Jesperrosendal skrev:Hvis vi denne sommer ender med at have købt Henderson, Downing og Adam, så kan vi godt glemme alt om CL og top 4...
Jovist, vi er ikke i CL, men vi er en af de største klubber i verden, Premier League er den bedste liga i verden, dette burde være nok til en super salgstale, når potentielle transfers overvejer om hvorvidt de skal skifte til os...
Mata handelen skulle være blevet lukket allerede inden u-21 EM, det blev den ikke, nu er både scum og Arsenal efter ham, det bliver han kun dyrere af...
Hvad sker der med den venstre back, jeg tror ikke på Glichy, Arsenal vil da på ingen måde sende deres venstreback afsted til en direkte modstander de kæmper med om at komme i CL til næste sæson...
Kom nu bare med Enrique, Mata og Wickham, så er jeg tilfreds...
Jeg synes simpelthen det er latterligt når man bare laver et statement: "De her spillere synes jeg ikke specielt godt om, så de er elendige!"
Du aner da absolut intet om vi kommer i nærheden af CL eller titlen med de spillere, jovist havde vi allesammen håbet på noget mere, og transfer vinduet er jo også langt fra slut!
Og må jeg så lige sige, du synes ikke Adam og Downing er gode nok, men nævner så Enrique og Wickham? Tja, Wickham måske upcomming man, men lige nu har han jo ikke vist noget i PL, sjovt nok.
Men folkens, lad nu vær med at lave jeres egne små statements, bare den trup vi har nu, er god nok til at komme i CL - Og det er fact efter Kenny er kommet til!