Hvor skal jeg starte?Alonso skrev:Vel fordi han er en ustabil spiller med et kæmpe ego?athomsen skrev:Hvad er det lige der gør, at du er så vild med ham - jeg kan ikke se, hvad vi skal med ham.Xenne skrev:Man skal aldrig sige aldrig.Alonso skrev:Og hurra for det!Masche20 skrev:Vi henter ikke Ben Arfa af den grund.Xenne skrev:Hurra Hurra Hurra, Hurra Hurra![]()
Jeg krydser ihvertfald fingre indtil d.31 August for at vi har ledig kapital til at signe ham
Vil du venligst skrive, hvorfor vi skal smide penge efter ham. Det har du sikkert gjort tidligere, siden du er så vild med ham - jeg kan bare ikke finde stederne, du har beskrevet hvorfor han skal hentes.
Der er mange ting ved ham som jeg finder interessant, men der er også negative sider som "Alonso" nævner, hans sæson har ikke været den bedste indtil videre, han har været lidt skadet og har fået kritik fordi han ikke er så stærk deffensiv. Dog har Marseilles træner beholdt troen på ham, han er dog blevet fortrængt fra sin stamplads, grundet formen efter hans skade.
I starten af sæsonen spillede han 13 kampe hvor han formåede at scorer 6 mål og lave 2 assists. Sådan en spiller kan man altid bruge, hvis han kan holde niveauet.
Der hvor jeg ser vi kan bruge ham er som en spiller der kan gå ind og gøre en forskel i små kampe, i stedet for at have El zhar, og N'gog så jeg hellere vi havde en spiller som Ben Arfa. Sidste sæson blev han handlet til 10£M. Ca. og jeg tror ikke den pris har forandret sig. Hvis du har tid kan du hurtigt finde nogle klip på Youtube, hvor du kan se nogle af hans forcer, som er hurtighed og dribling. Men han har stadig et hvis overblik og blik for spillet, og i det hele taget har jeg nydt at se ham hele sæsonen fordi han er sådan en type der er sjov at se spille fodbold, specielt når han udfordrer andre, det er sjovere at se på i min verden. Jeg forstår ikke at der ikke er andre der har forsøgt at signe ham, sidste år var Arsenal lidt ude efter ham, og Chelski & Scum har også været linket til ham, men uden noget hold i.
Jeg ser gerne vi henter ham i stedet for en Babel eller Riera, Han kan godt fylde pladsen ud for følgende; El zhar, N'gog, Riera, Babel, Leto. Han har tidligere spillet angriber og kan faktisk spille de fleste pladser på midtbanen samt angreb.