Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Charlie Adam's Guinness mate

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Charlie Adam's Guinness mate » tirsdag, 30. aug, 2011 14:08

pimpefar skrev:Joe Cole til Lille :shhh:
Ser ud til at han tager til Lille på en et årig lejekontrakt. Så må der gerne fedtes lidt for Lille så vi står forrest i køen til Hazard ;) Men vildt som man sidder og hungrer efter nyheder her inden transfervinduet lukker i morgen midnat.

Mht. Seamus Coleman har han så ikke spillet mest højreback for Everton? Han kan også bruges på højre midtbane men er han ikke primært højreback? I så fald en spøjs handel når man har de spillere til den plads vi har.

Indlæg af » tirsdag, 30. aug, 2011 14:13

Det ville være rigtig dejligt, at få skippet CP, Cole og N'gog afsted.

Så har vi efterhånden ikke ret meget dødvægt tilbage! ;D

Nogle der har et link der viser, hvad der nøjagtigt er solgt/lånt ud af Liverpool i dette transfervindue?

Indlæg af » tirsdag, 30. aug, 2011 14:20

Jeg synes, der er en række spillere, som ser interessante ud, enten som et køb nu eller i næste transfervindue.

Harzard, Taarabt, Zarate, Adam Johnson, (Milner).

En af dem til højre kanten, og så er jeg meget tilfreds med dette transfervindue.

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » tirsdag, 30. aug, 2011 14:24

Det ville da være super for Joe Cole, Lille spiller jo CL hehehe

Spøg til side, jeg håber virkeligt vi kan få ham sendt afsted, og så ville det da være fantastisk hvis vi kunne få hentet enten Zarata, Vargas eller Sturridge.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » tirsdag, 30. aug, 2011 15:08

Jeg synes sgu at Vargas ville give mening. Helt ærligt, så synes jeg vi mangler noget bredde ude i venstre side af banen. Vi har Downing og Maxi til wingen samt Enrique, en evigt skadet Aurelio og en upcoming, men stadig ung Robinson til backpladsen. Vargas vil øge konkurrencen til i hvert fald Enrique, ligesom han vil give garderingsmuligheder på hele venstresiden. Jeg tror ikke på det, men jeg ville godt kunne lide det.
Badooo siger, hvad han mener!

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 30. aug, 2011 15:57

http://www.liverpool.no/rykter.aspx

Raul for Daniel. Puha jeg er tvivl. Ingen tvivl om at Daniel er en kommende stjernangriber. Men jeg syntes Raul er vigtigt for vores spil.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » tirsdag, 30. aug, 2011 16:01

Det lyder til at blive nogle vanvittige sidste timer på transferfronten, hvis man skal tro alle disse rygter. Hvis vi hiver Hazard op af hatten, så er det sgu lige før, jeg vil rende nøgen og skrigende gennem rådhusparken i Aarhus midt i festugen.

ThomasIversen

Indlæg af ThomasIversen » tirsdag, 30. aug, 2011 16:04

Aarhus skrev:Det lyder til at blive nogle vanvittige sidste timer på transferfronten, hvis man skal tro alle disse rygter. Hvis vi hiver Hazard op af hatten, så er det sgu lige før, jeg vil rende nøgen og skrigende gennem rådhusparken i Aarhus midt i festugen.
Jeg skal nok joine dig, hvis det er tilfældet. ;)

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 30. aug, 2011 16:09

Aarhus skrev:Det lyder til at blive nogle vanvittige sidste timer på transferfronten, hvis man skal tro alle disse rygter. Hvis vi hiver Hazard op af hatten, så er det sgu lige før, jeg vil rende nøgen og skrigende gennem rådhusparken i Aarhus midt i festugen.

Har der været rygter om det ??
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Aarhus

Indlæg af Aarhus » tirsdag, 30. aug, 2011 16:12

Kelly skrev:

Det var bare, hvis rygtet med Joe Cole er sandt. Men jeg får selvfølgelig også 2 + 2= 5 i mit regnestykke, for jeg regner absolut ikke med, at vi får fat i Hazard af den grund. Det er nok mere en drømmetanke.

Nu går der dog rygter om, at vi skulle have stablet et megabud på benene for ..... trommevirvel .... Neymar!

Gary

Indlæg af Gary » tirsdag, 30. aug, 2011 16:12

Kelly skrev:

Ja, vedholdende rygter (og udmeldinger) om at Aarhus vil løbe nøgen og skrigende gennem rådhusparken i Aarhus midt i festugen.

Om Hazard? Ikke i de sidste par dage.
On this train faith will be rewarded

Brugeravatar
Aarhus

Indlæg af Aarhus » tirsdag, 30. aug, 2011 16:14

Gary skrev:
Kelly skrev:

Ja, vedholdende rygter (og udmeldinger) om at Aarhus vil løbe nøgen og skrigende gennem rådhusparken i Aarhus midt i festugen.

Dog står der ikke noget på twitter, så du skal ikke sætte næsen op efter noget, endnu ;)

ThomasIversen

Indlæg af ThomasIversen » tirsdag, 30. aug, 2011 16:34

Aarhus skrev:
Gary skrev:
Kelly skrev:

Dog står der ikke noget på twitter, så du skal ikke sætte næsen op efter noget, endnu ;)
Der står på twitter at Aarhus vil løbe nøgen og skrigende gennem rådhusparken i Aarhus midt i festugen. :)

Brugeravatar
Aarhus

Indlæg af Aarhus » tirsdag, 30. aug, 2011 16:41

ThomasIversen skrev:
Aarhus skrev:
Gary skrev:
Kelly skrev:

Der står på twitter at Aarhus vil løbe nøgen og skrigende gennem rådhusparken i Aarhus midt i festugen. :)
Det er også i en god sags tjeneste!

Men nu må vi hellere komme tilbage til det, det egentlig handler om.

Jeg håber, at Poulsen kan finde en ny klub blandt alle dem, der åbenbart har henvendt sig og vist interesse.
N'Gog smutter nok til Bolton, men så kræves der en angriber - hvis den angriber viser sig at være Neymar ville det være for sindssygt. Dog tror jeg, at de sidste timer af transfervinduet får mange vilde rygter til at florere, selvom der overhovedet ikke er kød på dem. Men vi får se. Jeg håber i hvert fald, at nogle af rygterne er sande.

Jeg er lidt i tvivl om Meireles. Han har nogle utrolige dybdeløb, men han bidrager simpelthen ikke nok i det opbyggende spil. Men med rygterne om Gerrards slemme skade, så ville det også være dumt at skille sig af med ham, for han er helt sikkert brugbar.

No maam

Indlæg af No maam » tirsdag, 30. aug, 2011 16:53

Aarhus skrev:Jeg er lidt i tvivl om Meireles. Han har nogle utrolige dybdeløb, men han bidrager simpelthen ikke nok i det opbyggende spil. Men med rygterne om Gerrards slemme skade, så ville det også være dumt at skille sig af med ham, for han er helt sikkert brugbar.
Har du drukket af natpotten ??
Meireles er da fantastisk i det opbyggende spil!

Besvar