Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 27. jun, 2011 11:53

Alex Brockins skrev:Vi ender sandsynligvis med Henderson, Adam og Downing plus det løse. Utroligt at det tog så lang tid for folk at komme til erkendelse. Men det er selvfølgelig sjovere at lave fantasiformationer med Aguero, Mata og Cissokho end at forholde sig til virkeligheden.
Kanon optimisme og tro på tingene ;) ;)
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 27. jun, 2011 12:03

Kelly skrev:
Alex Brockins skrev:Vi ender sandsynligvis med Henderson, Adam og Downing plus det løse. Utroligt at det tog så lang tid for folk at komme til erkendelse. Men det er selvfølgelig sjovere at lave fantasiformationer med Aguero, Mata og Cissokho end at forholde sig til virkeligheden.
Jeg må indrømme at min optimisme er knækket lidt. Adam og Downing vil være fine forstærkninger, men vi skulle meget gerne hente en enkelt stjernespiller for at bevare optimismen blandt fansene. So far er scum endnu en gang foran os og det irriterer mig lidt at vi bliver linket med snart sagt samtlige spillere der kan sparke til en fodbold. Det ville være så forfriskende rent faktisk at få lukket et par gode handeler. Og så virker det som om der er alt for lidt fokus på forsvaret. Måske arbejdes der bag lukkede døre eller også så er Kenny godt tilfreds med de spillere der er?

Lige nu virker det som om vi udelukkende interesserer os for det engelske marked og prøver at købe nogle af den forgangene sæsons bedste spillere fra de andre klubber og så bygge videre på deres succes. Ikke dumt, men også ret ensporet.
Senest rettet af Emmy mandag, 27. jun, 2011 12:05, rettet i alt 1 gang.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » mandag, 27. jun, 2011 12:04

Emmy skrev:
Kelly skrev:
Jeg må indrømme at min optimisme er knækket lidt. Adam og Downing vil være fine forstærkninger, men vi skulle meget gerne hente en enkelt stjernespiller for at bevare optimismen blandt fansene. So far er scum endnu en gang foran os og det irriterer mig lidt at vi bliver linket med snart sagt samtlige spillere der kan sparke til en fodbold. Det ville være så forfriskende rent faktisk at få lukket et par gode handeler. Og så virker det som om der er alt for lidt fokus på forsvaret. Måske arbejdes der bag lukkede døre eller også så er Kenny godt tilfreds med de spillere der er?
Ved ikke, Mata er stadigvæk favorit blandt diverse bookmakere til at joine os. Dog skulle Arsenal nu være med i racet også. Men det siger jo selvfølgelig intet uheldigvis, men jeg håber godt nok Kenny får sealed den deal!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » mandag, 27. jun, 2011 12:29

Emmy skrev:Måske arbejdes der bag lukkede døre eller også så er Kenny godt tilfreds med de spillere der er?
Enig langt hen ad vejen, bortset fra min optimisme stadig er intakt. Det ændrer nogle, for mig, småirriterende rygter ikke på. Sådan er det bare. Jeg har tiltro til at vi lige pludselig hiver en kanin eller tre op af hatten. Måske endda en eller flere spillere som vi slet ikke har været sat i forbindelse med. Og som dig, så jeg gerne det blev i forsvaret.

Det er trods alt vigtigere at gå stille med dørene end at please fansne ved at melde ud hvem man er interesseret i. Noget tyder på, at Phil Jones ellers kunne have været vores.

Kelly

Indlæg af Kelly » mandag, 27. jun, 2011 12:33

AJ skrev:
Emmy skrev:Måske arbejdes der bag lukkede døre eller også så er Kenny godt tilfreds med de spillere der er?
Enig langt hen ad vejen, bortset fra min optimisme stadig er intakt. Det ændrer nogle, for mig, småirriterende rygter ikke på. Sådan er det bare. Jeg har tiltro til at vi lige pludselig hiver en kanin eller tre op af hatten. Måske endda en eller flere spillere som vi slet ikke har været sat i forbindelse med. Og som dig, så jeg gerne det blev i forsvaret.

Det er trods alt vigtigere at gå stille med dørene end at please fansne ved at melde ud hvem man er interesseret i. Noget tyder på, at Phil Jones ellers kunne have været vores.
Det er jeg helt enig i og jeg er også meget optimistisk. Mht Mata er jeg mest bekymret for Arsenal, hvis de sælger Fabregas til Barcelona, har de mange penge at gøre med.

veffe69

Indlæg af veffe69 » mandag, 27. jun, 2011 12:54

Mht Aguero har du nok ret, mht de andre 2, så har vi altså splashet 13-16 (måske plus noget løst) ud for Jordan, vi er rygtet på meget seriøse kilder (sky m.fl) til Downing som kommer op i nærheden af de 18-20 (måske også med noget løst), samt Adam for 8-12, så at indikere at mange fra starten af var helt forkert på den rent pris mæssigt (hvilket jo faktisk er det du gør) på deres ønsker (Cissokko, Mata, m.fl) er jo en underlig statement, da vi tilsydenladende har noget cash i kassen.
KD har så valgt at prioritere anderledes end mange herinde (undertegnede inkl) og så må vi jo tage de diskutioner derfra mht om vi synes de er de rigtige. (hvilket vi faktisk har gjort i en del tråde).

Og du skal heller ikke bilde mig ind, at Jordan/Downing/Adam var dine egne første valg som transfers til klubben.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 27. jun, 2011 12:57

http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpoo ... -28946534/

Moussa Sissokos agent siger at vi er med i 'kampen' om ham - Nogen herinde som kender til ham? Vil da gerne indrømme at jeg ikke kender ham andet end fra Youtube.. Virker lidt tung, ala Yaya Touré, men han har lavet nogen vanvittige kasser!
Moussa Sissoko vs. Charlie Adam?
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Kelly

Indlæg af Kelly » mandag, 27. jun, 2011 13:09

Andy Aaby skrev:http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpoo ... -28946534/

Moussa Sissokos agent siger at vi er med i 'kampen' om ham - Nogen herinde som kender til ham? Vil da gerne indrømme at jeg ikke kender ham andet end fra Youtube.. Virker lidt tung, ala Yaya Touré, men han har lavet nogen vanvittige kasser!
Moussa Sissoko vs. Charlie Adam?
Jeg har set flere kampe med ham. Han er utrolig stærk og mere elegant end Toure. Han har alt hvad det kræver for at begå sig i PL. Jeg syntes de skal hente både Adam og Sissoko, så giver det mening at hente Adam. Sissoko har været udprægtet defensiv midtbanespiller de gange jeg har set ham. Dermed kan Gerrard og Adam bruges på de mere offensive pladser.
Det betyder så farveller til Poulsen, Aqua og Raul.

Jesperrosendal

Indlæg af Jesperrosendal » mandag, 27. jun, 2011 13:15

Hvis vi denne sommer ender med at have købt Henderson, Downing og Adam, så kan vi godt glemme alt om CL og top 4...

Jovist, vi er ikke i CL, men vi er en af de største klubber i verden, Premier League er den bedste liga i verden, dette burde være nok til en super salgstale, når potentielle transfers overvejer om hvorvidt de skal skifte til os...

Mata handelen skulle være blevet lukket allerede inden u-21 EM, det blev den ikke, nu er både scum og Arsenal efter ham, det bliver han kun dyrere af...

Hvad sker der med den venstre back, jeg tror ikke på Glichy, Arsenal vil da på ingen måde sende deres venstreback afsted til en direkte modstander de kæmper med om at komme i CL til næste sæson...

Kom nu bare med Enrique, Mata og Wickham, så er jeg tilfreds...

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Skovdal » mandag, 27. jun, 2011 13:22

Jesperrosendal skrev:Hvis vi denne sommer ender med at have købt Henderson, Downing og Adam, så kan vi godt glemme alt om CL og top 4...

Jovist, vi er ikke i CL, men vi er en af de største klubber i verden, Premier League er den bedste liga i verden, dette burde være nok til en super salgstale, når potentielle transfers overvejer om hvorvidt de skal skifte til os...

Mata handelen skulle være blevet lukket allerede inden u-21 EM, det blev den ikke, nu er både scum og Arsenal efter ham, det bliver han kun dyrere af...

Hvad sker der med den venstre back, jeg tror ikke på Glichy, Arsenal vil da på ingen måde sende deres venstreback afsted til en direkte modstander de kæmper med om at komme i CL til næste sæson...

Jeg synes simpelthen det er latterligt når man bare laver et statement: "De her spillere synes jeg ikke specielt godt om, så de er elendige!"

Du aner da absolut intet om vi kommer i nærheden af CL eller titlen med de spillere, jovist havde vi allesammen håbet på noget mere, og transfer vinduet er jo også langt fra slut!

Og må jeg så lige sige, du synes ikke Adam og Downing er gode nok, men nævner så Enrique og Wickham? Tja, Wickham måske upcomming man, men lige nu har han jo ikke vist noget i PL, sjovt nok.

Men folkens, lad nu vær med at lave jeres egne små statements, bare den trup vi har nu, er god nok til at komme i CL - Og det er fact efter Kenny er kommet til!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Jesperrosendal

Indlæg af Jesperrosendal » mandag, 27. jun, 2011 13:35

Skovdal skrev:
Jesperrosendal skrev:Hvis vi denne sommer ender med at have købt Henderson, Downing og Adam, så kan vi godt glemme alt om CL og top 4...

Jeg synes simpelthen det er latterligt når man bare laver et statement: "De her spillere synes jeg ikke specielt godt om, så de er elendige!"

Du aner da absolut intet om vi kommer i nærheden af CL eller titlen med de spillere, jovist havde vi allesammen håbet på noget mere, og transfer vinduet er jo også langt fra slut!

Og må jeg så lige sige, du synes ikke Adam og Downing er gode nok, men nævner så Enrique og Wickham? Tja, Wickham måske upcomming man, men lige nu har han jo ikke vist noget i PL, sjovt nok.

Men folkens, lad nu vær med at lave jeres egne små statements, bare den trup vi har nu, er god nok til at komme i CL - Og det er fact efter Kenny er kommet til!
Jeg mener såmænd bare, hvis vi kan få fat i Enrique, og Mata til venstre siden, så er det altså to spaniere som jeg helt sikkert tror vil være en del af det spanske landshold fremover. Jeg tror at en signing af Enrique, vil få Mata til at synes godt om vores spanske venstre side på holdet. Jeg er godt klar over vinduet er længe åbent, men hvorfor vente? Jo før vi får spillerne på plads, jo bedre. Det er noget Scum altid har været gode til, allerede nu har de 2 spillere på plads i Jones og Young, til trods for at de vandt PL, og heldigvis tabte CL finalen. Med andre ord, så selvom de har haft en super sæson, så går de tidlig på transfer markedet, det synes jeg godt vi kunne lære af en gang i mellem...

Indlæg af » mandag, 27. jun, 2011 13:44

Hvad er det urealistiske i Aguero?

-Der er ingen, som indtil videre har ville betale prisen for ham, kun RM, men de får sikkert ikke lov til at købe ham.
-Han ønsker CL, det er jeg sikker på, at vi med nogle flere store køb, og en god snak, kan overbevise Aguero om vil ske i løbet af 1-2 år.
-Mange af de største klubber, som har mulighed for at købe ham, har allerede klasse angribere.
-Er det ikke bare om at betale prisen og give lønnen? Så tror jeg nu godt han vil tage til os, for vi er en klub på vej tilbage til fordoms styrke, det er jeg ikke i tvivl om.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvis vi går ud fra at vi spiller 4-3-3:

-Hvis vi, som meget indikere, vil spille 4-3-3 så ville det være klasse med et køb af Aguero eller Mata, og hvorfor er det urealistisk? Hvis vi ikke kan få en af disse må vi slå til og købe Downing istedet. Faktisk så tror jeg det er sådan det forholder sig pt. at vi afventer svar fra Mata og Aguero og hvis ingen af dem vil til os, tager vi Downing.

-For mig giver det meget god mening at købe Adam og Sissokho, så vi får en sindsyg bredde på vores 3-mands midtbane. Adam, Sissokho, Meireles, Lucas, Gerrard, Henderson.

-Forsvaret mangler en CB og en VB, jeg tror det bliver Zapata og så lad os da bare tage Enrique til den venstre back, der skal ihvertfald en rigtig god VB ind, det står ikke til diskution. Det bedste ville selvfølgelig være Cissokho.

Jeg er sikker på at vi nok skal havde et enormt stærkt hold når vi begynder på næste sæson!

Jeg giver jer helt ret, man vil gerne se nogle gode indkøb snarest.

Indlæg af » mandag, 27. jun, 2011 13:48

Skovdal skrev:

Ja det har hen vist over en halv sæson, hvor vi har reddet på en bølge, jeg tror 100% på KD, men ikke uden væsentlige forstærkninger.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 27. jun, 2011 14:09

Jeg tror at en af grundene til vi kigger på Downing og Adam er at de ikke behøver nogen tilvænning, de kender PL. Vi har ikke tid til at en eller flere indkøb skal have 6/12 måneders tilvænning, så kvalificerer vi os ikke til CL.

Edit. Jeg tror at King Kenny kender det engelske marked bedst, og det sikkert en del at sige. Rafa købte jo også en del spanske spillere.
Senest rettet af Hr. Drejer mandag, 27. jun, 2011 14:23, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
HolmusMaximus
Geografisk sted: Kbh Ø

Indlæg af HolmusMaximus » mandag, 27. jun, 2011 14:13

Østergaard skrev:Hvad er det urealistiske i Aguero?

-Der er ingen, som indtil videre har ville betale prisen for ham, kun RM, men de får sikkert ikke lov til at købe ham.
-Han ønsker CL, det er jeg sikker på, at vi med nogle flere store køb, og en god snak, kan overbevise Aguero om vil ske i løbet af 1-2 år.
-Mange af de største klubber, som har mulighed for at købe ham, har allerede klasse angribere.
-Er det ikke bare om at betale prisen og give lønnen? Så tror jeg nu godt han vil tage til os, for vi er en klub på vej tilbage til fordoms styrke, det er jeg ikke i tvivl om.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvis vi går ud fra at vi spiller 4-3-3:

-Hvis vi, som meget indikere, vil spille 4-3-3 så ville det være klasse med et køb af Aguero eller Mata, og hvorfor er det urealistisk? Hvis vi ikke kan få en af disse må vi slå til og købe Downing istedet. Faktisk så tror jeg det er sådan det forholder sig pt. at vi afventer svar fra Mata og Aguero og hvis ingen af dem vil til os, tager vi Downing.

-For mig giver det meget god mening at købe Adam og Sissokho, så vi får en sindsyg bredde på vores 3-mands midtbane. Adam, Sissokho, Meireles, Lucas, Gerrard, Henderson.

-Forsvaret mangler en CB og en VB, jeg tror det bliver Zapata og så lad os da bare tage Enrique til den venstre back, der skal ihvertfald en rigtig god VB ind, det står ikke til diskution. Det bedste ville selvfølgelig være Cissokho.

Jeg er sikker på at vi nok skal havde et enormt stærkt hold når vi begynder på næste sæson!

Jeg giver jer helt ret, man vil gerne se nogle gode indkøb snarest.
Positiv indstilling - +1..

Hvis vi hiver Aguero/Mata, Adam, Sissokho, Enrique/Cissokho hjem vil jeg umiddelbart være en glad mand.. Så tror jeg for alvor på bredden og kvaliteten i vores trup. Hermed også sagt at Aquaman, Poulsen og Jova bliver solgt til acceptable priser..

Og lad dem så komme lidt tjept inden alverdens andre klubber byder priserne op, tak..
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly

Besvar