Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Hafsteinsson

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » torsdag, 08. apr, 2010 07:56

Bayern M. spillede som en pose lort i første halvleg, alligevel scorede de et mål og havde 1,5 chance.....men når de kan spille sig videre i CL over Manc.'s på udebane, hvad kan man så sige?

3-0 er den farligste føring, HAR! HAR! HAR!
:headbang: :laughin: :mrgreen:

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » torsdag, 08. apr, 2010 08:04

YNWA skrev:
Jeg synes det er pinagtigt at han efter HVERT nederlag skal udtale sig om dommeren:

"The young boy showed a bit of inexperience, but they got him sent off, everyone sprinted towards the referee - typical Germans."

Jeg kan ikke fatte at en mand som må være usædvanlig intelligent og med en yderst veludviklet sans for fodbold (man vinder ikke så vanvittigt mange trofæer med en skidt manager) kan se tingene så ensporet. Hvor mange gange ser man ikke Scum spillerne appellere til dommeren efter et straffespark, som der ikke er skyggen af? Hvor mange gange har man ikke set Ronaldo og nu Nani smide sig til jorden og skrige af smerte i håb om at trække et kort på modstanderen?

Stram nu op Ferguson - du har haft en fantastisk karriere men rund den nu for helvede af med lidt stil.
Men nu er/var tyskerne jo også kendt for sin effektive blitzkrig taktik og det virker jo.
Men Sur Alex opfører sig bare som en mand af hans alder, alle de unge laver ballade og kører skateboard. Så lidt mavesurhed og brok er helt normalt.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 08. apr, 2010 08:52

Glory, Glory...End of Story 8-)

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » torsdag, 08. apr, 2010 09:49

henrik1 skrev:
Aarhusdk skrev:Man burde næsten fejre det med en stor fed frankfurter.
Synes hellere du skulle fejre med en Bayer(n) :D

Klasse iøvrigt, det varmer helt i et lille Bayern-hjerte. Og iøvrigt en stor sejr for offensiv fodbold (undskyld, kunne ikke lade være)!
...og hvis din glæde over offensiv fodbold skal give nogen mening, håber du vel på Barcelona i semifinalen?
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Mysjkin
Alder: 50

Indlæg af Mysjkin » torsdag, 08. apr, 2010 12:40

Masche20 skrev:
LarsU skrev:
Cynwal skrev:Lad os nu ikke blive alt for cocky!
Tonen begynder at minde mig om den, jeg forestiller mig der kunne have været hos en scum fan i 1978, da vi røg ud i første runde af Mesterholdenes til Nottingham Forest! Ren jubel-glæde, over at hade-modstanderen nr. 1 var røget ud før end forventet!

Jeg husker med stor glæde tiden, hvor scum havde Frank Stapleton, og Jesper Olsen på holdet. Det var tider, hvor de aldrig var i nærheden af at vinde andet, end en obscur FA-finale el. lign.

Vi må aldrig lade vor glæde over de andres ulykke blive så fremtrædende, at vi ender som sure, bitre og fiasko-for-modstanderen-fikserede fodbold-fans.

Lad dem ha' deres store stunder! For vi kommer jo igen! Og lad os i fællesskab bygge drømmene og fremtiden på håbet om vore kommende succes'er frem for modpartens umiddelbare fiasko.
Pah!

Med en lettere omskrivning af min egen signatur, så vil jeg sige "Insanity now - serenity later"!
Ja, sikke en omgang bavl cynwal.

Åh, de ting Seinfeld har lært os. Har taget mig selv i, at råbe "serentiny now, serenity now!" som en anden Frank Costanza, når vi for gud ved, hvilken gang har lukket mål ind.
@ Cynwal
Du er et behageligt og sympatisk menneske - det hører ingen steder hjemme!
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
henry
Geografisk sted: Odense
Alder: 37

Indlæg af henry » torsdag, 08. apr, 2010 13:57

Billede
Billede

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » torsdag, 08. apr, 2010 14:40

Jeg kan nu godt følge Cynwal. Selvfølgelig kunne man ikke undgå, at føle en smule glæde over Bayerns samlede sejr. Det ændrer dog ikke ved, at de stod i CL kvartfinalen og vi står i EL kvartfinalen. At de spiller med om det engelske mesterskab, mens vi har brug for stor hjælp for at blive nr. 4.

Sætter man disse ting i perspektiv, så er det lidt at kaste med sten, selvom man bor i et glashus.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 08. apr, 2010 14:47

Alonso skrev:Jeg kan nu godt følge Cynwal. Selvfølgelig kunne man ikke undgå, at føle en smule glæde over Bayerns samlede sejr. Det ændrer dog ikke ved, at de stod i CL kvartfinalen og vi står i EL kvartfinalen. At de spiller med om det engelske mesterskab, mens vi har brug for stor hjælp for at blive nr. 4.

Sætter man disse ting i perspektiv, så er det lidt at kaste med sten, selvom man bor i et glashus.
Alonso, du kan da også ødelægge enhver fest.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » torsdag, 08. apr, 2010 17:24

Claus KJ skrev:Ved lejligheder som denne, ynder jeg at grave et billede frem fra The Guardians gallery konkurrence på deres fodboldsektion, og jeg morer mig kosteligt over det hver gang.

Billede

KJ

PS: henry det er godt at se, at der er andre, der forsager de små gule sataner. Vid at vi er nogen, der fangede den alligevel.
Good one Claus!!
...synes bare jeg har set en noget lignende, hvor det var Arsene W. der sad bag rattet....? eller er det min gamle hukommelse der spiller mig et puds....?

Nåh - jeg har i hvertfald ikke glemt, at du giver den næste på BW, når vi mødes næste gang :alcohol:
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » torsdag, 08. apr, 2010 17:43

Mysjkin skrev:
Masche20 skrev:
LarsU skrev:
Cynwal skrev:(Læs længere tilbage i tråden
Pah!

Med en lettere omskrivning af min egen signatur, så vil jeg sige "Insanity now - serenity later"!
Ja, sikke en omgang bavl cynwal.

Åh, de ting Seinfeld har lært os. Har taget mig selv i, at råbe "serentiny now, serenity now!" som en anden Frank Costanza, når vi for gud ved, hvilken gang har lukket mål ind.
@ Cynwal
Du er et behageligt og sympatisk menneske - det hører ingen steder hjemme!
@ Masche20 & LarsU
Tillad mig at uddybe:
Selvfølgelig jublede jeg da højlydt igår aftes, da min hadeklub nr. 2 vandt over min hadeklub nr. 1!!! No doubt!
....men det jeg skriver er, at uanset glæden over resultatet, mener jeg det er fattigt, hvis det bliver det, man har at hænge hatten på!

Jeg bryder mig ikke om tonen (og intelligens-niveauet) hos hovedparten af scum-fans, når de bl.a. synger "Build a bonfire" ligesom jeg heller ikke kan acceptere scousers, som synger om München 58!

Generelt synes jeg vi har så meget mere at byde på som Liverpool fans, end majoriteten af pubertære Manchester Utd. medløbere. Derfor kan det ærgre mig, hvis indholdet bliver had-had-had som værende højdepunktet, fremfor at glæde sig over egne resultater (når der altså er noget at glæde sig over!!) . Det sidste har det ligget lidt tungt på det sidste, hvorfor det første måske tager lidt overhånd. .... og trust me - jeg stoler fuldt og fast på, at I også hellere vil glæde jer over vore succes'er end scums failures. Enig?

@ Mysjkin
Håber meget på at få muligheden for at møde dig til A. Kennedy arrangementet!!
Vi SMADRER det PIShold !

Fup

Indlæg af Fup » torsdag, 08. apr, 2010 18:20

LarsU skrev:
Skovdal skrev:
Fup skrev:Der er så mange på mit arbejde, der har sympatier for MUFCLtD og jeg har måttet lægge øre til så mange drillerier over Liverpool, at det nu skal være mig en sand fryd at gå på arbejde i morgen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
og hvis de stikker den op i snotten på dig at vi er i Europa League, så bare fortæl dem at vi i det mindste stadig er med i Europa :lol:
Som det ENESTE engelske hold!
Dagens diskussion på arbejdet - arbejdskammeraten (AK) er vist nært beslægtet med MR. Ferguson....:

AK: Rafael skulle aldrig have været vist ud! Den anden advarsel er ok, men den første er helt hen i vejret!
Fup: Skal jeg ikke udtale mig om, for så kun anden halvleg. Men hvad med Vidic? Han forsøgte at sparke nosserne om i nakken på en tysk spiller - rent rødt kort!
AK: Det havde da aldrig gjort nogen forskel, det skete i tillægstiden.
Fup: Det gjorde det så ikke!! Jeg kunne ikke klare spændingen til sidst, så jeg gik ud for at børste tænder da der manglede to minutter...

Så flettede AK næbbet - for en kort bemærkning:

AK: Nu ved jeg ikke hvordan reglerne er i CL, om de er anderledes, men i superligaen er det sådan at hvis en spiller har travlt med at forsøge at få dommeren til at give advarsel til en fra det andet hold, så skal han have en selv, og Ribery gjorde det hele tiden!
Fup: Valencia... Nani.... Ferguson.... De gjorde det osse. Hele tiden....

Så endte dén diskussion osse, indtil AK spillede sit "trumfkort" (og må nok indrømme at den runde gik til ham...):
AK: Men i øvrigt var det jo osse en italiensk dommer...!
Fup: Hvad skulle det have med noget at gøre? Manchester United er da gennemkorrupte, så skulle de da have vundet 5-0! (jaja, jeg ved det - den tabte jeg på gulvet lige dér (PLASK), men synes sgu stadigvæk jeg går ud med en 2-1 sejr :) )

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » torsdag, 08. apr, 2010 18:30

Fup skrev:
LarsU skrev:
Skovdal skrev:
Fup skrev:
Dagens diskussion på arbejdet - arbejdskammeraten (AK) er vist nært beslægtet med MR. Ferguson....:

AK: Rafael skulle aldrig have været vist ud! Den anden advarsel er ok, men den første er helt hen i vejret!
Vil lige tillade mig, at give din arbejdskollega AK helt ret. DER ER IKKE GULT KORT TIL RAFAEL PÅ DEN FØRSTE
Der er direkte rødt, da han liggende - uden chance for at nå bolden - vælger at sparke direkte ud efter modstanderen, rammer ham, og fælder ham. End of story!
Vi SMADRER det PIShold !

Fup

Indlæg af Fup » torsdag, 08. apr, 2010 18:32

Cynwal skrev:
Fup skrev:
LarsU skrev:
Skovdal skrev:
Fup skrev:

Vil lige tillade mig, at give din arbejdskollega AK helt ret. DER ER IKKE GULT KORT TIL RAFAEL PÅ DEN FØRSTE
Der er direkte rødt, da han liggende - uden chance for at nå bolden - vælger at sparke direkte ud efter modstanderen, rammer ham, og fælder ham. End of story!
AK mente så at der slet ikke var frispark.... Ferguson in disguise :lol:

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » torsdag, 08. apr, 2010 18:55

Fup skrev:
Cynwal skrev:
Fup skrev:
LarsU skrev:
Skovdal skrev:
Fup skrev:
AK mente så at der slet ikke var frispark.... Ferguson in disguise :lol:
Så får du lige én du kan spille for din kollega:
http://www.youtube.com/watch?v=m3_Q96eJr1k
I relation til Rafael (og hans berømte engle-malerier) kan det vel næppe findes mere passende!
...med mindre du selvfølgelig mener han er en Turtle sammen med Donatello, Leonardo og Michelangelo!
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » torsdag, 08. apr, 2010 19:06

Cynwal skrev:
Fup skrev:
LarsU skrev:
Skovdal skrev:
Fup skrev:

Der er først frispark til rafael, men da dommeren ikke dømmer det, sparker han ud efter modstanderen. Det så ikke godt ud,
og han kunne sagtens ha givet rødt, men jeg syntes dommeren viste overblik, og gav kun gult.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Besvar