Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 03. apr, 2012 10:02

Gary skrev:
texnymann skrev:Vi leder efter en person, der kan finde ud af at ramme målet ikke? Vi leder efter gratis spillere ikke? Vi vil gerne have spillere, der repræsenterer klubben på en god og sober måde ikke?

Han er måske ikke hurtig længere, men teknikken og målnæsen er intakt. Og han opfylder ovenstående krav. Raul!

http://www.bold.dk/nyt/Raul-i-taenkebok ... lke-udspil
Det var heldigvis mere udpræget under de tidligere ejere.

Noget helt andet er, at han vil være meget brugbar i de kampe, hvor vi ikke spiller kontrastød. Det gør vi dog i langt de fleste kampe.
Jeg synes, at vi i langt de fleste kampe har siddet på den overvejende del af boldbesiddelsen uden at have været i stand til at drage nytte af det. Raul er en type, der flytter bolden hurtigt og tænker hurtigt i boksen. Jeg ville ikke engang betragte det som et sats, at give ham en to-årig kontrakt. Vi skiller os alligevel af med andre spillere, der stort set kun har siddet på bænken, så hvis Raul skulle ende der, så ville det ikke gøre den store forskel.

Forestiller mig i øjeblikket en ud-liste bestående af:

Maxi
Kuyt
Aurelio
Aquilani
Cole
Pacheco
Wilson
Darby
.... og måske endda Carroll

Kunne vi hente tre dygtige spillere i stedet for, så ville vi i mine øjne være forstærket nok. Raul kunne sagtens være en af disse tre, hvilket så forhåbentligt kunne efterlade penge nok til at købe en yngre topspiller, hvis en sådan kan lokkes til Liverpool efter denne sæson.
Kloppite

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 03. apr, 2012 11:07

@texnymann

Jeg er enig med dig i din liste. Men tror du Adam bli'r?

Ballotti

Indlæg af Ballotti » tirsdag, 03. apr, 2012 11:50

Tråden burde hedde "Hvem skal ikke ind"
One man army

AllanShore

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 03. apr, 2012 12:04

Ballotti skrev:Tråden burde hedde "Hvem skal ikke ind"
For at citere Anders Mathesen: "Det ville være det samme som at gå op til skranken hos McDonalds og sige: "Sådan en Cheeseburger...Det skal jeg ikke have" "
Fan af Manchester United

texy

Indlæg af texy » tirsdag, 03. apr, 2012 12:32

Hr. Drejer skrev:@texnymann

Jeg er enig med dig i din liste. Men tror du Adam bli'r?
Jeg ved det ærligt talt ikke. Personligt håber jeg det ikke, men Dalglish kæmpede længe for at få fat i ham og har vist ham utrolig meget tillid. Derfor hælder jeg til at tro, at han bliver.
Kloppite

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 03. apr, 2012 14:52

På en skala fra -2 til 12, får den sportslige ledelse i Livrpool FC 0.

De har fucket det hele helt op for FSG. Der smed 1 milliard til indkøb. Alle fejlkøb minus Luis.

Disse penge får de ikke til sommer. Det er noget pis. De forhandler også stadionsponsoraftale til nyt stadion.

Jeg tror den sportslige ledelse skal gåes efter i sømmene nu.

Det er for romantisk med ene britiske spillere, der er for dårlige i forhold til pris.

Med det nuværende niveau rykker de ud næste sæson.

Skal der gøres noget drastisk eller ej ?. Hvad syntes i.

Adam skal væk.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » tirsdag, 03. apr, 2012 17:11

Kelly skrev:På en skala fra -2 til 12, får den sportslige ledelse i Livrpool FC 0.

De har fucket det hele helt op for FSG. Der smed 1 milliard til indkøb. Alle fejlkøb minus Luis.

Disse penge får de ikke til sommer. Det er noget pis. De forhandler også stadionsponsoraftale til nyt stadion.

Det er for romantisk med ene britiske spillere, der er for dårlige i forhold til pris.

Adam skal væk.
Synes det er lidt hårdt at kalde alle indkøbene fejlkøb. Bellamy har bestemt leveret og Enrique har i størstedelen af sæsonen spillet glimrende. Han er inde i en dårlig periode, ligesom resten af holdet (inklusiv Suarez som jeg synes leverer alt for mange middelmådige præstationer for tiden). Enrique skal nok finde sit vanlige niveau igen og spørgsmålet er også om vi kunne få en bedre venstreback for de samme penge?

Vi kan sagtens blive enige om at vi kunne få bedre spillere for Hendersons pris. Henderson har været forholdsvis middelmådig, men er blevet spillet ude af position de fleste kampe. Jeg tror personligt at Henderson bliver god, da han virker til at have den rette indstilling. Han lider lidt af samme syndrom som Lucas gjorde da han var yngre, hvor Lucas egentligt ikke gjorde det decideret dårligt, men blot var helt vildt anonym.

Det er også ret tidligt at kalde Coates for et fejlkøb.

Men lige meget hvor mange penge der stilles til rådighed til sommer, skal de forvaltes bedre end sidste sommer. Det kan vi godt blive enige om.

Kelly

Indlæg af Kelly » tirsdag, 03. apr, 2012 17:22

Mambo skrev:
Kelly skrev:På en skala fra -2 til 12, får den sportslige ledelse i Livrpool FC 0.

Adam skal væk.
Synes det er lidt hårdt at kalde alle indkøbene fejlkøb. Bellamy har bestemt leveret og Enrique har i størstedelen af sæsonen spillet glimrende. Han er inde i en dårlig periode, ligesom resten af holdet (inklusiv Suarez som jeg synes leverer alt for mange middelmådige præstationer for tiden). Enrique skal nok finde sit vanlige niveau igen og spørgsmålet er også om vi kunne få en bedre venstreback for de samme penge?

Vi kan sagtens blive enige om at vi kunne få bedre spillere for Hendersons pris. Henderson har været forholdsvis middelmådig, men er blevet spillet ude af position de fleste kampe. Jeg tror personligt at Henderson bliver god, da han virker til at have den rette indstilling. Han lider lidt af samme syndrom som Lucas gjorde da han var yngre, hvor Lucas egentligt ikke gjorde det decideret dårligt, men blot var helt vildt anonym.

Det er også ret tidligt at kalde Coates for et fejlkøb.

Men lige meget hvor mange penge der stilles til rådighed til sommer, skal de forvaltes bedre end sidste sommer. Det kan vi godt blive enige om.
Enig mine fustrationer gik ufortjent ud over Seb, Bellamy og Enrique.

Det er et stort ønske at der hentes en topscorer ind. llorente er god. Carvani og Soldado er også farlige.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 03. apr, 2012 18:23

Spørgsmålet er om der overhoved, kommer nogen ind af betydning til sommer.
En topspiller bliver det næppe, løn, titler og spil i europa fås bedre andre steder.

Et par af talenterne som løber rundt i den Hollandske eller Belgiske liga er mit bedste håb og bud.

Et ungt sydamerikansk talent eller to kunne også være rart.

Hvis Torres og Alonso kom tilbage ville jeg være kisteglad og fortrøstningsfuld.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Thommo » tirsdag, 03. apr, 2012 21:08

Kelly skrev: Alle fejlkøb minus Luis. .
Jeg står vist ene med min holdning, men synes nu ikke Luis er et videre godt køb, jovist er han udfordrende osv. Men han er vel den mest uskarpe angriber i PL? en af dem, og hans goal ratio, denne sæson er pinlig i den grad. For ikke at snakke om hans dårlige medie tække, uforskyldt eller ej, sponsorene har også noget at sige. Suarez er dumpet ved mig, ligesom torres i sin tid(de sidste 1,5-2 år), og der var jeg også rimelig ene om den holdning.

Vel er det ikke et nemt hold at gøre det godt på denne sæson, men han er i den grad under niveau. Bellamy er derimod et guld køb, ligesom Coates også bliver det er jeg ret overbevist om.

P.S Og hvad så at vi har købt for 1 milliard kroner spillere på 1,5 år, vi har en legende som træner :dance: Så betyder fejlkøb immervæk intet( ;) )

Min tidligere yngling, Luis Garcia, var laaaaaangt fra så populær som Suarez, men synes da i den grad han var noget mere effektiv havd angår assist og mål, dog på et bedre hold, indrømmet. Ville i den grad gerne bytte en Garcia med Suarez i samme alder.

Ser godt noik ikke en specielt stor stjerne i ham, desværre
Verden er smask fuld af hyklere....

LeTrampe

Indlæg af LeTrampe » onsdag, 04. apr, 2012 02:57

Tænker lidt at når Elia ikke er slået til i Juve, så må han da være rimelig billig. Og jeg tror han ville være et godt køb... Håber virkelig at vi får Elia billigt. Ellers har jeg også overvejet at det kunne være fedt med Honda. Prøv at tænk overvej hvilken dejlig offensiv vi så ville have. Også en hurtig og skarp, ung angriber kunne være fedt.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » onsdag, 04. apr, 2012 03:09

Jeg bryder mig sgu ikke rigtigt om mentaliteten med, at folk der ikke er slået igennem i en storklub må være billig, og derfor skal have forsøget her. Er det, hvad vi vil være? En klub, der er aftager fra de store klubbers affald? Er det ikke nok, at Newcastle har præsteret det i en årrække før de rykkede ned?
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 04. apr, 2012 03:29

Vi kan også være med til at redde disse spilleres karrierer. Jeg aftager gerne affald, hvis de slår igennem hos os.

Problemet med Elia er kort og godt, at han ikke vil være Juventus og spille i Italien. Han skulle angiveligt have udtalt, at han tog afstand fra de racistiske fans i Italien og den defensive tilgang til fodbold i Serie A.

Derimod har han udtalt: "My style of play would be perfect for England.

Og ydermere om Juventus inden det senere skifte: “I've agreed with the club [Hamburg] that we'd open talks if a big club like Arsenal or Chelsea comes knocking," Elia told Hamburger Morgenpost. "There's no need to talk if a club of the same level as HSV is interested. Juventus are still one of the best Italian teams around, but they're not better than Hamburg, in my opinion."

Elia er også en spiller, der har vist sig meget afhængig af den rigtige træner og meget afhængig af at få tid til at slå igennem. Han havde også kvaler i starten hos HSV og fik det også sidenhed under en ny manager, men i perioden imellem var han en fremragende spiller og en af HSV's profiler.

Hvorfor han så valgte at skifte til Juventus efter klare udmeldinger om lysten til Premier League, det kan man så spekulere over.

Jeg siger ikke, at vi skal hente Elia eller Krasic for den sags skyld, men deres potentiale kan man ikke komme udenom. Det handler bare om at kunne udløse det på maksimal vis.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

texy

Indlæg af texy » onsdag, 04. apr, 2012 07:49

Tjaa, der skal jo være nogen, der forsøger sig med "affaldet". Hvis der ikke er nogen, der tør det, så får vi heller aldrig solgt vores egne spillere.

Elia og Krasic er gode eksempler på spillere, der muligvis kan gøre en forskel for os. Vi har selv Joe Cole, der var i samme situation hos os. Hvis vi vil spare en transfer, så kan vi jo blot hente ham tilbage, og håbe på at succesen i Lille har givet ham modet tilbage.

Man City har en ordentlig bunke "affald", som jeg meget gerne vil have fingre i...

"Affald":

Joe Cole
Krasic
Elia
Adam Johnson
Tevez
Adebayor
Affelay
... og muligvis gamle David Villa (hvis rygterne om Neymar til Barca holder)

Gode spillere uden CL 2012/13:

Lavezzi (måske)
Cavani (måske)
Neymar
Lucas Moura (jeg har bestemt mig for, at han er god - uden at kende nok til ham)
Loic Remy
Bastos
Ganso (samme som Lucas Moura)
Falcao
Llorente
Negredo
M'Vila
Martinez

Transferfrie muligheder:

Raul
Olic
Hoilett (ikke min kop te, men andre kan lide ham, og han har alderen på sin side)

Et samlet indkøb af eksempelvis Krasic, Remy og Raul anser jeg ikke for at være komplet urealistisk. Om det flytter os nok, ved jeg ikke, men Raul scorer mål og Remy har en virkelig god speed og er også målfarlig. Krasic er en udfordrende type, der nok mere skal stå for næstsidste eller sidste aflevering.
Kloppite

Kelly

Indlæg af Kelly » onsdag, 04. apr, 2012 11:37

texnymann skrev:Tjaa, der skal jo være nogen, der forsøger sig med "affaldet". Hvis der ikke er nogen, der tør det, så får vi heller aldrig solgt vores egne spillere.

Elia og Krasic er gode eksempler på spillere, der muligvis kan gøre en forskel for os. Vi har selv Joe Cole, der var i samme situation hos os. Hvis vi vil spare en transfer, så kan vi jo blot hente ham tilbage, og håbe på at succesen i Lille har givet ham modet tilbage.

Man City har en ordentlig bunke "affald", som jeg meget gerne vil have fingre i...

"Affald":

Joe Cole
Krasic
Elia
Adam Johnson
Tevez
Adebayor
Affelay
... og muligvis gamle David Villa (hvis rygterne om Neymar til Barca holder)

Gode spillere uden CL 2012/13:

Lavezzi (måske)
Cavani (måske)
Neymar
Lucas Moura (jeg har bestemt mig for, at han er god - uden at kende nok til ham)
Loic Remy
Bastos
Ganso (samme som Lucas Moura)
Falcao
Llorente
Negredo
M'Vila
Martinez

Transferfrie muligheder:

Raul
Olic
Hoilett (ikke min kop te, men andre kan lide ham, og han har alderen på sin side)

Et samlet indkøb af eksempelvis Krasic, Remy og Raul anser jeg ikke for at være komplet urealistisk. Om det flytter os nok, ved jeg ikke, men Raul scorer mål og Remy har en virkelig god speed og er også målfarlig. Krasic er en udfordrende type, der nok mere skal stå for næstsidste eller sidste aflevering.
Olic ja tak.
Jeg har bemærket at Pedro ikke bliver brugt særligt meget i Barcelona. Jeg syntes han er vildt god, og ser også ham som en spændende mulighed.
Olic og Pedro kunne være spændende forstærkninger offensivt. Krydret med en playmaker på den centrale midtbane. A. Bilbao han et talent i svøb. Kunne de 3 suppleres med Shinji Kagawa er vi klart forstærket. Så sælger de sikkert Aqua og Joe Cole.

Besvar