbe kontrakten ud og skifte gratis.
Fowlers indlæg indeholder gode bud på de overvejelser, en klub skal gøre sig, når man fornemmer, at det er den vej, det går.
Og jeg venter stadig på de angiveligt mange eksempler, hvor det at udelukke spilleren fra kampe/træning har gjort, at spilleren har ombestemt sig og forlænget kontrakten.
Du gør det med vilje. Du vil være dumstædig. Læs længere oppe. Jeg giver mange eksempler fra både England, Spanien og Italien.
Fx Llorente sagde i sommeren 2012, at han ville væk (til Juventus) - et år før kontrakten udløb. Det har intet med den situation at gøre, som vi diskuterer her.
Og bortset fra det ikke ligefrem det bedste eksempel på, at straffeaktioner er løsningen.
Llorente spillede som en pose nødder i sæsonen 12/13 og skiftede derefter til Juventus....
Men jo lad os da udelukke Konate fra træning og kamp, hvis han ikke forlænger over sommeren. Det skal nok hjælpe Liverpool rigtigt meget sportsligt.
ps.
Og Saido Berahino lavede en decideret transfer request, fordi han var sur over, at West Brom afviste Tottenhams tilbud.
Hvor mange flere af dine gode eksempler skal jeg faktatjekke
...og han røg på bænken. Han fik en sanktion. VVD prøvede det samme i Soton. Han afleverede en transfer request, men klubben gav ikke efter, og satte ham på bænken. Hvor mange kampe de kunne undvære ham, ved jeg ikke.
Men det her handler om spillernes egen interesser versus klubbens ditto.
Hvad med den andre eksempler. De passer ikke ind i opfattelse af virkeligheden, de er ikke fake news eller hvad du nu kalder synspunkter, som du ikke er enig i. Undersøg de italienske klubber. De gør det ofte. Nå ja, det går jo ikke for det passer ikke ned i dine små firkantede kasser af virkeligheden.
Der er masser af andre eksempler, Sulejmani, som Frank De Boer smed ned til reserverne. Hoffenheim lavede i 2013 træningshold II, for spillere som ikke længere gav sig fulgt ud, og her fandt man også spillere som ikke fornyede deres kontrakter, heriblandt Erend Derdiyok, Tim Wiese, Tobias Weis, Matthieu Delpierre.
Du bad om konkrete eksempler, det fik du, og som den bedste politiker flytter du fokus, hver gang der kommer beviser på det modsatte af hvad du står for.