Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Styf » tirsdag, 17. feb, 2009 21:38

LarsU skrev:
Styf skrev:
Aarhusdk skrev:Styf:

Insua er ældre end Bale. Insua fyldte 20 for en måned siden, og Bale fylder 20 til sommer ;)
Havde jeg glemt men ændrer sådan set ikke min pointe for Bale har væsentlig mere erfaring. ;)
Og så er han i øvrigt også Liverpool-fan!
Jamen det gør jo bare det hele ekstra godt. Det vil sige der er klar opbakning til de tre fremragende britiske Liverpoolfans Owen, Walcott og Bale? 8-)
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Peter From

Indlæg af Peter From » tirsdag, 17. feb, 2009 21:55

Styf skrev: Jamen det gør jo bare det hele ekstra godt. Det vil sige der er klar opbakning til de tre fremragende britiske Liverpoolfans Owen, Walcott og Bale? 8-)
Mest til de to første, men helt klart ja.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 17. feb, 2009 22:17

Udelukkende tilslutning til Theo herfra, mit kendskab til Bale er godt nok begrænset, men synes altså hans statistik når han spiller i PL snart ikke kan være tilfældig, altså det med Spurs aldrig vinder når han er med, det er mit argument ;) , og owen har jeg kommenteret nok, han ligger som han har redt, og har intet at gøre i LFC, efter min mening.
Verden er smask fuld af hyklere....

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » tirsdag, 17. feb, 2009 22:30

Bortset fra Bale (vi har allerede Insúa) så er det nogle udmærkede forslag. Det er dog utopi, at vi kan hente Walcott i Arsenal. Jeg tror simpelthen ikke på det.

SantiaGO Cazorla er også en af mine favoritter og ville være fremragende. Spørgsmålet er dog om han arbejder hårdt nok i det defensive, så jeg tror det er mere realistisk at vi går efter en Maxi Rodriguez type.

Brugeravatar
Styf

Indlæg af Styf » tirsdag, 17. feb, 2009 22:31

Thommo skrev:Udelukkende tilslutning til Theo herfra, mit kendskab til Bale er godt nok begrænset, men synes altså hans statistik når han spiller i PL snart ikke kan være tilfældig, altså det med Spurs aldrig vinder når han er med, det er mit argument ;) , og owen har jeg kommenteret nok, han ligger som han har redt, og har intet at gøre i LFC, efter min mening.
Altså selvom du har en personlig foragt for Owen på grund af de omstændigheder han forlod klubben under og som vi ikke skal diskutere nu forstår jeg ikke hvordan du objektivt set ikke mener han kan forstærke holdet. Han passer perfekt ind i systemet og vi ved alle hvilke store evner han har. Han ville være en perfekt signing og i mine øjne ville det da være ren idioti at lade chancen gå forbi sig når han kan skaffes gratis.

Med hensyn til Bale er han en rigtig lovende spiller og tror udelukkende hans dårlige statistik er en tilfældighed selvfølgelig bortset fra det faktum at han spiller på et meget ustabilt hold der med jævne mellemrum leverer nogle meget underlige præstationer.
AJ skrev:Bortset fra Bale (vi har allerede Insúa) så er det nogle udmærkede forslag. Det er dog utopi, at vi kan hente Walcott i Arsenal. Jeg tror simpelthen ikke på det.

SantiaGO Cazorla er også en af mine favoritter og ville være fremragende. Spørgsmålet er dog om han arbejder hårdt nok i det defensive, så jeg tror det er mere realistisk at vi går efter en Maxi Rodriguez type.
Tror umiddelbart heller ikke det kan lade sig gøre med Walcott men principielt burde det. Hvis han ikke vil forlænge med Arsenal og kun vil skifte til os har de reelt set ikke noget valg men er vi frække nok til at byde? Det er et godt spørgsmål.

Pointen med Bale var at jeg på længere sigt ikke stoler på Aurelio. Han har spillet sig op denne sæson men han har aldrig for alvor fået sit gennembrud i klubben og er for meget skadet. Dossena skal jo ud til sommer hvilket Aurelio ikke nødvendigvis behøver men ser ham ikke som vores faste venstreback i mange år fremover så der ville Bale og Insua begge to være gode at have i mine øjne men selvfølgelig skal vi kun gå efter Bale hvis han er tilgængelig til en fornuftig pris.

Tvivler også lidt på Cazorla er en spiller efter Rafas hovede men det er lige sådan en spiller vi har brug for efter min mening. Vi har brug for ekstrem offensiv kreativitet og når jeg siger ekstremt mener jeg mere end det en spiller som Riera tilbyder da jeg nok anser ham for en af vores mest kreative spillere lige nu.

Det kommer selvfølgelig til at koste lidt defensivt men de mange chancer en spiller af Cazorlas kaliber automatisk vil skabe vejer det mere end op. Vi er nødt til at satse lidt og mener Cazorla ville passer perfekt og samtidig er han så ydmyg at Rafa bestemt også vil kunne lære ham at yde en stor indsats for holdet men det skal heller ikke være for meget da vi så dræber hans kreativitet.
Senest rettet af Styf tirsdag, 17. feb, 2009 22:37, rettet i alt 1 gang.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » tirsdag, 17. feb, 2009 22:36

Styf skrev:
LarsU skrev:
Styf skrev:

Insua er ældre end Bale. Insua fyldte 20 for en måned siden, og Bale fylder 20 til sommer ;)
Havde jeg glemt men ændrer sådan set ikke min pointe for Bale har væsentlig mere erfaring. ;)
Jamen det gør jo bare det hele ekstra godt. Det vil sige der er klar opbakning til de tre fremragende britiske Liverpoolfans Owen, Walcott og Bale? 8-)
Hvis de tre kan hentes ind for dine omtalte 10 millioner pund, så har du min klare opbakning - dog ville jeg foretrække at de eventuelt resterende finanser blev brugt på at nappe Ashley Young fra Villa. Walcott, Young, Riera og Yossi - se så står vi pludselig virkelig stærkt på fløj-området! Og med Torres, Owen og Kuyt i front ser det sgu heller ikke helt værst ud der. Vores trup ville faktisk være meget tæt på komplet, hvis vi fik de fire ovenstående spillere.

I keep dreaming of a white christmas...

Brugeravatar
Styf

Indlæg af Styf » tirsdag, 17. feb, 2009 22:38

aarde skrev:
Styf skrev:
LarsU skrev:
Styf skrev:

Hvis de tre kan hentes ind for dine omtalte 10 millioner pund, så har du min klare opbakning - dog ville jeg foretrække at de eventuelt resterende finanser blev brugt på at nappe Ashley Young fra Villa. Walcott, Young, Riera og Yossi - se så står vi pludselig virkelig stærkt på fløj-området! Og med Torres, Owen og Kuyt i front ser det sgu heller ikke helt værst ud der. Vores trup ville faktisk være meget tæt på komplet, hvis vi fik de fire ovenstående spillere.

I keep dreaming of a white christmas...
Så også gerne vi hentede Young men anser det simpelthen for dybt urealistisk. Tror ikke engang han ville kunne skaffes for 20 mio. pund.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » tirsdag, 17. feb, 2009 22:45

Jeg har svært ved at se hvorfor Tottenham skulle sælge Bale for det halve af hvad de gav?
Så godt besat er de ikke på deres venstre kant, så hvorfor skulle de sælge ham?

Walcott ville være en super signing, og Owen kunne jeg godt undvære, det bliver spændende at se hvor mange penge Rafa får til rådighed. Cazorla har jeg ikke set spille siden EM og der var han ikke just en der imponerede mig, der var ihvertfald andre der var mere i øjnefaldende.
Billede

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 17. feb, 2009 22:48

Skriver også det kun er udfra statistik, jeg ikke kan se fornuften i Bale, men han Wiki siger altså at det nu tæller 21 PL kampe uden sejr! har svært ved at tro det bliver ved og være en tilfældighed, han har altså både andel i nederlag og sejre, men har altså sejr andelen tilgode efter 1½ år i Spurs, det stinker langt væk, af overvurderet talent, men statistik er nu også god til at misvise :D og troede egentlig "kun" han var back men på Wiki står der også wing, er der noget sandhed i dette?

Angående owen, er det jo min holdning jeg giver udtryk for, jeg vil blive lige så frustreret hvis han kom til LFC, som jeg blev da Fowler blev solgt.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 17. feb, 2009 22:51

Styf skrev:

I at tabe kampe i Premier League? Har han overhovedet vundet en Premier League kamp endnu?

Hvor mange har Insua tabt?

EDIT: Thommo har allerede svaret med Bale. Og nej når det er 21 kampe, så er det altså ikke en tilfældighed. Det handler om vindermentalitet, og det virker ikke helt til at Gareth Bale helt har drejet denne mentalitet. Han er da en god spiller, ingen tvivl om det, og han ville da pynte på vores hold, hvor han både kan spille backen samt den offensive venstre kant. Han har en af ligaens allerbedste venstre ben. Hjørne og frispark vil give os en anden dimension med ham på holdet.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Xenne

Indlæg af Xenne » tirsdag, 17. feb, 2009 23:05

Thommo skrev:Skriver også det kun er udfra statistik, jeg ikke kan se fornuften i Bale, men han Wiki siger altså at det nu tæller 21 PL kampe uden sejr! har svært ved at tro det bliver ved og være en tilfældighed, han har altså både andel i nederlag og sejre, men har altså sejr andelen tilgode efter 1½ år i Spurs, det stinker langt væk, af overvurderet talent, men statistik er nu også god til at misvise :D og troede egentlig "kun" han var back men på Wiki står der også wing, er der noget sandhed i dette?

Angående owen, er det jo min holdning jeg giver udtryk for, jeg vil blive lige så frustreret hvis han kom til LFC, som jeg blev da Fowler blev solgt.
Han er blevet brugt et par gange som Wing, han er en spændende spiller medmindre han kan erhverves for et mindre beløb.

Jeg stemmer stadig for at vi prøver at hente Ben Arfa, han er en dygtig og er en god playmaker, han har ikke spillet så meget for tiden fordi han har været syg, og har ikke kunne overgå en dygtig valbuena, hvis vi kunne udnytte det inden en anden storklub gaffer ham.
Billede

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 17. feb, 2009 23:13

Vi tager et smut til Hamburg og henter Piotr Trochowski, yes sir!

Vi kunne også hente Lafita eller Cristian i Depor.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 18. feb, 2009 09:34

Styf skrev:Tror umiddelbart heller ikke det kan lade sig gøre med Walcott men principielt burde det. Hvis han ikke vil forlænge med Arsenal og kun vil skifte til os har de reelt set ikke noget valg men er vi frække nok til at byde? Det er et godt spørgsmål
Hvor lang tid har Walcott tilbage af sin kontrakt?

Brugeravatar
Xenne

Indlæg af Xenne » onsdag, 18. feb, 2009 10:47

Hr. Drejer skrev:
Styf skrev:Tror umiddelbart heller ikke det kan lade sig gøre med Walcott men principielt burde det. Hvis han ikke vil forlænge med Arsenal og kun vil skifte til os har de reelt set ikke noget valg men er vi frække nok til at byde? Det er et godt spørgsmål
Han har 17 måneder tilbage af sin kontrakt, men har læst flere steder han er ret uforstået med hvorfor han ikke har modtaget et nyt kontrakt tilbud.

Så til sommer når der er et år tilbage, ville det da være dumt ikke at henvende sig.
Billede

Jejes

Indlæg af Jejes » onsdag, 18. feb, 2009 10:58

Xenne skrev:
Hr. Drejer skrev:
Han har 17 måneder tilbage af sin kontrakt, men har læst flere steder han er ret uforstået med hvorfor han ikke har modtaget et nyt kontrakt tilbud.

Så til sommer når der er et år tilbage, ville det da være dumt ikke at henvende sig.
http://www.teamtalk.com/football/story/ ... 24,00.html

http://www.arsenal.com/news/news-archiv ... or-walcott

Tror desværre at han til sommer har underskrevet en ny kontrakt med Arsenal! Han ville ellers passe perfekt til holdet..

Besvar