Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Ivanhoe
Geografisk sted: Amager

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ivanhoe » mandag, 21. dec, 2009 16:16

Søren B skrev:
ForzaReds skrev:Så går der rygter om Victor Moses, fra Crystal Palace der er udråbt til at være et af de største engelske talenter.
Min ærlige mening er at Benitez er gået alt for meget efter talenter og ubeskrevede blade som kunne blive stjerner. Men når under 1% af de utrolig mange unge talenter vi har hentet får en chance for os, så virker det for mig som en meget dårlig investering. Vi har i de seneste 3-4 sæsoner brugt rigtig mange £ på fremtidens folk, og i mine øjne har vi forsømt chancen for at forstærke vores start 11'er betydeligt. Alle de millioner af £ vi har brugt på unge folk kunne have været lagt sammen og financeret måske en eller to gode erstatninger til første holdet. (Paletta, Barragan, Hobbs, Idrizaj, Gonzalez, Martin, Ajdarevic, Brouwer, Duran, Leto, San Jose, Ayala m.m.)

Som jeg ser det så er det ikke nu vi har råd til at smide £5M efter endnu et ubeskrevet blad. Der skal seriøse erstatninger ind og det skal være hurtigt, ikke folk som har en chance om 3-4 sæsoner, for så er vi helt ude af top 4 til den tid!
Jeg har til gengæld ikke noget imod at vi henter unge spillere ind. Nu er Moses langt dyrere end dem vi har hentet tidligere, og jeg tvivler på at vi køber ham, de dyre unge britiske spillere bliver næsten altid købt af Arsenal, Manure eller Chelsea.

Men tilbage til det jeg ville sige med det her indlæg, jeg tror du skyder ved siden af når du antager at vi har brugt masser af penge på de unge spillere, som ellers kunne være brugt på etablerede profiler. Jeg læste for ikke lang tid siden et interview med Rafa, der han sagde at de unge spillere han hentet ind samlet har kostet cirka 6 mil £. Alene Insúa er værd mere end det idag, og der er stadig en chance for at et par af de andre udvilker sig til habile spillere. At købe ind de spillere som du nævner synes jeg er en fornuftig low risk-high reward-løsning, og så længe som vi bliver ved med at være fattige kan jeg ikke se nogen anden løsning end at vi bliver ved med den type af indkøbs-politik.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 21. dec, 2009 21:43

En jeg rigtig gerne så i klubben, som dog lige har sagt han hellere vil blive i Getafe fremfor at skifte til Rovers,nemlig Soldado, mon ikke han ville sige ja hvis en klub som LFC stod og bankede på døren. 20 mål i 45 kampe på 1,5 år er mere end godkendt. et plus er også han stort set aldrig er skadet, hvad 45 Primera kampe siden sommeren 08 siger alt om. Det skal også siges at han scorer jævnt over hele sæsonen, i modsætning til mange angriber der scorer i stimer. Vil hellere have en der laver 1 mål i tre kampe i træk, end hattrick i en enkelt kamp af og til.

Ville i den grad ønske Rafa læste med på dette forum, og læste mit geniale forslag :D så ville det jo betyde vi skal gå over til 4-4-2 men noget skal der vel også ske. Der står ikke noget om pris i linket http://www.bold.dk/nyt/Soldado-vil-blive-i-Getafe men mon ikke prisen er under 10 mill £?

Edit: har lige set han har lavet adskillige hattricks, men synes dog sjældent han går lang tid uden ad score, og følger ham tæt da jeg meget ofte har ham som 1. mål og to score på oddset ;) og sørme om ikke Getafe gav kun usle 4 mill euro for 1,5 år siden.
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 22. dec, 2009 11:05

Selvom Liverpool benægter al interesse, så ser det ud som om vi er interesseret. ;)

http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpoo ... -25444881/

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » tirsdag, 22. dec, 2009 11:34

Hr. Drejer skrev:Selvom Liverpool benægter al interesse, så ser det ud som om vi er interesseret. ;)

http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpoo ... -25444881/
Jovanovic er rimelig skarp for målet, for både klub og landshold. Selvom det var Mbokani der sammen med Fellaini var de største trusler dengang vi mødte St. Liege.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Cee-Jay

Indlæg af Cee-Jay » tirsdag, 22. dec, 2009 20:55

PeD skrev:
Dr. Mølby skrev:hvem skal vi egentlig beholde udover Gerrard, Torres, Agger, Johnson, Reina, Aquilani, Skrtel, Benayoun, Daniel Pacheco og måske Carregher? :director:
Mascherano, Ngog, Kuyt, Insua, Cavalieri, Lucas, Kelly?
Enig! Luca Toni er gratis og garant for mål! Ville være en kanon spiller at få, når vi ikke har meget på kistebunden. :clap:

Downside er at han kan skabe for meget uro, men et par lussinger af Rafa, så kan det være han makker ret.. ;)

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » tirsdag, 22. dec, 2009 20:59

Det ville være det dummeste i verden ikke at gå efter den gratis herre i luca toni, nu hvor vi er i den her, rent ud sagt, rådne situation i alle spillets facetter.. han er gratis, og han er målfarlig så det batter..! NAP HAM!!!!
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

TK.3

Indlæg af TK.3 » tirsdag, 22. dec, 2009 21:32

Toni gratis jo tak, også skulle man lige kigge lidt på Inters bænk, hvor man nok kunne lave en god handel, med enden Mancini eller Quaresma, det vil pynte på vores hold.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 22. dec, 2009 22:13

Kan han finde bare halvdelen af det niveau han havde i sæsonen 2007/2008, så er det en yderst kompetent målscorer. Det år spillede han 52 kampe, og scorede 44 mål. Imponerende.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Gary

Indlæg af Gary » tirsdag, 22. dec, 2009 23:17

Steven__Gerrard skrev:Er han ikke en luksus-spiller - uden at have særligt meget at have det i, minder han lidt om Aquiliani i min verden. Og har vi ikke allerede brændt fingerne nok til spillerne der har spillet en god turnering - host host "Seriemorderen" der tilsyneladende havde glemt sin kniv i Senegal, eller hvor det nu var han kom fra. Det er ikke det som vi mangler - vi mangler stabilitet, og det tror jeg ikke hr. Dominguez kan tilføre os.
Han havde ikke en kniv. Han brugte sit mundvand til at slå folk ihjel...
On this train faith will be rewarded

Brugeravatar
Martin E
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 52

Indlæg af Martin E » onsdag, 23. dec, 2009 09:47

Rafa snakker om tage Heskey tilbage, det viser endnu engang hans elendige sans for fodbold.
Klart at Torres forsvare Rafa og han har ret, Rafa skal først ud til sommer.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » onsdag, 23. dec, 2009 09:56

Martin E skrev:Rafa snakker om tage Heskey tilbage, det viser endnu engang hans elendige sans for fodbold.
Klart at Torres forsvare Rafa og han har ret, Rafa skal først ud til sommer.
Hvor ved du fra at Rafa snakker om at tage Heskey tilbage? Rafa er ude efter alle "rutinerede" angribere der er free-transfer eller meget billige, hvis man skal tro medierne. Han havde nok gerne hentet Villa, Zlatan og Drogba hvis pengepungen havde været til det, så det skal nok mere ses som et udtryk for en svigtende økonomi end et dicideret ønske.
Selvfølgelig bakker Torres Rafa op - selv hvis der havde utilfredshed med Rafa var der nok ikke nogen der ville kritisere ham offentligt. Vi har ligesom ikke de typer på vores hold - og det er helt sikkert ikke det vi har brug for nu.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

deras4
Alder: 43

Indlæg af deras4 » onsdag, 23. dec, 2009 10:07

Lad os få Pandev eller Toni. Toni er dog nok en dyr herre rent lønmæssigt, og det er ikke mindst dér vi har problemer økonomisk. Tror Pandev er billigere i løn. Desuden er han yngre og super sulten. Ærgeligt at han dog ser ud til at ryge til Inter i næste måned...

YNWA!

Leoninho

Indlæg af Leoninho » onsdag, 23. dec, 2009 10:26

Hvad med at hente Bellamy ind i januar, han er utilfreds med fyringen af Hughes og vil gerne væk.

Jeg synes han har været god i Man. City og han kan tilfører noget vildskab og speed i vores offensiv.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 23. dec, 2009 16:51

Han er nævnt flere gange her på forum, og nu er han altså ganske gratis.

skal slippe Pandev

bold.links
Serie A
Lazio
Lazio er af Lega Calcio blevet beordret til at fritstille angriberen Goran Pandev.
Goran Pandev har været ude i kulden i Lazio, efter at han i sommer gav udtryk for, at han ville væk fra hovedstadsklubben. Den makedonske angriber har slet ikke spillet kampe for Lazio i denne sæson, ligesom han ikke har måttet træne med førsteholdet.

En uholdbar situation for angriberen, der har ønsket at få sin kontrakt annulleret. Det har Lazio indtil videre nægtet, men nu kan Pandev endelig kommet ud af sit mareridt. Den italienske ligaforening, Lega Calcio, har nemlig beordret klubben til at give ham løbepas. Det forklarer spillerens advokat, Mattia Grassani.

- Så Gorans kontrakt er ophævet, og klubben er blevet beordret til at betale 160.000 euro (1,2 millioner kroner, red.) i erstatning, ligesom den også skal betale de juridiske omkostninger, siger Grassani ifølge espn.

Inter, Juventus og Tottenham har tidligere været meldt interesserede i den 26-årige, der har været i Lazio siden 2004.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Martin E
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 52

Indlæg af Martin E » onsdag, 23. dec, 2009 19:30

Til sommer skal vi hente Hamsik i Napoli.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Besvar