ThomasIversen skrev:Aarhus skrev:Gary skrev:Kelly skrev:Aarhus skrev:Det lyder til at blive nogle vanvittige sidste timer på transferfronten, hvis man skal tro alle disse rygter. Hvis vi hiver Hazard op af hatten, så er det sgu lige før, jeg vil rende nøgen og skrigende gennem rådhusparken i Aarhus midt i festugen.
Har der været rygter om det ??
Ja, vedholdende rygter (og udmeldinger) om at Aarhus vil løbe nøgen og skrigende gennem rådhusparken i Aarhus midt i festugen.
Om Hazard? Ikke i de sidste par dage.
Dog står der ikke noget på twitter, så du skal ikke sætte næsen op efter noget, endnu

Der står på twitter at Aarhus vil løbe nøgen og skrigende gennem rådhusparken i Aarhus midt i festugen.

Det er også i en god sags tjeneste!
Men nu må vi hellere komme tilbage til det, det egentlig handler om.
Jeg håber, at Poulsen kan finde en ny klub blandt alle dem, der åbenbart har henvendt sig og vist interesse.
N'Gog smutter nok til Bolton, men så kræves der en angriber - hvis den angriber viser sig at være Neymar ville det være for sindssygt. Dog tror jeg, at de sidste timer af transfervinduet får mange vilde rygter til at florere, selvom der overhovedet ikke er kød på dem. Men vi får se. Jeg håber i hvert fald, at nogle af rygterne er sande.
Jeg er lidt i tvivl om Meireles. Han har nogle utrolige dybdeløb, men han bidrager simpelthen ikke nok i det opbyggende spil. Men med rygterne om Gerrards slemme skade, så ville det også være dumt at skille sig af med ham, for han er helt sikkert brugbar.