Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AllanShore

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AllanShore » onsdag, 15. aug, 2012 18:57

Hvis i får Sahin, så er det et (for mit vedkommende ;)) alt for godt køb. Han ville, hvis han kan finde niveauet fra Dortmund, være en forstærkning i næsten hver klub i verden, med undtagelse af måske Barca. Han ville umiddelbart også virke som en ideal erstatning for Modric, der er på vej til Madrid nu i følge Sky Sports, så jeg ved ikke lige hvorfor de ikke har prøvet hårdere for at få ham, men det kan være de ikke bare gad have ham på en låneaftale. Men i kommer da også til at have godt med midtbanespillere nu i Gerrard, Allen, Sahin og Lucas (4,der alle burde være i startopstillingen), mens i stadig har Henderson, Spearing, Adam og Shelvey. Og hvis ham Ramirez eller Dempsey også er på vej ind står i med 9, der er bedst inde omkring den centrale midt. Det må alt andet lige betyde noget salg og udlejning af nogle af reserverne.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 15. aug, 2012 19:03

AllanShore skrev:Hvis i får Sahin, så er det et (for mit vedkommende ;)) alt for godt køb. Han ville, hvis han kan finde niveauet fra Dortmund, være en forstærkning i næsten hver klub i verden, med undtagelse af måske Barca. Han ville umiddelbart også virke som en ideal erstatning for Modric, der er på vej til Madrid nu i følge Sky Sports, så jeg ved ikke lige hvorfor de ikke har prøvet hårdere for at få ham, men det kan være de ikke bare gad have ham på en låneaftale. Men i kommer da også til at have godt med midtbanespillere nu i Gerrard, Allen, Sahin og Lucas (4,der alle burde være i startopstillingen), mens i stadig har Henderson, Spearing, Adam og Shelvey. Og hvis ham Ramirez eller Dempsey også er på vej ind står i med 9, der er bedst inde omkring den centrale midt. Det må alt andet lige betyde noget salg og udlejning af nogle af reserverne.
Dejlige ord fra en IKKE Liverpool fan. Det er længe siden jeg har hørt at en Liverpool signing var en god signing. :dance:
Nu vil jeg ikke kategorisere Ramirez og Dempsey som spillere 'der er bedst inde omkring den centrale midt'. Men du har ret i at der skal skilles af med nogen spillere. Håber det bliver Spearing og Adam. Henderson og Shelvey er gode backups!
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Mr.Kop
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 34

Indlæg af Mr.Kop » onsdag, 15. aug, 2012 19:05

Jeg synes at vi skal stoppe med at bekymre os om der er købsoption med, eller ej.
Vi har spilleren for hele sæsonen, og lad os nyde at vi kan hente sådan en verdenklassespiller.
Mon ikke om et år står vi i en anden situation, og Real har hentet Modric. Så kan vi jo lige så godt købe ham fra Real.
Senest rettet af Mr.Kop onsdag, 15. aug, 2012 19:08, rettet i alt 1 gang.
Mr Suarez Is Not A Racist!

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 15. aug, 2012 19:05

AllanShore skrev:Hvis i får Sahin, så er det et (for mit vedkommende ;)) alt for godt køb. Han ville, hvis han kan finde niveauet fra Dortmund, være en forstærkning i næsten hver klub i verden, med undtagelse af måske Barca. Han ville umiddelbart også virke som en ideal erstatning for Modric, der er på vej til Madrid nu i følge Sky Sports, så jeg ved ikke lige hvorfor de ikke har prøvet hårdere for at få ham, men det kan være de ikke bare gad have ham på en låneaftale. Men i kommer da også til at have godt med midtbanespillere nu i Gerrard, Allen, Sahin og Lucas (4,der alle burde være i startopstillingen), mens i stadig har Henderson, Spearing, Adam og Shelvey. Og hvis ham Ramirez eller Dempsey også er på vej ind står i med 9, der er bedst inde omkring den centrale midt. Det må alt andet lige betyde noget salg og udlejning af nogle af reserverne.
Kunne personligt stadig godt tænke mig Adam i klubben, og 6 spillere til 3 positioner, kan vise sig som være ok, når man tænker på Gerrard's "holdbarhed" & så kommer der altid skader.... - Så Adam, Henderson, Sahin, Lucas, Allen & Gerrard ville være fuldstændig fantastisk i mine øjne...

- Lej Shelvey til en mindre premier league klub, hvis muligt, ellers en top klub i Championship.. & så lej eller sælg Spearing :dontknow: :headbang:

Brugeravatar
Mr.Kop
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 34

Indlæg af Mr.Kop » onsdag, 15. aug, 2012 19:08

Double
Mr Suarez Is Not A Racist!

Mads2315

Indlæg af Mads2315 » onsdag, 15. aug, 2012 19:47

Jeg synes det er meget fint at der er meget fokus på den centrale midtbane, men jeg mener at der burder fokuseres lidt mere på at finde en højrekant spiller, på kanterne har vi Downing, Joe Cole og Borini, vi har set før at Henderson har spillet den højrekant, men det er langt fra hans optimale plads at spille på, og med Joe's skades historik, så SKAL der en back-up eller en rotations spiller til især den hjørekant som jeg ser det, jeg mener dog desuden at det er fortidligt for Sterling at blive en fast del af førsteholdet på nuværende tidspunkt. At få Ramirez ind på holdet vil være til større hjælp end fx endnu en central midtbane spiller, da vi nu har fået Allen.
Senest rettet af Mads2315 onsdag, 15. aug, 2012 19:59, rettet i alt 1 gang.

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 15. aug, 2012 19:59

wow, imponerende hvis vi også får Sahin. Helt sindssyg midtbane vi så kan mønstre.
The times skriver, han er meget tæt på: http://www.bold.dk/nyt/Avis-Liverpool-h ... id-spiller

Tror han ville komme på holdet alle andre steder end Real og Barca.

Men det må vitterligt også betyde, at der kommer til at ryge nogen. Den oplagte løsning: Sælg Adam og lej Shelvey ud.

Hvor efterlader det Henderson, hvis Sahin kommer ind?

Brugeravatar
Henrik
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 41

Hvem skal ind?

Indlæg af Henrik » onsdag, 15. aug, 2012 20:08

Jeg har tænkt helt det samme i forhold til Modric-handlen. Jeg tror ikke på at Modric er Tottenham-spiller den 1.september og forstår ikke helt at de ikke er mere på banen i forhold til at finde en erstatning.

Tottenham har et rigtigt godt hold men vil stadig være betydeligt svækkede hvis Modric smutter.

Får vi Sahin ind og eventuelt Dempsey samtidig med at vi holder på Carroll og Agger ser jeg det som et vellykket transfervindue
Næste år!

bongfong

Indlæg af bongfong » onsdag, 15. aug, 2012 20:16

Sahin er klasse, en leje med option på køb ville helt klart være det bedste! Hvis han bare kan ramme det niveau han havde i Dortmund, så starter han med garanti inde.

Hvem der skal spille på midtbanen må BR rode med. I det mindste er det et luksus problem han står overfor, hvis det virkeliggøres.

Sælg Adam (evt. for Dempsey) og hent Adam Johnson ind på leje. Og det har været et ualmindeligt godkendt transfervindue!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 15. aug, 2012 20:22

Make it happen, Ayre.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » onsdag, 15. aug, 2012 20:36

bongfong skrev:Sahin er klasse, en leje med option på køb ville helt klart være det bedste! Hvis han bare kan ramme det niveau han havde i Dortmund, så starter han med garanti inde.

Hvem der skal spille på midtbanen må BR rode med. I det mindste er det et luksus problem han står overfor, hvis det virkeliggøres.

Sælg Adam (evt. for Dempsey) og hent Adam Johnson ind på leje. Og det har været et ualmindeligt godkendt transfervindue!
Hvis Sahin kommer, så ryger Adam med garanti og Spearing er måske også i farezonen - så en "midtbane-trup" bestående at Lucas, Allen, Gerrard, Sahin, Shelvey og Henderson :headbang: Det bliver squ svært at vælge de tre centrale der :) Lader til at det er midtbanen vi skal vinde vores kampe på, og det leder tankerne tilbage til starten på Rafa tiden med hurtigt og aggressivt press på midtbanen, der kørte modstanderne baglæns ud af Anfield.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Chris R.

Indlæg af Chris R. » onsdag, 15. aug, 2012 20:45

Virkelig spændende med Sahin! Håber godt nok rygterne taler sandt.
Personligt tror jeg Adam bliver solgt og Shelvey bliver lejet ud for at gøre plads til ham hvis han skulle komme. Angiveligt tilbød vi Swansea 12 mil + Shelvey i leje for Allen, inden vi købte ham, hvilket viser Rodgers er interesseret i at udleje Shelvey.
Det ville efterlade os med Lucas, Allen, Sahin og Hendo der kan deles om de 2 dybdeliggende centrale midtbanepladser, og så med Spearing som back-up i tilfælde af flere skader. Så mangler vi bare lige Dempsey, en ny højrekant samt en ny kontrakt til Dagger og så er jeg godt nok optimistisk for næste sæson!

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » onsdag, 15. aug, 2012 20:47

Apropos http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 808536.ece

Robin van Persie kan endelig skifte til Manchester United, efter Arsenal har accepteret et bud på deres topscorer.

Hvis vi får Sahin, Arsenal mister RVP og Tottenham mister Modric - ahhhh....
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Janse

Indlæg af Janse » onsdag, 15. aug, 2012 20:50

Steven__Gerrard skrev:Apropos http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 808536.ece

Robin van Persie kan endelig skifte til Manchester United, efter Arsenal har accepteret et bud på deres topscorer.

Og Bayern har nappet J. Martinez. Ham var jeg nervøs for at Arsenal nappede, synes at han ville være perfekt til deres defensive midtbane.
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 15. aug, 2012 20:53

Steven__Gerrard skrev:Apropos http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 808536.ece

Mon ikke begge klubber har nye løsninger klar?
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Besvar