Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
veffe69

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af veffe69 » lørdag, 25. jun, 2011 14:45

Fribytter skrev:
veffe69 skrev:Maxi rygtes også væk på mere seriøse medier.
CP og Cole SKAL sælges/foræres væk alle 3 spillere som har rutine
(at de ikke er gode nok kan vi ikke være uenige om)
Jeg vil meget gerne se en seriøs kilde, der beretter, at Maxi er på vej væk. Det eneste rygte, jeg er stødt på, har fortalt, at Maxi var på vej hjem til Argentina, men det blev skudt ned andet steds fra, idet Maxi ikke ville hjem endnu, og da man fra LFCs side regnede med, at Maxi var en del af truppen i næsten sæson. -->http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 22,00.html

Og jeg kan virke ikke se, at det skulle gå ud over rutinen i truppen, at CP sælges. Og Cole blev jo allerede under Mourinho kritiseret (af Mourinho) for ikke at være en holdspiller. Det kan godt være, at Cole har rutine, men måske står han ikke for de rigtige værdier?
veffe69 skrev:Problemet pt er bare at en spiller som Jordan IKKE kan tage det ansvar han vil få ved skader
(det har vi tydeligt set under U21 EM, hvor jeg synes han faldt mere eller mindre helt igennem, hvor han egentlig burde ha været den der skulle ha taget det ansvar)
Poulsen og Cole ville jo omvendt heller ikke kunne have løftet det ansvar. Jeg ser Henderson som en forstærkning i forhold til Cole og Shelvey (Shelvey har dog potentiale), men om han er £16 mio. værd er en anden snak.
veffe69 skrev:Og som AJ m.fl skriver i div tråde, så ER britiske spillere generelt bare overvurderet. Kvalitet og pris hænger meget sjælent sammen, kontra det man kan få andre steder.
Nu kan jeg ikke se, at £8 mio. for Adam er en overpris. Meireles var jo eks. næsten £4 mio. dyrere sidste sommer, og han kom fra den portugisiske liga og havde kun et år tilbage af kontrakten. £16 mio. for Downing lyder dog af meget, det er jeg enig i.--> Mon ikke CA ender i 12 mill £ hvis Blackpool får deres vilje
veffe69 skrev:I Januar transfer vinduet var det meste af dette forum uforstående overfor prisen på Suarez, men de fleste smider nu gladeligt det samme for Ynglinge spillere som INTET har vist andet en små bidder fra Youtube og spillere som til tider ser ok ud på middelmådige hold, men heller ikke mere.
Jeg var en af dem, der syntes og stadigvæk synes, at det var mange penge for Suarez. £16 mio. er dog ikke £22 mio. Jeg forstår i øvrigt ikke, hvorfor folk bliver ved med at skrive, at Henderson har kostet £20 mio. De aviser, der har forstand på LFC, skriver £16 mio. Det er Daily Mail og den slags, der skriver £20 mio.--> som jeg forstår det kan aftale med div klausuler løbe op i over 20 mill £
veffe69 skrev: Skal vi tage skridtet opad igen, så sker det kun ved at vi får forstærkninger ind og ikke ved at man køber spillere som på en god dag kun er på højde med vores næstbedste i truppen.
Og det er det, som uenigheden i bund og grund består i. Men mon ikke Downing kan gøre det bedre end den venstrekant, som LFC pt. ikke har? (jeg skal ikke gøre mig klog på, hvad Jova er).--> Du mener altså at Maxi har gjort det skidt (omvendt kan han jo også ryge), Jeg ser altså bare ikke SD som den store løsning til den position og især ikke til de nævnte beløb.

Og det er heller ikke fordi, holdet har mange playmaker-typer som Adam.--> SG, Raul, Suarez til dels og Jordan er vel ment at skulle blive det
veffe69 skrev:Mata vil være en forstærkning uden tvivl, Zapata vil også være det, da de begge kan gå direkte ind og erstatte folk på samme position, uden vi bliver svækket.
Kan Jordan og Adam erstatte SG eller Raul uden vi bliver det. Jeg tvivler stærkt. (men det har du jo nok fundet ud af for længe siden ;) )
Jeg ved ikke med Zapata. Jeg har læst mig til, at hans bundniveau er ret lavt, og selvom der måske er langt mellem de helt fatale kampe, så kan det nu sagtens være, at det noget højere tempo i PL fremprovokerer flere blackouts hos Zapata. Men det kan også være, at det ikke er tilfældet. Så er jeg mere tryg ved Mata, selvom jeg da gerne ser begge spillere i klubben.--> Og jeg har udfra det jeg har læst fået en opfattelse af, at hans bund niveau faktisk er ret højt og en af grundene til at han er med på div lister over årets spillere på positionen.

Og så synes jeg, at du stiller det lidt forkert op. Du sammenligner først Jordan med Cole og Poulsen og konkluderer, at han ikke har rutinen. Og derefter sammenligner du ham med SG og konkluderer, at han ikke har niveauet. Den endelige konklusion er forhåbentlig ikke, at Henderson er en svækkelse eller status quo i forhold til Cole og Poulsen. Så lave tanker har jeg trods alt ikke om Henderson.--> Jeg sammenligner ingen spillere direkte, men jeg sammenligner rutinen og hvad den kan gøre ved en trup. Jeg skriver jo samtidigt at spillere som Cole, CP og Jova ikke er gode nok. Så nej Jordan er ikke en svækkelse i forhold til nævnte spillere, men ? er jo også mere, hvad kunne man ha fået af spillere for samme pris andet steds. Nok mere kvalitet vil jeg skyde på.
veffe69 skrev:Hvis man sælger en af sidste sæsons bedste spillere i klubben, for at tjene en lille bitte smule (set i det store billede) mener du så seriøst ikke man har gjort sig fortjent til kritiske røster fra pøblen :?: :?:
Nej. Ikke før vi ser, hvad man samlet set har fået ud af vinduet. Der er jo også en ubekendt som Aquilani, der ikke virker til at være helt let at afsætte uden, at det bliver til spotpris. Det er i orden at være skeptisk - det er jeg selv, men fremføre en hård kritik på nuværende tidspunkt kan jeg ikke helt få mig selv til.
Og som AJ skriver så overser man fuldstændig det faktum at går Lucas i stykker, så har man INGEN der kan gå direkte ind på den plads.
Hverken SG, Spearing, Jordan, Raul eller CA er defensivt orienterede, så vi vil kunne komme til at have et kæmpe tomrum.
Skal Raul aboslut sælges, så mener jeg at pengene er bedre givet ud for en def.midt. istedet for CA.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 25. jun, 2011 14:58

Jeg kunne godt tænke mig at se nogle realistisk alternativer til Adam og Downing fra dem der er så negative overfor de 2 spillere. Find en spiller som Adam til 8 mio £ og en ægte wing der er god med begge ben og bedst med venstre til 16 mio £? Og nej, Mata er ikke en mulighed. Han er absolut ikke wing og spiller ikke samme plads som Adam.
"We're not racist, we only hate the mancs"

veffe69

Indlæg af veffe69 » lørdag, 25. jun, 2011 15:25

Emmy skrev:Jeg kunne godt tænke mig at se nogle realistisk alternativer til Adam og Downing fra dem der er så negative overfor de 2 spillere. Find en spiller som Adam til 8 mio £ og en ægte wing der er god med begge ben og bedst med venstre til 16 mio £? Og nej, Mata er ikke en mulighed. Han er absolut ikke wing og spiller ikke samme plads som Adam.
Juan Manuel Mata García (født 28. april 1988 i Burgos, Spanien) er en spansk fodboldspiller, der spiller som venstrekant hos La Liga-klubben Valencia CF. wikipedia.
-Han har i de fleste kampe jeg har set haft udgangspunkt på venstre kanten og er så trukket ind i banen, samme postion som suarez havde i 4-3-3 hos ajax igennem hele sin tid i klubben.

CA får vi ikke for 8, det har vi startet med at byde. Blackpool forlanger mere (mener at ha læst 14-16), så mon ikke den ender i 10-12.

Javier Martinez fra bilbao er 23 år og har større potentiale (imo) end CA og han vil med garanti ikke koste mere end de 10-12.
Lass Diarra fra Real som dækker en position, hvor vi imo har større behov koster heller ikke mere.
Diego Mario Buonanotte Rende som Malaga købte i Januar og som viste gode takter hos River, ville næppe ha kostet meget mere.
(mener de købte ham for 12, men er ikke sikker)

Det var lige 3 hurtige, mon ikke man med lidt tjek kunne finde flere (især Sydamerika har vi dårligt været inde på endnu)
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » lørdag, 25. jun, 2011 15:32

Martinez vil da koste langt mere end £13 mio. Dengang vi blev rygtet til ham lå han på mindst det dobbelte af Adams £8 mio.

En gennemgang af Adams styrker og svagheder. Analysen gør det ret tydeligt, at Adam er noget anden spiller end Meireles - Meireles har jeg iøvrigt aldrig set sætte en mand af. Det har Adam altså gjort.

http://tangerinedreaming.wordpress.com/ ... appraisal/
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » lørdag, 25. jun, 2011 15:40

Emmy skrev:Jeg kunne godt tænke mig at se nogle realistisk alternativer til Adam og Downing fra dem der er så negative overfor de 2 spillere. Find en spiller som Adam til 8 mio £ og en ægte wing der er god med begge ben og bedst med venstre til 16 mio £? Og nej, Mata er ikke en mulighed. Han er absolut ikke wing og spiller ikke samme plads som Adam.

Nasri, han har 1 år tilbage af sin kontrakt.
Hamsik.
Javi Martinez - central midtbanespiller
Juan Mata som playmaker.
Young, desværre valgte han ikke os.
Lennon.
Lucas fra San Paulo.
Marko Marin.
Pedro Leon.
Canales.
Ganso.
Bastos.

Den dyre ende:
Eden Hazard.
Arda Turan.

Osv. osv.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » lørdag, 25. jun, 2011 15:50

veffe69 skrev:
Juan Manuel Mata García (født 28. april 1988 i Burgos, Spanien) er en spansk fodboldspiller, der spiller som venstrekant hos La Liga-klubben Valencia CF. wikipedia.
-Han har i de fleste kampe jeg har set haft udgangspunkt på venstre kanten og er så trukket ind i banen, samme postion som suarez havde i 4-3-3 hos ajax igennem hele sin tid i klubben.

CA får vi ikke for 8, det har vi startet med at byde. Blackpool forlanger mere (mener at ha læst 14-16), så mon ikke den ender i 10-12.

Javier Martinez fra bilbao er 23 år og har større potentiale (imo) end CA og han vil med garanti ikke koste mere end de 10-12.
Lass Diarra fra Real som dækker en position, hvor vi imo har større behov koster heller ikke mere.
Diego Mario Buonanotte Rende som Malaga købte i Januar og som viste gode takter hos River, ville næppe ha kostet meget mere.

Det var lige 3 hurtige, mon ikke man med lidt tjek kunne finde flere (især Sydamerika har vi dårligt været inde på endnu)
Mata er ikke en klassisk engelsk WING (så fat det dog!). Det er da meget muligt at han har udgangspunkt i venstresiden, men han er en typisk 10'er som slentrer lidt rundt overalt på banen. Kenny vil tydeligvis have en WING.

Martinez bliver absolut ikke solgt for kun 10-12 mio £, det nægter jeg simpelthen at tro på. Tæt på bedste spiller ved U21 EM og nærmest uundværlig for Atl. Bilbao.

Rende kender jeg ikke, men du vil hellere give +12 mio £ for en argentiner som har spillet en enkelt sæson i La Liga?

Lass og Martinez spiller slet ikke samme plads som Adam, de er begge defensive midt. Prøv nu at find et par stykker der spiller samme plads som Adam med mål i støvlerne?

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » lørdag, 25. jun, 2011 15:53

Kelly skrev:

Hamsik.
Juan Mata som playmaker.
Lennon.
Lucas fra San Paulo.
Marko Marin.
Pedro Leon.
Canales.
Ganso.
Bastos.

Den dyre ende:
Eden Hazard.
Arda Turan.

Osv. osv.
Koster Nasri 8 mio £ eller er han venstre WING? Nej vel! Det samme gælder vel for alle de andre spillere du nævner, bortset fra Lennon og Marin.

I må kunne finde på noget bedre?

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 25. jun, 2011 15:55

@Kelly
Hvor mange kampe ser du lige om året siden du også kan udtale dig om niveauet på div. unge brasilianere og konkludere at de vil være bedre køb end en spiller der trods alt, i samarbejde med 3 andre, var ved at løfte et helt hold til endnu en sæson i PL? Jeg synes også det virker en kende optimistisk at regne med at en spiller som Canales, der har spillet 10 kampe for RM, kan gøre det bedre end førnævnte spiller. No offense, men du virker ganske forblændet af tanken om eksotiske navne (jvf. tanken om Canales, Ganso, Bastos, Jeffren, Pedro Leon og din tanke om at ham Lucas skulle være et bedre køb end Adam). Havde de spillere dér heddet engelskklingende navne så havde du skreget "NEJ!" af dine lungers fulde kraft.

Havde Adam heddet Adaminho eller haft et eksotisk pas, så havde mange flere fans også ment at han var et superkøb. Ikke at jeg selv synes det...
Badooo siger, hvad han mener!

Kelly

Indlæg af Kelly » lørdag, 25. jun, 2011 15:57

Emmy skrev:
Kelly skrev:

Hamsik.
Juan Mata som playmaker.
Lennon.
Lucas fra San Paulo.
Marko Marin.
Pedro Leon.
Canales.
Ganso.
Bastos.

Den dyre ende:
Eden Hazard.
Arda Turan.

Osv. osv.
Koster Nasri 8 mio £ eller er han venstre WING? Nej vel! Det samme gælder vel for alle de andre spillere du nævner, bortset fra Lennon og Marin.

Jeg behøver ikke forsvare min holdning til en Adamhandel over for dig, og så slap dog af i dine ordvalg (så fat det dog skriver du til en anden). Som jeg tidligere har skrevet, er det for mig meget en bekymrende handel og en dybt skuffende handel. Jeg tror overhovedet ikke på Adam. Han er fuldstændig overvurderet. Han spillet 1 år i PL på et nedrykkerhold, og med meget svingende spil.
Og i øvrigt har du ikke ret i at kun Lennon og Marin er kantspillere af ovennævnte.

Kelly

Indlæg af Kelly » lørdag, 25. jun, 2011 16:02

Badooo skrev:@Kelly
Hvor mange kampe ser du lige om året siden du også kan udtale dig om niveauet på div. unge brasilianere og konkludere at de vil være bedre køb end en spiller der trods alt, i samarbejde med 3 andre, var ved at løfte et helt hold til endnu en sæson i PL? Jeg synes også det virker en kende optimistisk at regne med at en spiller som Canales, der har spillet 10 kampe for RM, kan gøre det bedre end førnævnte spiller. No offense, men du virker ganske forblændet af tanken om eksotiske navne (jvf. tanken om Canales, Ganso, Bastos, Jeffren, Pedro Leon og din tanke om at ham Lucas skulle være et bedre køb end Adam). Havde de spillere dér heddet engelskklingende navne så havde du skreget "NEJ!" af dine lungers fulde kraft.

Havde Adam heddet Adaminho eller haft et eksotisk pas, så havde mange flere fans også ment at han var et superkøb. Ikke at jeg selv synes det...
Jeg vil lade det være fuldstændig op til dig, at kommenterer andre således.
Adam står for mig ikke som en spiller, der bidrager med den type fodbold jeg ønsker at se, og ser primært. Det er han ganske enkelt for klodset til. Jeg er meget mere til højere teknisk anlagt fodbold, og blev derfor Liverpool FC fan for 36 år side (og medlem), idet Liverpool FC var den første Engelske klub til at bryde med kick and rush princippet. Desværre hænger for mange britiske hold stadig fast i dette spil. F.eks. Stoke.

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » lørdag, 25. jun, 2011 16:05

Kelly skrev:
Emmy skrev:
Kelly skrev:

Hamsik.
Juan Mata som playmaker.
Lennon.
Lucas fra San Paulo.
Marko Marin.
Pedro Leon.
Canales.
Ganso.
Bastos.

Den dyre ende:
Eden Hazard.
Arda Turan.

Osv. osv.

Jeg behøver ikke forsvare min holdning til en Adamhandel over for dig, og så slap dog af i dine ordvalg (så fat det dog skriver du til en anden). Som jeg tidligere har skrevet, er det for mig meget en bekymrende handel og en dybt skuffende handel. Jeg tror overhovedet ikke på Adam. Han er fuldstændig overvurderet. Han spillet 1 år i PL på et nedrykkerhold, og med meget svingende spil.
Og i øvrigt har du ikke ret i at kun Lennon og Marin er kantspillere af ovennævnte.
Du skal ikke forsvare noget som helst. Jeg beder bare dig og andre om at finde reelle alternativer til de 2 mulige handeler der lige nu får meget hårde ord med på vejen. Og so far lykkes det ikke.

Find en holding midfielder med et fremragende venstreben som er målfarlig, britisk, ung og koster 8 mio £?

Find en ægte klassisk ung engelsk venstrebenet WING der kan spille på begge kanter til 16 mio £?

veffe69

Indlæg af veffe69 » lørdag, 25. jun, 2011 16:05

Emmy skrev:
veffe69 skrev:

Mata er ikke en klassisk engelsk WING (så fat det dog!). Det er da meget muligt at han har udgangspunkt i venstresiden, men han er en typisk 10'er som slentrer lidt rundt overalt på banen. Kenny vil tydeligvis have en WING.

Martinez bliver absolut ikke solgt for kun 10-12 mio £, det nægter jeg simpelthen at tro på. Tæt på bedste spiller ved U21 EM og nærmest uundværlig for Atl. Bilbao.

Rende kender jeg ikke, men du vil hellere give +12 mio £ for en argentiner som har spillet en enkelt sæson i La Liga?

Lass og Martinez spiller slet ikke samme plads som Adam, de er begge defensive midt. Prøv nu at find et par stykker der spiller samme plads som Adam med mål i støvlerne?
Faktum er at han spiller pladsen og at han sagtens kan tage løbene langs linien, ergo kan han også betegnes som wing.
At han så også kan bruges i andre positioner er jo en helt anden snak (hvilket Downing ALDRIG ville kunne)

Nu har Bournanotte ikke spillet en hel sæson endnu, men jeg HAR set 3-4 kampe med River hvor han var outstanding, så ja det ville jeg.

Og skal vi finde en spiller magen til CA, det bliver jo svært når han er en bulderbasse uden lige.
Det er vel tilladt at finde folk til midten generelt, selvom de opfylder andre behov (som vi så finder mere nødvendige)

Sidst men ikke mindst, snak dog pænt til folk, ellers kan det jo være den vender tilbage som en boomerang.
Eller er det kun dit ord der er gældende herinde.(*****)

@Fribytter
Nu var det bare et hurtigt skud og jeg skal indrømme at jeg ikke vidste vi havde været rygtet til ham med prisskilt.
Det var ene og alene et gæt. Jeg vil dog stadig hellere give 16 for ham, end de 10-12 vi ender på med CA, der er større udviklings potentiale i ham, samt der vil med garanti være flere klubber han kunne sælges til, ved et evt salg senere, end med CA.

Kelly

Indlæg af Kelly » lørdag, 25. jun, 2011 16:06

Emmy skrev:
Kelly skrev:
Emmy skrev:
Kelly skrev:

Hamsik.
Juan Mata som playmaker.
Lennon.
Lucas fra San Paulo.
Marko Marin.
Pedro Leon.
Canales.
Ganso.
Bastos.

Den dyre ende:
Eden Hazard.
Arda Turan.

Osv. osv.

Du skal ikke forsvare noget som helst. Jeg beder bare dig og andre om at finde reelle alternativer til de 2 mulige handeler der lige nu får meget hårde ord med på vejen. Og so far lykkes det ikke.

Find en holding midfielder med et fremragende venstreben som er målfarlig, britisk, ung og koster 8 mio £?

Find en ægte klassisk ung engelsk venstrebenet WING der kan spille på begge kanter til 16 mio £?
Tænker ;)

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » lørdag, 25. jun, 2011 16:08

@ Veffe69

Ang. Maxi:
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=29249&zone=1

Ang. Adam:
Nu forholder jeg mig til rygtet om £8 mio. Her er Adam en fin spiller. Hvis han bliver meget dyrere, så ville jeg nok undersøge alternativerne. Det har dog ikke så meget at gøre med, om Adam har noget andet at byde ind med end Meireles, for det har Adam.

Ang. Henderson:
De fleste aviser med forstand på LFC melder om en pris på £16 mio. Det er også den pris, den norske arbejder med, og de plejer at medtage klausuler, hvis sådanne er oplyst. Comolli har udtalt, at hverken £16 mio. eller £20 mio. er den rigtige pris. Det kan selvfølgelig være spin, men der er også gået rygter om, at Henderson kostede £13 mio. plus £3 mio. i klausuler.

Ang. Maxi:
Han har ikke gjort det skidt. Han trækker bare konstant ind i banen, når han spiller i venstreside. Det kan der komme meget godt ud af, men hvis man slet ikke har en spiller i truppen, der er i stand til at holde bredden på venstrekanten, så synes jeg nu, man med rimelighed kan konkludere, at det er en klar mangel i truppen. Igen, Downing har noget at byde ind med, som ingen af de andre wings har. Om han så er et godt køb til prisen, er en anden snak. Jeg synes, £16 mio. er for meget.

Ang. playmaker-typer på holdet:
Meireles er ikke en playmaker-type. Han er en fin balancespiller, der har vist, at han bidrager med mest, når han er i en position, hvor han kan foretage mange dybdeløb. Han har ikke vist, at han er god til at fordele spillet dybt i banen.
Gerrard kan slå præcise lange afleveringer. Jeg mener dog personligt, at Gerrard er bedre længere fremme på banen, fordi han ofte virker så ivrig efter at slå den afgørende aflevering, at han tager unødvendige chancer i sit spil, når han spiller central midt. Hans temperament passer bedre til en mere fri rolle som off. midt.
Henderson, tjaa det kan sagtens være, at han er en playmakertype - jeg må indrømme, at selvom jeg har læst en del om ham, så er jeg stadig på bar bund i forhold til, hvad der præcist er hans kvaliteter andet end, at han er ok i det chanceskabende spil. Men han skal vel også primært være backup i næste sæson?
Suarez er ikke en playmaker. Han er alt muligt andet end det.

Ang. Zapata:
Du kan sagtens have ret. Jeg har kun læst få artikler om ham. Dog vil jeg stadig mene, at en forsvarsspiller fra Serie A ikke er en sikker gevinst. Jeg ser dog gerne Zapata i LFC. Det er en ok chance at tage til de rette penge.

Ang. pris kontra kvalitet:
Jeg er helt enig. Det er også min største bekymring. Typemæssigt har man i Jordan og Adam to spillere, som passer ret godt til venstre- og højremidt i en 4-3-3 - altså de positioner ved siden af Lucas. Men til £22 mio. kunne man måske have fået noget helt andet. Jeg tror, KD har været lidt bekymret for, at holdet ikke har kunnet holde bredden. Det har været helt slemt i venstreside, og højresiden har også til tider set lidt sløj ud.

Downing, Henderson og Adam til sammenlagt £40 mio. vil jeg gerne indrømme, at jeg ikke er imponeret over - hvis det kommer så vidt. Men derfor synes jeg nu stadig, at der er fornuft bag at købe disse tre typer. Det lader til, at der er en plan og en idé om et koncept, og det finder jeg positivt. Så kan man altid diskutere de enkelte spillere. Det er også sjældent, at en træner (og en sportsdirektør) har en hit rate på 100 - der vil jo nok desværre komme fejlkøb.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

veffe69

Indlæg af veffe69 » lørdag, 25. jun, 2011 16:09

Emmy skrev:
Kelly skrev:
Emmy skrev:
Kelly skrev:

Hamsik.
Juan Mata som playmaker.
Lennon.
Lucas fra San Paulo.
Marko Marin.
Pedro Leon.
Canales.
Ganso.
Bastos.

Den dyre ende:
Eden Hazard.
Arda Turan.

Osv. osv.

Nu stiller du ligefrem krav om at han skal være britisk, venstrebenet og målfarlig. Hvad bliver det næste, skal han så også måle 169 cm og veje 88 kg.
Trækker du de straffesparks mål fra som CA har scoret (hvilket alle vel kunne ha scoret på), så er han jo overhovedet ikke målfarlig.
Sgu ligefør jeg hellere ville have Scott parker

Vi 2 vi bliver ikke enige her, så måske vi bare skulle lade den ligge.

Besvar