Thommo skrev:Udelukkende tilslutning til Theo herfra, mit kendskab til Bale er godt nok begrænset, men synes altså hans statistik når han spiller i PL snart ikke kan være tilfældig, altså det med Spurs aldrig vinder når han er med, det er mit argument

, og owen har jeg kommenteret nok, han ligger som han har redt, og har intet at gøre i LFC, efter min mening.
Altså selvom du har en personlig foragt for Owen på grund af de omstændigheder han forlod klubben under og som vi ikke skal diskutere nu forstår jeg ikke hvordan du objektivt set ikke mener han kan forstærke holdet. Han passer perfekt ind i systemet og vi ved alle hvilke store evner han har. Han ville være en perfekt signing og i mine øjne ville det da være ren idioti at lade chancen gå forbi sig når han kan skaffes gratis.
Med hensyn til Bale er han en rigtig lovende spiller og tror udelukkende hans dårlige statistik er en tilfældighed selvfølgelig bortset fra det faktum at han spiller på et meget ustabilt hold der med jævne mellemrum leverer nogle meget underlige præstationer.
AJ skrev:Bortset fra Bale (vi har allerede Insúa) så er det nogle udmærkede forslag. Det er dog utopi, at vi kan hente Walcott i Arsenal. Jeg tror simpelthen ikke på det.
SantiaGO Cazorla er også en af mine favoritter og ville være fremragende. Spørgsmålet er dog om han arbejder hårdt nok i det defensive, så jeg tror det er mere realistisk at vi går efter en Maxi Rodriguez type.
Tror umiddelbart heller ikke det kan lade sig gøre med Walcott men principielt burde det. Hvis han ikke vil forlænge med Arsenal og kun vil skifte til os har de reelt set ikke noget valg men er vi frække nok til at byde? Det er et godt spørgsmål.
Pointen med Bale var at jeg på længere sigt ikke stoler på Aurelio. Han har spillet sig op denne sæson men han har aldrig for alvor fået sit gennembrud i klubben og er for meget skadet. Dossena skal jo ud til sommer hvilket Aurelio ikke nødvendigvis behøver men ser ham ikke som vores faste venstreback i mange år fremover så der ville Bale og Insua begge to være gode at have i mine øjne men selvfølgelig skal vi kun gå efter Bale hvis han er tilgængelig til en fornuftig pris.
Tvivler også lidt på Cazorla er en spiller efter Rafas hovede men det er lige sådan en spiller vi har brug for efter min mening. Vi har brug for ekstrem offensiv kreativitet og når jeg siger ekstremt mener jeg mere end det en spiller som Riera tilbyder da jeg nok anser ham for en af vores mest kreative spillere lige nu.
Det kommer selvfølgelig til at koste lidt defensivt men de mange chancer en spiller af Cazorlas kaliber automatisk vil skabe vejer det mere end op. Vi er nødt til at satse lidt og mener Cazorla ville passer perfekt og samtidig er han så ydmyg at Rafa bestemt også vil kunne lære ham at yde en stor indsats for holdet men det skal heller ikke være for meget da vi så dræber hans kreativitet.