Jeg synes, at vi i langt de fleste kampe har siddet på den overvejende del af boldbesiddelsen uden at have været i stand til at drage nytte af det. Raul er en type, der flytter bolden hurtigt og tænker hurtigt i boksen. Jeg ville ikke engang betragte det som et sats, at give ham en to-årig kontrakt. Vi skiller os alligevel af med andre spillere, der stort set kun har siddet på bænken, så hvis Raul skulle ende der, så ville det ikke gøre den store forskel.Gary skrev:Det var heldigvis mere udpræget under de tidligere ejere.texnymann skrev:Vi leder efter en person, der kan finde ud af at ramme målet ikke? Vi leder efter gratis spillere ikke? Vi vil gerne have spillere, der repræsenterer klubben på en god og sober måde ikke?
Han er måske ikke hurtig længere, men teknikken og målnæsen er intakt. Og han opfylder ovenstående krav. Raul!
http://www.bold.dk/nyt/Raul-i-taenkebok ... lke-udspil
Noget helt andet er, at han vil være meget brugbar i de kampe, hvor vi ikke spiller kontrastød. Det gør vi dog i langt de fleste kampe.
Forestiller mig i øjeblikket en ud-liste bestående af:
Maxi
Kuyt
Aurelio
Aquilani
Cole
Pacheco
Wilson
Darby
.... og måske endda Carroll
Kunne vi hente tre dygtige spillere i stedet for, så ville vi i mine øjne være forstærket nok. Raul kunne sagtens være en af disse tre, hvilket så forhåbentligt kunne efterlade penge nok til at købe en yngre topspiller, hvis en sådan kan lokkes til Liverpool efter denne sæson.