Badooo skrev:Du siger at vi ikke ser klart. Dermed mener du da også, at du ser klart, mens vi ikke gør? (Eller du BEDER os se klart. Dvs. du ser mere klart end os andre). Vi kan sagtens se realistisk på tingene, men skal vi være enige i Liverpools behov alle sammen? Svar mig på, hvorfor det ikke er realistisk at hente 4 spillere i transfervinduet. Det ville blive 1 CB, 1 VB, 1 wing og 1 angriber. HVORFOR kan det ikke lade sig gøre, og HVORFOR er det decideret urealistisk? Du konstaterer bare, at det ER urealistisk og at vi dermed ikke ser klart. Det giver ingen mening.steffanp skrev: Sagen er den du kommer med en grov kommentar til mig om du mener jeg ser mere klart på tingene end jer som jeg ikke har sagt. Har sagt i/dig skal se mere klart og realisme på tingene istedet for og diske op med en masse som ikke kan lade sig gøre.. derfor giver den med pistolen tilbage.. "fordi" jeg syntes du skød på mig. Og der skal lidt mere end liverpool snak til og få mig ud af min fatning
Igen, så var hele diskussionen startet af, at du siger at du er uenig og gentager præcis, hvad manden siger. Og dét pointerer jeg så.
Fordi vi kan ikke 4 fire KLASSE SPILLER .. det har liverpool ikke penge til. Så lad os heller få 2 rigtig gode løsninger og hente Insua hjem fx, samt tag nogle talenter frem og sælg nogle af dem vi har. !!!!! Vi er ikke real madrid og vi skal heller ikke være dem og købe alle spiller, dermed bliver vi ikke bedre.