3-0 er den farligste føring, HAR! HAR! HAR!

Men nu er/var tyskerne jo også kendt for sin effektive blitzkrig taktik og det virker jo.YNWA skrev:
Jeg synes det er pinagtigt at han efter HVERT nederlag skal udtale sig om dommeren:
"The young boy showed a bit of inexperience, but they got him sent off, everyone sprinted towards the referee - typical Germans."
Jeg kan ikke fatte at en mand som må være usædvanlig intelligent og med en yderst veludviklet sans for fodbold (man vinder ikke så vanvittigt mange trofæer med en skidt manager) kan se tingene så ensporet. Hvor mange gange ser man ikke Scum spillerne appellere til dommeren efter et straffespark, som der ikke er skyggen af? Hvor mange gange har man ikke set Ronaldo og nu Nani smide sig til jorden og skrige af smerte i håb om at trække et kort på modstanderen?
Stram nu op Ferguson - du har haft en fantastisk karriere men rund den nu for helvede af med lidt stil.
...og hvis din glæde over offensiv fodbold skal give nogen mening, håber du vel på Barcelona i semifinalen?henrik1 skrev:Synes hellere du skulle fejre med en Bayer(n)Aarhusdk skrev:Man burde næsten fejre det med en stor fed frankfurter.![]()
Klasse iøvrigt, det varmer helt i et lille Bayern-hjerte. Og iøvrigt en stor sejr for offensiv fodbold (undskyld, kunne ikke lade være)!
@ CynwalMasche20 skrev:Ja, sikke en omgang bavl cynwal.LarsU skrev:Pah!Cynwal skrev:Lad os nu ikke blive alt for cocky!
Tonen begynder at minde mig om den, jeg forestiller mig der kunne have været hos en scum fan i 1978, da vi røg ud i første runde af Mesterholdenes til Nottingham Forest! Ren jubel-glæde, over at hade-modstanderen nr. 1 var røget ud før end forventet!
Jeg husker med stor glæde tiden, hvor scum havde Frank Stapleton, og Jesper Olsen på holdet. Det var tider, hvor de aldrig var i nærheden af at vinde andet, end en obscur FA-finale el. lign.
Vi må aldrig lade vor glæde over de andres ulykke blive så fremtrædende, at vi ender som sure, bitre og fiasko-for-modstanderen-fikserede fodbold-fans.
Lad dem ha' deres store stunder! For vi kommer jo igen! Og lad os i fællesskab bygge drømmene og fremtiden på håbet om vore kommende succes'er frem for modpartens umiddelbare fiasko.
Med en lettere omskrivning af min egen signatur, så vil jeg sige "Insanity now - serenity later"!
Åh, de ting Seinfeld har lært os. Har taget mig selv i, at råbe "serentiny now, serenity now!" som en anden Frank Costanza, når vi for gud ved, hvilken gang har lukket mål ind.
Alonso, du kan da også ødelægge enhver fest.Alonso skrev:Jeg kan nu godt følge Cynwal. Selvfølgelig kunne man ikke undgå, at føle en smule glæde over Bayerns samlede sejr. Det ændrer dog ikke ved, at de stod i CL kvartfinalen og vi står i EL kvartfinalen. At de spiller med om det engelske mesterskab, mens vi har brug for stor hjælp for at blive nr. 4.
Sætter man disse ting i perspektiv, så er det lidt at kaste med sten, selvom man bor i et glashus.
Good one Claus!!Claus KJ skrev:Ved lejligheder som denne, ynder jeg at grave et billede frem fra The Guardians gallery konkurrence på deres fodboldsektion, og jeg morer mig kosteligt over det hver gang.
KJ
PS: henry det er godt at se, at der er andre, der forsager de små gule sataner. Vid at vi er nogen, der fangede den alligevel.
@ Masche20 & LarsUMysjkin skrev:@ CynwalMasche20 skrev:Ja, sikke en omgang bavl cynwal.LarsU skrev:Pah!Cynwal skrev:(Læs længere tilbage i tråden
Med en lettere omskrivning af min egen signatur, så vil jeg sige "Insanity now - serenity later"!
Åh, de ting Seinfeld har lært os. Har taget mig selv i, at råbe "serentiny now, serenity now!" som en anden Frank Costanza, når vi for gud ved, hvilken gang har lukket mål ind.
Du er et behageligt og sympatisk menneske - det hører ingen steder hjemme!
Dagens diskussion på arbejdet - arbejdskammeraten (AK) er vist nært beslægtet med MR. Ferguson....:LarsU skrev:Som det ENESTE engelske hold!Skovdal skrev:og hvis de stikker den op i snotten på dig at vi er i Europa League, så bare fortæl dem at vi i det mindste stadig er med i EuropaFup skrev:Der er så mange på mit arbejde, der har sympatier for MUFCLtD og jeg har måttet lægge øre til så mange drillerier over Liverpool, at det nu skal være mig en sand fryd at gå på arbejde i morgen![]()
![]()
Vil lige tillade mig, at give din arbejdskollega AK helt ret. DER ER IKKE GULT KORT TIL RAFAEL PÅ DEN FØRSTEFup skrev:LarsU skrev:Dagens diskussion på arbejdet - arbejdskammeraten (AK) er vist nært beslægtet med MR. Ferguson....:Skovdal skrev:Fup skrev:
AK: Rafael skulle aldrig have været vist ud! Den anden advarsel er ok, men den første er helt hen i vejret!
AK mente så at der slet ikke var frispark.... Ferguson in disguiseCynwal skrev:Vil lige tillade mig, at give din arbejdskollega AK helt ret. DER ER IKKE GULT KORT TIL RAFAEL PÅ DEN FØRSTEFup skrev:LarsU skrev:Dagens diskussion på arbejdet - arbejdskammeraten (AK) er vist nært beslægtet med MR. Ferguson....:Skovdal skrev:Fup skrev:
AK: Rafael skulle aldrig have været vist ud! Den anden advarsel er ok, men den første er helt hen i vejret!
Der er direkte rødt, da han liggende - uden chance for at nå bolden - vælger at sparke direkte ud efter modstanderen, rammer ham, og fælder ham. End of story!
Så får du lige én du kan spille for din kollega:Fup skrev:AK mente så at der slet ikke var frispark.... Ferguson in disguiseCynwal skrev:Vil lige tillade mig, at give din arbejdskollega AK helt ret. DER ER IKKE GULT KORT TIL RAFAEL PÅ DEN FØRSTEFup skrev:LarsU skrev:Skovdal skrev:Fup skrev:
Der er direkte rødt, da han liggende - uden chance for at nå bolden - vælger at sparke direkte ud efter modstanderen, rammer ham, og fælder ham. End of story!
Der er først frispark til rafael, men da dommeren ikke dømmer det, sparker han ud efter modstanderen. Det så ikke godt ud,Cynwal skrev:Vil lige tillade mig, at give din arbejdskollega AK helt ret. DER ER IKKE GULT KORT TIL RAFAEL PÅ DEN FØRSTEFup skrev:LarsU skrev:Dagens diskussion på arbejdet - arbejdskammeraten (AK) er vist nært beslægtet med MR. Ferguson....:Skovdal skrev:Fup skrev: