Bayern har vidst signet ham.McRae skrev:Hvis vi mangler en arbejdshest ala Kuyt, så er Ivica Olic det oplagte valg. Scorede desuden to mål i dagens UEFA kamp.
Jeg slynger lige en anden HSV'er på banen, Piotr Trochowski.
Bayern har vidst signet ham.McRae skrev:Hvis vi mangler en arbejdshest ala Kuyt, så er Ivica Olic det oplagte valg. Scorede desuden to mål i dagens UEFA kamp.
Så vidt jeg ved har han skrevet under på en forhåndsaftale med Bayern München, og skifter efter denne sæson. Så den er nok udelukket..McRae skrev:Hvis vi mangler en arbejdshest ala Kuyt, så er Ivica Olic det oplagte valg. Scorede desuden to mål i dagens UEFA kamp.
Nå ja, der kan man jo bare seMasche20 skrev:Bayern har vidst signet ham.McRae skrev:Hvis vi mangler en arbejdshest ala Kuyt, så er Ivica Olic det oplagte valg. Scorede desuden to mål i dagens UEFA kamp.
Jaja, men alligevel...SørenK skrev:Så vidt jeg ved har han skrevet under på en forhåndsaftale med Bayern München, og skifter efter denne sæson. Så den er nok udelukket..McRae skrev:Hvis vi mangler en arbejdshest ala Kuyt, så er Ivica Olic det oplagte valg. Scorede desuden to mål i dagens UEFA kamp.
Visse steder på banen har vi top klasse spillere på bænken, hvor jeg tror vi kan tillade os den luksus at have en ung spiller som fjerdevalg. Med agger, skretl og carragher i forsvaret (og arbeloa der kan spiller der) tror jeg godt vi kan tillade os at have en ung spiller som fjerdevalg.Alpha-Hans skrev: Synes dog, at det er værd at overveje én ting. Vores trup har syntes ret smal allerede denne sæson, og at sælge store dele af b-rækken for at få råd til nogle enkelte klassespillere gør os jo endnu mere sårbare over en lang sæson.
Er løsningen blot at talentfabrikken endelig skal vise sit værd? Jeg håber det, for jeg savnet at se nye unge spillere få og gribe chancen.
Jeg synes han minder om Tevez, men vigtigst af alt, så er han IKKE Tevez. Men kan ikke se, hvorfor vi det ene øjeblik er linket til angribere på næsten 190 og det næste øjeblik, arbejdsheste på 173. Men Lavezzi kan heldigvis også agere på den offensive midt og begge kanter.SaibotDK skrev:Omend det er et meget løst rygte, så skriver den italienske sportsavis Corriere Dello Sport, at Rafa angiveligt skulle være interesseret i at hente Ezequiel Lavezzi fra Napoli. Prisen skulle ligge mellem 20 og 25 mio €. Umiddelbart mange penge, men hold kæft hvor har han imponeret mig i de af Napolis kampe, jeg har set. Han besidder et arbejdsraseri som Kuyt og en teknik som Messi, sådan næsten da i hvert fald.
Hvad kender I andre til ham, og synes I evt. han er værd at hente til klubben?
Jeg er helt på linie med dig. Marek Hamsik ville være en drømmesigning. Han spiller virkelig fantastisk for Napoli, omend de har haft en hæftig formnedgang efter vinter.Alonso skrev:Hvis vi bliver i Italien, så er jeg mere tilhænger af Marek Hamsik. En fantastisk ung spiller, der har kvaliteterne til Premier League. Er flere gange kaldt den nye Pavel Nedved og det viser vel lidt om hans format. Målfarlig midtbanespiller, der arbejder stenhårdt. Mon ikke Skrtel kan fortælle ham gode ting om Liverpool til landsholdssamling?
Silva er meget dygtig, men efter min mening skal vi først overvehe at ændre på den højrekants rotation(Kuyt & Benayoun), der har oppet sig noget i denne sæson, når venstrekanten er blevet stærkere. 2. rangsspillere... måske, det kommer jo an på hvor god man skal være for at være 1. rangsspiller. Men det er da rigtigt at de af navn ikke er store, men Jeg mener at de er så dygtige at vi skal have resten af holdet klaret først( i start elleveren tror jeg kun det er venstre kanten, der mangler) eller også skal vi hente en spiller der er så dygtig at han uden tvivl vil være bedre end dem og det er jeg ikke sikker på at Silva er.Thenstrup skrev:David Silva ville være en fremragende signing. Så ville vi have optimeret vores kantspil, og dette ville bringe nogle nye dimensioner ind i vores angrebsspil. Med tanke på Valencias økonomiske problemer kunne det tænkes at David Silva vil være mulig at hente for mellem £20-£25m. Dette kan bl.a. finansieres ved hjælp af salg, af de 2. rangs spillere der ellers huserer på højrekanteten; Yossi Benayoun, Jermaine Pennant og til dels Kuyt. Kuyt kunne dog være alternativ til angrebet. Derudover skal truppen renses ud, både for at få råd til andre spillere og for at højne kvaliteten i truppen.