Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 07. maj, 2009 22:58

McRae skrev:Hvis vi mangler en arbejdshest ala Kuyt, så er Ivica Olic det oplagte valg. Scorede desuden to mål i dagens UEFA kamp.
Bayern har vidst signet ham.
Jeg slynger lige en anden HSV'er på banen, Piotr Trochowski.
Senest rettet af JudgeArdaStudge torsdag, 07. maj, 2009 22:59, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
SørenK
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 32

Indlæg af SørenK » torsdag, 07. maj, 2009 22:58

McRae skrev:Hvis vi mangler en arbejdshest ala Kuyt, så er Ivica Olic det oplagte valg. Scorede desuden to mål i dagens UEFA kamp.
Så vidt jeg ved har han skrevet under på en forhåndsaftale med Bayern München, og skifter efter denne sæson. Så den er nok udelukket..

Brugeravatar
SørenK
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 32

Indlæg af SørenK » torsdag, 07. maj, 2009 22:59

Masche20 skrev:
Bayern har vidst signet ham.
Nå ja, der kan man jo bare se :)

McRae

Indlæg af McRae » torsdag, 07. maj, 2009 23:01

SørenK skrev:
Så vidt jeg ved har han skrevet under på en forhåndsaftale med Bayern München, og skifter efter denne sæson. Så den er nok udelukket..
Jaja, men alligevel... :roll:

(http://www.youtube.com/watch?v=TnsKDyY7 ... re=related)

b9anders

Indlæg af b9anders » lørdag, 09. maj, 2009 13:16

Alpha-Hans skrev: Synes dog, at det er værd at overveje én ting. Vores trup har syntes ret smal allerede denne sæson, og at sælge store dele af b-rækken for at få råd til nogle enkelte klassespillere gør os jo endnu mere sårbare over en lang sæson.
Er løsningen blot at talentfabrikken endelig skal vise sit værd? Jeg håber det, for jeg savnet at se nye unge spillere få og gribe chancen.
Visse steder på banen har vi top klasse spillere på bænken, hvor jeg tror vi kan tillade os den luksus at have en ung spiller som fjerdevalg. Med agger, skretl og carragher i forsvaret (og arbeloa der kan spiller der) tror jeg godt vi kan tillade os at have en ung spiller som fjerdevalg.

Det samme gælder den centrale midtbane hvis vi køber Barry. Med ham, ville jeg også føle mig det ekstra tryg med en ellers glimrende venstrback duo i Aurelio og Insua.

Barry, Johnson, en offensiv spiller bag Torres/kanten (lavezzi eller suarez som begge er nævnt for nylig ville passe mig glimrende) og en kvali backup for Torres (Negredo lyder spændende, men ellers vil Milito gerne til england). Barry og Johnson, såvel som de unge der ville blive indlemmet i truppen vil også være nødvendig i de kommende år når UEFA indfører deres kvoter på nationale og selv-trænede spillere.

Prisen er vel en 40-50m pund, men med Keanes salg, plus Dossena, Voronin, Babel, evt Lucas tror jeg det er ganske muligt.

SaibotDK
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af SaibotDK » lørdag, 09. maj, 2009 14:51

Omend det er et meget løst rygte, så skriver den italienske sportsavis Corriere Dello Sport, at Rafa angiveligt skulle være interesseret i at hente Ezequiel Lavezzi fra Napoli. Prisen skulle ligge mellem 20 og 25 mio €. Umiddelbart mange penge, men hold kæft hvor har han imponeret mig i de af Napolis kampe, jeg har set. Han besidder et arbejdsraseri som Kuyt og en teknik som Messi, sådan næsten da i hvert fald.

Hvad kender I andre til ham, og synes I evt. han er værd at hente til klubben?

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » lørdag, 09. maj, 2009 14:59

Hvis vi bliver i Italien, så er jeg mere tilhænger af Marek Hamsik. En fantastisk ung spiller, der har kvaliteterne til Premier League. Er flere gange kaldt den nye Pavel Nedved og det viser vel lidt om hans format. Målfarlig midtbanespiller, der arbejder stenhårdt. Mon ikke Skrtel kan fortælle ham gode ting om Liverpool til landsholdssamling?

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 09. maj, 2009 16:00

SaibotDK skrev:Omend det er et meget løst rygte, så skriver den italienske sportsavis Corriere Dello Sport, at Rafa angiveligt skulle være interesseret i at hente Ezequiel Lavezzi fra Napoli. Prisen skulle ligge mellem 20 og 25 mio €. Umiddelbart mange penge, men hold kæft hvor har han imponeret mig i de af Napolis kampe, jeg har set. Han besidder et arbejdsraseri som Kuyt og en teknik som Messi, sådan næsten da i hvert fald.

Hvad kender I andre til ham, og synes I evt. han er værd at hente til klubben?
Jeg synes han minder om Tevez, men vigtigst af alt, så er han IKKE Tevez. Men kan ikke se, hvorfor vi det ene øjeblik er linket til angribere på næsten 190 og det næste øjeblik, arbejdsheste på 173. Men Lavezzi kan heldigvis også agere på den offensive midt og begge kanter.
I det hele taget råder Napoli over nogle interessante talenter, især Lavezzi og Hamsik. Deres talentproduktion minder jo mest om Parmas forgangende.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Johlle

Indlæg af Johlle » søndag, 10. maj, 2009 12:27

Endnu en omgang på rygtebørsen der mener at vi sælger Babel, Alonso og nu også Riera til sommer. Det skulle åbenbart financiere købet af G. Barry og en mere?
http://goal.com/en/news/9/england/2009/ ... ers-report

Den her er også ret så spændende. Ja, manden spiller i scum, men han er måske en af de spillere jeg aller helst kunne tænke mig. Han har en arbejdsradius der stemmer meget godt overens med Rafa's filosofi, og jeg ønsker ham virkelig til Liverpool.
http://goal.com/en/news/9/england/2009/ ... in-england
Hvilke andre klubber i England skulle være interessante for Tevez? Arsenal, Chelsea, City?

Johlle

Indlæg af Johlle » søndag, 10. maj, 2009 12:33

Alonso skrev:Hvis vi bliver i Italien, så er jeg mere tilhænger af Marek Hamsik. En fantastisk ung spiller, der har kvaliteterne til Premier League. Er flere gange kaldt den nye Pavel Nedved og det viser vel lidt om hans format. Målfarlig midtbanespiller, der arbejder stenhårdt. Mon ikke Skrtel kan fortælle ham gode ting om Liverpool til landsholdssamling?
Jeg er helt på linie med dig. Marek Hamsik ville være en drømmesigning. Han spiller virkelig fantastisk for Napoli, omend de har haft en hæftig formnedgang efter vinter.
Men han har klart kvaliteter til at gå direkte ind i vores start-formation, og besidder nogle af de egenskaber vi der ville egne ham til PL. Han er meget hurtig i sin opfattelse, er god med bolden, arbejder for holder og ikke mindst er han målfarlig. Jeg mener at han har lavet 7-8-9 kasser i år?
Jeg har set en håndfuld Napoli-kampe i år. Men bl.a. på hjemmebane mod Juventus i denne sæson hvor de slår dem 2-1 spiller Hamsik og bestemt også Lavezzi helt fantastisk.
Lavezzi må vi for min skyld også gerne lige hente med i handelen.

Thenstrup

Indlæg af Thenstrup » mandag, 11. maj, 2009 14:21

David Silva ville være en fremragende signing. Så ville vi have optimeret vores kantspil, og dette ville bringe nogle nye dimensioner ind i vores angrebsspil. Med tanke på Valencias økonomiske problemer kunne det tænkes at David Silva vil være mulig at hente for mellem £20-£25m. Dette kan bl.a. finansieres ved hjælp af salg, af de 2. rangs spillere der ellers huserer på højrekanteten; Yossi Benayoun, Jermaine Pennant og til dels Kuyt. Kuyt kunne dog være alternativ til angrebet. Derudover skal truppen renses ud, både for at få råd til andre spillere og for at højne kvaliteten i truppen.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » mandag, 11. maj, 2009 16:01

@Thenstrup
Dine udtalelser om Yossi og Kuyt kan jeg slet ikke følge, især ikke efter den fantastiske form de har været i på det seneste.
2. rangsspillere? No way.

Peter From

Indlæg af Peter From » mandag, 11. maj, 2009 16:18

Thenstrup skrev:David Silva ville være en fremragende signing. Så ville vi have optimeret vores kantspil, og dette ville bringe nogle nye dimensioner ind i vores angrebsspil. Med tanke på Valencias økonomiske problemer kunne det tænkes at David Silva vil være mulig at hente for mellem £20-£25m. Dette kan bl.a. finansieres ved hjælp af salg, af de 2. rangs spillere der ellers huserer på højrekanteten; Yossi Benayoun, Jermaine Pennant og til dels Kuyt. Kuyt kunne dog være alternativ til angrebet. Derudover skal truppen renses ud, både for at få råd til andre spillere og for at højne kvaliteten i truppen.
Silva er meget dygtig, men efter min mening skal vi først overvehe at ændre på den højrekants rotation(Kuyt & Benayoun), der har oppet sig noget i denne sæson, når venstrekanten er blevet stærkere. 2. rangsspillere... måske, det kommer jo an på hvor god man skal være for at være 1. rangsspiller. Men det er da rigtigt at de af navn ikke er store, men Jeg mener at de er så dygtige at vi skal have resten af holdet klaret først( i start elleveren tror jeg kun det er venstre kanten, der mangler) eller også skal vi hente en spiller der er så dygtig at han uden tvivl vil være bedre end dem og det er jeg ikke sikker på at Silva er.
Silva som ny mand istedet for nuværende venstre kant(Riera eller Babel) er jeg mere positiv overfor, vi taber ikke det store rent sportsligt hvis han ikke slår igennem og han er til at sælge videre hvis det endelig er. Man kunne selvfølgelig bytte om på kanterne, men for mig er det vigtigt at vi har mindste et godt venstreben på en af kanterne.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 12. maj, 2009 08:47

Barry, Downing og Johnson.

3 spillere der vil presse meget hårdt på for at være med i en startopstilling. Det er det vi har brug for, spillere som mærkbart forstærker truppen og som til hver en tid kan gå direkte ind på holdet.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 12. maj, 2009 08:55

Hvad med Tuncay? Han har været en af Middlesbroughs bedste og gjorde det rigtig godt i begge kampe mod os.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar