Jeg har til gengæld ikke noget imod at vi henter unge spillere ind. Nu er Moses langt dyrere end dem vi har hentet tidligere, og jeg tvivler på at vi køber ham, de dyre unge britiske spillere bliver næsten altid købt af Arsenal, Manure eller Chelsea.Søren B skrev:Min ærlige mening er at Benitez er gået alt for meget efter talenter og ubeskrevede blade som kunne blive stjerner. Men når under 1% af de utrolig mange unge talenter vi har hentet får en chance for os, så virker det for mig som en meget dårlig investering. Vi har i de seneste 3-4 sæsoner brugt rigtig mange £ på fremtidens folk, og i mine øjne har vi forsømt chancen for at forstærke vores start 11'er betydeligt. Alle de millioner af £ vi har brugt på unge folk kunne have været lagt sammen og financeret måske en eller to gode erstatninger til første holdet. (Paletta, Barragan, Hobbs, Idrizaj, Gonzalez, Martin, Ajdarevic, Brouwer, Duran, Leto, San Jose, Ayala m.m.)ForzaReds skrev:Så går der rygter om Victor Moses, fra Crystal Palace der er udråbt til at være et af de største engelske talenter.
Som jeg ser det så er det ikke nu vi har råd til at smide £5M efter endnu et ubeskrevet blad. Der skal seriøse erstatninger ind og det skal være hurtigt, ikke folk som har en chance om 3-4 sæsoner, for så er vi helt ude af top 4 til den tid!
Men tilbage til det jeg ville sige med det her indlæg, jeg tror du skyder ved siden af når du antager at vi har brugt masser af penge på de unge spillere, som ellers kunne være brugt på etablerede profiler. Jeg læste for ikke lang tid siden et interview med Rafa, der han sagde at de unge spillere han hentet ind samlet har kostet cirka 6 mil £. Alene Insúa er værd mere end det idag, og der er stadig en chance for at et par af de andre udvilker sig til habile spillere. At købe ind de spillere som du nævner synes jeg er en fornuftig low risk-high reward-løsning, og så længe som vi bliver ved med at være fattige kan jeg ikke se nogen anden løsning end at vi bliver ved med den type af indkøbs-politik.