Og som AJ skriver så overser man fuldstændig det faktum at går Lucas i stykker, så har man INGEN der kan gå direkte ind på den plads.Fribytter skrev:Jeg vil meget gerne se en seriøs kilde, der beretter, at Maxi er på vej væk. Det eneste rygte, jeg er stødt på, har fortalt, at Maxi var på vej hjem til Argentina, men det blev skudt ned andet steds fra, idet Maxi ikke ville hjem endnu, og da man fra LFCs side regnede med, at Maxi var en del af truppen i næsten sæson. -->http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 22,00.htmlveffe69 skrev:Maxi rygtes også væk på mere seriøse medier.
CP og Cole SKAL sælges/foræres væk alle 3 spillere som har rutine
(at de ikke er gode nok kan vi ikke være uenige om)
Og jeg kan virke ikke se, at det skulle gå ud over rutinen i truppen, at CP sælges. Og Cole blev jo allerede under Mourinho kritiseret (af Mourinho) for ikke at være en holdspiller. Det kan godt være, at Cole har rutine, men måske står han ikke for de rigtige værdier?
Poulsen og Cole ville jo omvendt heller ikke kunne have løftet det ansvar. Jeg ser Henderson som en forstærkning i forhold til Cole og Shelvey (Shelvey har dog potentiale), men om han er £16 mio. værd er en anden snak.veffe69 skrev:Problemet pt er bare at en spiller som Jordan IKKE kan tage det ansvar han vil få ved skader
(det har vi tydeligt set under U21 EM, hvor jeg synes han faldt mere eller mindre helt igennem, hvor han egentlig burde ha været den der skulle ha taget det ansvar)
Nu kan jeg ikke se, at £8 mio. for Adam er en overpris. Meireles var jo eks. næsten £4 mio. dyrere sidste sommer, og han kom fra den portugisiske liga og havde kun et år tilbage af kontrakten. £16 mio. for Downing lyder dog af meget, det er jeg enig i.--> Mon ikke CA ender i 12 mill £ hvis Blackpool får deres viljeveffe69 skrev:Og som AJ m.fl skriver i div tråde, så ER britiske spillere generelt bare overvurderet. Kvalitet og pris hænger meget sjælent sammen, kontra det man kan få andre steder.
Jeg var en af dem, der syntes og stadigvæk synes, at det var mange penge for Suarez. £16 mio. er dog ikke £22 mio. Jeg forstår i øvrigt ikke, hvorfor folk bliver ved med at skrive, at Henderson har kostet £20 mio. De aviser, der har forstand på LFC, skriver £16 mio. Det er Daily Mail og den slags, der skriver £20 mio.--> som jeg forstår det kan aftale med div klausuler løbe op i over 20 mill £veffe69 skrev:I Januar transfer vinduet var det meste af dette forum uforstående overfor prisen på Suarez, men de fleste smider nu gladeligt det samme for Ynglinge spillere som INTET har vist andet en små bidder fra Youtube og spillere som til tider ser ok ud på middelmådige hold, men heller ikke mere.
Og det er det, som uenigheden i bund og grund består i. Men mon ikke Downing kan gøre det bedre end den venstrekant, som LFC pt. ikke har? (jeg skal ikke gøre mig klog på, hvad Jova er).--> Du mener altså at Maxi har gjort det skidt (omvendt kan han jo også ryge), Jeg ser altså bare ikke SD som den store løsning til den position og især ikke til de nævnte beløb.veffe69 skrev: Skal vi tage skridtet opad igen, så sker det kun ved at vi får forstærkninger ind og ikke ved at man køber spillere som på en god dag kun er på højde med vores næstbedste i truppen.
Og det er heller ikke fordi, holdet har mange playmaker-typer som Adam.--> SG, Raul, Suarez til dels og Jordan er vel ment at skulle blive det
Jeg ved ikke med Zapata. Jeg har læst mig til, at hans bundniveau er ret lavt, og selvom der måske er langt mellem de helt fatale kampe, så kan det nu sagtens være, at det noget højere tempo i PL fremprovokerer flere blackouts hos Zapata. Men det kan også være, at det ikke er tilfældet. Så er jeg mere tryg ved Mata, selvom jeg da gerne ser begge spillere i klubben.--> Og jeg har udfra det jeg har læst fået en opfattelse af, at hans bund niveau faktisk er ret højt og en af grundene til at han er med på div lister over årets spillere på positionen.veffe69 skrev:Mata vil være en forstærkning uden tvivl, Zapata vil også være det, da de begge kan gå direkte ind og erstatte folk på samme position, uden vi bliver svækket.
Kan Jordan og Adam erstatte SG eller Raul uden vi bliver det. Jeg tvivler stærkt. (men det har du jo nok fundet ud af for længe siden)
Og så synes jeg, at du stiller det lidt forkert op. Du sammenligner først Jordan med Cole og Poulsen og konkluderer, at han ikke har rutinen. Og derefter sammenligner du ham med SG og konkluderer, at han ikke har niveauet. Den endelige konklusion er forhåbentlig ikke, at Henderson er en svækkelse eller status quo i forhold til Cole og Poulsen. Så lave tanker har jeg trods alt ikke om Henderson.--> Jeg sammenligner ingen spillere direkte, men jeg sammenligner rutinen og hvad den kan gøre ved en trup. Jeg skriver jo samtidigt at spillere som Cole, CP og Jova ikke er gode nok. Så nej Jordan er ikke en svækkelse i forhold til nævnte spillere, men ? er jo også mere, hvad kunne man ha fået af spillere for samme pris andet steds. Nok mere kvalitet vil jeg skyde på.
Nej. Ikke før vi ser, hvad man samlet set har fået ud af vinduet. Der er jo også en ubekendt som Aquilani, der ikke virker til at være helt let at afsætte uden, at det bliver til spotpris. Det er i orden at være skeptisk - det er jeg selv, men fremføre en hård kritik på nuværende tidspunkt kan jeg ikke helt få mig selv til.veffe69 skrev:Hvis man sælger en af sidste sæsons bedste spillere i klubben, for at tjene en lille bitte smule (set i det store billede) mener du så seriøst ikke man har gjort sig fortjent til kritiske røster fra pøblen![]()
Hverken SG, Spearing, Jordan, Raul eller CA er defensivt orienterede, så vi vil kunne komme til at have et kæmpe tomrum.
Skal Raul aboslut sælges, så mener jeg at pengene er bedre givet ud for en def.midt. istedet for CA.